Näyttävän ulkonäön alta voikin paljastua oikea, suorastaan painajaismainen hirviö. Menee pitkään ennenkuin pääsen yli kaikesta mitä hän aiheutti, useiden vuosien aikajanalla. Onneksi sain annettua sentään muutaman iskun takaisinkinpäin aivan lopussa. Seuraavan henkisen nyrkkeilymatsin skippaan ilolla.
Hän oli myrkyllisin nainen, kenet olen tavannut
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oih. Minkälainen enkeli olitkaan omassa persoonassa ja alter egossa ?
Onko nainen jo kuollut, elääkö toisen iholla ? Voiko hän itse puolustautua syytöksiin ??- Anonyymi
Välillä käyn ihan huvikseen näitä katteleen ja mietin miten osa ihmisistä on maalaisjäretön, nykyään oikein muotia että pelkästään netissä tai selän takana puhutaan kun ei ole henkistä vahvuutta puhua kasvotusten ja suoraan. Lisäksi tunnistellaan täällä vaikka järkikin sanoo että ei varmana edes ole ajatuksen kohde, lisäksi voi vielä olla että se ajatuksen kohde ei ole edes mitään pahaa tehnyt, jotkut eivät kestä että on meitä jotka ovat aina omia ittiään, uskalletaan nolatakin ittemme, tiedostetaan että ollaan epätäydellisiä ja uskalletaan se ilmaista sekä omat vikansa ja virheensä, samalla kuitenkin myös osataan olla ylpeitä itestään ja rakastaa ittiään terveellä tavalla, se on tervettä itsevarmuutta ei manipulointi niinkuin jotkut niaset tai miehet sen sekottavat.
Sitten jos ei mene asiat kuten halutaan tai huomataan että oltiin toisesta väärässä ja esim uskottiin paskapuheet sokeasti selvittämättä niin ei edes anteeksi pyydetä vaan juoruillaan valheita selän takana, sääliksi käy.
Onneksi tunnen itteni ja olen sinut itteni kanssa, monesti haukutaan että olen sinkku koska olen huono mies vaikka se ei pidä paikkaansa, kyllä se aikuinen itsevarma itseään kunnioittava nainen löytyy joka hyväksyy muutkin omana ittenään ja on itsekin sitä kaunistelematta, nykyään osalta puuttuu aitous ja luonnollisuus sekä asioiden laajempi käsittely muutenkin liian stereotyyppistä ja mustavalkosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välillä käyn ihan huvikseen näitä katteleen ja mietin miten osa ihmisistä on maalaisjäretön, nykyään oikein muotia että pelkästään netissä tai selän takana puhutaan kun ei ole henkistä vahvuutta puhua kasvotusten ja suoraan. Lisäksi tunnistellaan täällä vaikka järkikin sanoo että ei varmana edes ole ajatuksen kohde, lisäksi voi vielä olla että se ajatuksen kohde ei ole edes mitään pahaa tehnyt, jotkut eivät kestä että on meitä jotka ovat aina omia ittiään, uskalletaan nolatakin ittemme, tiedostetaan että ollaan epätäydellisiä ja uskalletaan se ilmaista sekä omat vikansa ja virheensä, samalla kuitenkin myös osataan olla ylpeitä itestään ja rakastaa ittiään terveellä tavalla, se on tervettä itsevarmuutta ei manipulointi niinkuin jotkut niaset tai miehet sen sekottavat.
Sitten jos ei mene asiat kuten halutaan tai huomataan että oltiin toisesta väärässä ja esim uskottiin paskapuheet sokeasti selvittämättä niin ei edes anteeksi pyydetä vaan juoruillaan valheita selän takana, sääliksi käy.
Onneksi tunnen itteni ja olen sinut itteni kanssa, monesti haukutaan että olen sinkku koska olen huono mies vaikka se ei pidä paikkaansa, kyllä se aikuinen itsevarma itseään kunnioittava nainen löytyy joka hyväksyy muutkin omana ittenään ja on itsekin sitä kaunistelematta, nykyään osalta puuttuu aitous ja luonnollisuus sekä asioiden laajempi käsittely muutenkin liian stereotyyppistä ja mustavalkosta.Otathan huomioon, että nuo voivat olla myös omia oletuksiasi.
- Anonyymi
Toivottavasti aloittaja olet trolli.
- Anonyymi
Mutta hei surkimus vellihousu, ikäväpalstalla vaan häntä muistelet ))
- Anonyymi
Nyt stana lopetat ton itsesi haukkumisen!!! Kokonaan ja lopullisesti. TOI ei ole mikään ratkaisu mihinkään. Aloita siitä. Miten muuten voisit toimia tai reagoida kuin alkaa syyttää itseäs? Jotenkin rakentavasti?
- Anonyymi
Älähän nyt, takes two to tango ...
- Anonyymi
"No mutta sinä Suomalainen mies."
Kaikkesi varmaan annoit hyvässä aivan, siinä tapaamisemme alkumetreillä!
Olit kohtelias, herrasmies, vieraanvarainen ja ehdottoman rehti ja niin mukava mies.
Jotain poikkeavaa teit kuitenkin tapaamisemme alkumetreillä ja nyt kun aikaa kaikesta on kulunut vuosia. Olen toki sen verran rauhoittunut että, en ala suutani pieksämään täällä palstalla sinun tekemisistäsi. Mutta on olemassa henkilöitä joille voin tarvittaessa kertoa kaiken.
