Kaverini oli ennen todella hyvin varustettu. Iso mulkku heilahteli hänen jalkovälissään puolelta toiselle kun hän ylväästi asteli alastomana. Mieleni teki usein koskettaa ja ottaa jopa suuhun se kulli, kun olimme vaikkapa uimahallissa. Olen silti hetero. Suuret kivekset myöskin. Uskon että kulli oli tuolloin ainakin 15cm lepotilassa. Ja paksu. Kaverini oli tuolloin hoikka. Nyt hän on sairastunut uniapneaan ja lihonut 40 kiloa. Väsymykseen käyttää päihteitä ja painaa nykyään 120kg. Hänellä ei ole enää kullia juuri yhtään. Sellainen reikä oikeastaan mulkun paikalla. Todella harmittavaa.
Onko teillä kokemusta tällaisesta?
Harmittaa kaverin kulli
Anonyymi
1
713
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän vaan kaverisi katsele sinua aamuisin peilistä?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102908
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25485
- 43482
- 44469