Kamalampaa lapsilomakohdetta ei voi kuvitella.
Vesipuistossa olimme päivän. Monet liukumäet olivat kuivia ja käyttökiellossa, olutta ei ollut kuin hanoista mikä oli hirvittävää litkua.
Lapsille tarjottiin juotavaksi karmeita esansseja hanavedellä. Aitoja pullojuomia ei ollut.
Toisena päivänä menimme ns. merirosvoristeilylle.
Se oli järkyttävä kokemus. Henkilökuntaäijät pyrkivät lääppimään lapsiamme koko ajan ja jouduin jopa korottamaan ääntäni saadakseni sen loppumaan. Puhisin kiukusta ja vaimoni joutui minua rauhoittelemaan.
Siinä ne lapsivirikkeet tuossa kohteessa olivatkin.
No oli vielä yhdeksi päiväksi se luolalle- matka.
Olimme perheeni kanssa juuri lomalla Alanyassa.
3
93
Vastaukset
- Anonyymi
No jpas on ollut haasun hauskan hölmö loma teillä! Ettei vaan hiukan olis liioittelun makua tässä? Itse olen lapsieni kanssa matkustanut Turkissa lähes 20 vuoden ajan. Toki Alanya ei kuulu ykkös suosikkeihini,mutta sielläkin on tullut muutamat lomat vietettyä,eikä mitään ahdistelua ole ollut havaittavissa! Ellei sitten vannetta kiristä sen verran,että ottaa noiden Turkkipoikien huulenheiton ja tosissaan. Nehän rakastaa lapsia yli kaiken ja lapsia palvotaan. Teinitkin on aina saanut olla rauhassa... Toki heidätkin huomioidaan,mutta ei seksuaalisesti. Annetaan huomiota ja jutellaan.... Se on se kulttuuri,siellä voidaan halia,antaa poskipusuja jne. Arava katseisuutta siis! Vesipuisto. On totta,että Alanyassa ei vesipuisto vielä ihan täysillä pyöri. Tai no nyt kyllä jo,mutta esim olet ollut lomailemassa huhtikuun lopulla-toukokuun alussa. Turkki on kaunis maa ja se ei ole pelkkä Alanya! Jos haluaa tutustua Turkkiin paremmin,niin kannattaa valita toinen kohde....jos ensi kertaa siellä lomailee. Alanyan menosta ja meiningistä herkkä nahkaisempi saattaa säikähtää. Parempaa lomaa ensi kerralle! (epäilen,että olet kylläkin ihan provosoimassa)
- Anonyymi
on se kamalaa kun lasten kanssa ei päässyt kunnon kaljaa kittaamaan...
- Anonyymi
Jos lapset ovat pellavapäitä niin kaikkialla karvaäijät pyrkivät lääppimään niitä. Ihan sama ovatko poikia vai tyttöjä, kaikki käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379