Mietin < haluaisitko puhua asiasta julkisesti, suuren yleisön edessä?
Jätätkö sinä menneisyyden tuttavuus minut lopultakin rauhaan?
Ja lakkaat syyttelemästä ja kaivelemasta mahdollisia vikoja ja puutteita minusta täällä palstalla.
Toivon sitä kovasti sinun takiasi, koska en ole unohtanut mitään vaan kaiken muistan kuin eilisen.- Anonyymi
Juurikin se joka alentuu samanlaiseen käytökseen kuin se joka on loukannut ei eroa siitä toisesta varsinkin jos anonyymina tunnistelee sekä uhkailee että levittelee juoruja selän takana jos ei saa tahtoaan läpi, hei ihmiset oikeasti, moni teistä sais kasvaa henkisesti ja paljon, itse olen aina ollut itelleni rehellinen ja ottanut ongelmatkin rakentavana, olen myös tuntenut aikoinaan vihaa ja katkeruutta bvääryyksistä mitä mulle tehtiin toistamiseen pitkän aikaa siltikin olen mielessäni antanut anteeksi heille ja enää korkeintaan säälin heitä, koska minä aina yritän ymmärtää ihmistä loppuun asti vaikka olisi kuinka vaikea ja olen tosi kärsivällinen, toki joidenkin kohdalla on hyvä antaa olla ajoissa ennenkuin satuttaa itteään lisää sillä tavalla.
Se viha opetti mulle paljon itestäni ja koska oeln ottanut ongelmat ja virheetkin rakentavasti niin se on auttanut, sai mut tutkimaan itteäni syvemmältä kuin koskaan henkisellä puolella, opin rakastamaan itteäni, itsekunnioitukseni kasvoi, ja kun rehellisesti kaunistelematta myönsin itelleni vikani, heikkouteni ja sen missä parannettavaa sen ansiosta olen täysin sinut itteni kanssa.
Veikkaan että olen aina ollut se mies mitä olen mutta se että olen sitä tänä päivänä vaati todella phana pohjalla käynnin sekä paljon itsetutkiskelua mikä ei ollut mitenkään helppoa tai niin ihanaa aina. IOlemalla itselleen rehellinen ja muille niin sillä tavalla kasvaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin se joka alentuu samanlaiseen käytökseen kuin se joka on loukannut ei eroa siitä toisesta varsinkin jos anonyymina tunnistelee sekä uhkailee että levittelee juoruja selän takana jos ei saa tahtoaan läpi, hei ihmiset oikeasti, moni teistä sais kasvaa henkisesti ja paljon, itse olen aina ollut itelleni rehellinen ja ottanut ongelmatkin rakentavana, olen myös tuntenut aikoinaan vihaa ja katkeruutta bvääryyksistä mitä mulle tehtiin toistamiseen pitkän aikaa siltikin olen mielessäni antanut anteeksi heille ja enää korkeintaan säälin heitä, koska minä aina yritän ymmärtää ihmistä loppuun asti vaikka olisi kuinka vaikea ja olen tosi kärsivällinen, toki joidenkin kohdalla on hyvä antaa olla ajoissa ennenkuin satuttaa itteään lisää sillä tavalla.
Se viha opetti mulle paljon itestäni ja koska oeln ottanut ongelmat ja virheetkin rakentavasti niin se on auttanut, sai mut tutkimaan itteäni syvemmältä kuin koskaan henkisellä puolella, opin rakastamaan itteäni, itsekunnioitukseni kasvoi, ja kun rehellisesti kaunistelematta myönsin itelleni vikani, heikkouteni ja sen missä parannettavaa sen ansiosta olen täysin sinut itteni kanssa.
Veikkaan että olen aina ollut se mies mitä olen mutta se että olen sitä tänä päivänä vaati todella phana pohjalla käynnin sekä paljon itsetutkiskelua mikä ei ollut mitenkään helppoa tai niin ihanaa aina. IOlemalla itselleen rehellinen ja muille niin sillä tavalla kasvaa.Jäikö sinulle tuista kaikesta päälle jokin vaunoharhaisuus, että näet hirviöitä sielläkin missä niitä ei ole ja hirviökäytöstä heissä, joussa sitä ei ole. Kunhan mietin ja kyselen.?
- Anonyymi
tottakai se toinen on hirviö jos ei ole kiinnostunut juuri sinusta. Näinpä se useimmiten on. Koettakaa nyt oppia että jos joku ei ole teistä kiinnostunut, antakaa hänen mennä. Voit alkaa katselemaan itsellesi sopivampaa 'hirviötä' joka on viihtyy kanssasi.
- Anonyymi
Ei sulla ole mitään myrkyllistä naista ollut. Jos pidät naista myrkyllisenä niin ohita se.
- Anonyymi
Mulla oli myös samanlainen nainen. Rakkauspäissään kattelin sitä touhua aivan liian pitkään.
Onneksi se on historiaa ja nyt on elämä mallillaan - Anonyymi
Onkohan oma roolisi täysin puhtoinen? Epäilen, sillä tuskin kukaan on toiselle hirviö syyttä suotta! Kannattaa joskus pysähtyä miettimään sitä omaa käytöstäkin
- Anonyymi
Ei ollut multa tämä vaikka vuosista puhutaan.
- Anonyymi
Tämä on kunnia, voispa tän tulostaa ja kehystää.
Myrkyn hautominen on raskasta hommaa, sitä harva osaa arvostaa riittävällä nöyryydellä. 👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1381686Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2641235Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 129949
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875