Hei!
Hieman arka aihe ja toivon kaikkien vastaavan asiallisesti, koska vaiva on tosi enkä vitsaile. Onko täällä muita joilla on sama ongelma tai tietoa mitä tämä voisi olla?
Minulla on ollut jo monta vuotta ripuli, joka ajoittuu aamuun. Voisin sanoa että minulla on koko ajan maha sekaisin. Ei ole ns. "normaalia ulostetta" tullut varmaan ollenkaan tänä aikana. Tarkkaa aikaa en osaa sanoa milloin se alkoi, eli tuskin on tullut lomilta tms koska silloin muistaisi varmasti ajankohdankin milloin on alkanut. Minulta on otettu verikokeet ja ulostenäytteet, eikä mitään löytynyt. Kävin myös paksusuolen tähystyksessä ja sanoi että näyttää ihan terveeltä ja epäili ärtyvän suolen oireyhtymää. Olen syönyt noin vuoden ajan Vi-Sibliniä muttei se ole auttanut. Mutta tähystyksen jälkeen jostain ihmeen syystä ripuli on helpottanut ja sitä ei tule läheskään joka päivä, mutta vaiva mikä minulla on edelleen ja on vain pahentunut, josta haluan siis puhua ja kysyä apua, on että minun peräaukosta tulee kirkasta nestettä. Mitä se on ja miten voin estää sen erittymistä? Neste on välillä ihan vettä, kirkasta eikä haise millenkään. Ihankuin vettä tulisi joku 0,5-1 tl. Välillä se on tosiaan ihan vettä ja välillä se on sellaista nestemäistä kirkasta limaa. Jos vaikka päästää ilmaa suolistosta pois, käytännössä siis pieräisee, niin silloin tulee sitä nestettä. Sitä ei vuoda tai valu muuten, mutta pierastaessa sitä tulee ja jos käyn vessassa niin silloin myös. Mutta jos käyn vessassa niin se saattaa tulla myös sellaisena vaahtomaisena. Mitä tämä siis on? Onko kenelläkään muilla kyseistä vaivaa tai hoitoa siihen? Olen siis nuori, alle 30 vuotias nainen
Kirkasta nestettä peräaukosta, vettä?
Anonyymi
0
3147
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot22717965Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss6810257Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3036692Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki224489Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai423256Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.743184"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1122885Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen892370MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä201527Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit181366