Hei!
Hieman arka aihe ja toivon kaikkien vastaavan asiallisesti, koska vaiva on tosi enkä vitsaile. Onko täällä muita joilla on sama ongelma tai tietoa mitä tämä voisi olla?
Minulla on ollut jo monta vuotta ripuli, joka ajoittuu aamuun. Voisin sanoa että minulla on koko ajan maha sekaisin. Ei ole ns. "normaalia ulostetta" tullut varmaan ollenkaan tänä aikana. Tarkkaa aikaa en osaa sanoa milloin se alkoi, eli tuskin on tullut lomilta tms koska silloin muistaisi varmasti ajankohdankin milloin on alkanut. Minulta on otettu verikokeet ja ulostenäytteet, eikä mitään löytynyt. Kävin myös paksusuolen tähystyksessä ja sanoi että näyttää ihan terveeltä ja epäili ärtyvän suolen oireyhtymää. Olen syönyt noin vuoden ajan Vi-Sibliniä muttei se ole auttanut. Mutta tähystyksen jälkeen jostain ihmeen syystä ripuli on helpottanut ja sitä ei tule läheskään joka päivä, mutta vaiva mikä minulla on edelleen ja on vain pahentunut, josta haluan siis puhua ja kysyä apua, on että minun peräaukosta tulee kirkasta nestettä. Mitä se on ja miten voin estää sen erittymistä? Neste on välillä ihan vettä, kirkasta eikä haise millenkään. Ihankuin vettä tulisi joku 0,5-1 tl. Välillä se on tosiaan ihan vettä ja välillä se on sellaista nestemäistä kirkasta limaa. Jos vaikka päästää ilmaa suolistosta pois, käytännössä siis pieräisee, niin silloin tulee sitä nestettä. Sitä ei vuoda tai valu muuten, mutta pierastaessa sitä tulee ja jos käyn vessassa niin silloin myös. Mutta jos käyn vessassa niin se saattaa tulla myös sellaisena vaahtomaisena. Mitä tämä siis on? Onko kenelläkään muilla kyseistä vaivaa tai hoitoa siihen? Olen siis nuori, alle 30 vuotias nainen
Kirkasta nestettä peräaukosta, vettä?
Anonyymi
0
3353
Luetuimmat keskustelut
- 65968
- 69732
- 133656
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️36646Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37635- 69616
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve44596- 43560
Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112525Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19500Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k172484Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18461Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto62396- 52383
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)30381- 42378
- 17372
Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96353Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9348YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22348