Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Olimme perheeni kanssa juuri lomalla Alanyassa.

Anonyymi

Kamalampaa lapsilomakohdetta ei voi kuvitella.
Vesipuistossa olimme päivän. Monet liukumäet olivat kuivia ja käyttökiellossa, olutta ei ollut kuin hanoista mikä oli hirvittävää litkua.
Lapsille tarjottiin juotavaksi karmeita esansseja hanavedellä. Aitoja pullojuomia ei ollut.

Toisena päivänä menimme ns. merirosvoristeilylle.
Se oli järkyttävä kokemus. Henkilökuntaäijät pyrkivät lääppimään lapsiamme koko ajan ja jouduin jopa korottamaan ääntäni saadakseni sen loppumaan. Puhisin kiukusta ja vaimoni joutui minua rauhoittelemaan.

Siinä ne lapsivirikkeet tuossa kohteessa olivatkin.
No oli vielä yhdeksi päiväksi se luolalle- matka.

3

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No jpas on ollut haasun hauskan hölmö loma teillä! Ettei vaan hiukan olis liioittelun makua tässä? Itse olen lapsieni kanssa matkustanut Turkissa lähes 20 vuoden ajan. Toki Alanya ei kuulu ykkös suosikkeihini,mutta sielläkin on tullut muutamat lomat vietettyä,eikä mitään ahdistelua ole ollut havaittavissa! Ellei sitten vannetta kiristä sen verran,että ottaa noiden Turkkipoikien huulenheiton ja tosissaan. Nehän rakastaa lapsia yli kaiken ja lapsia palvotaan. Teinitkin on aina saanut olla rauhassa... Toki heidätkin huomioidaan,mutta ei seksuaalisesti. Annetaan huomiota ja jutellaan.... Se on se kulttuuri,siellä voidaan halia,antaa poskipusuja jne. Arava katseisuutta siis! Vesipuisto. On totta,että Alanyassa ei vesipuisto vielä ihan täysillä pyöri. Tai no nyt kyllä jo,mutta esim olet ollut lomailemassa huhtikuun lopulla-toukokuun alussa. Turkki on kaunis maa ja se ei ole pelkkä Alanya! Jos haluaa tutustua Turkkiin paremmin,niin kannattaa valita toinen kohde....jos ensi kertaa siellä lomailee. Alanyan menosta ja meiningistä herkkä nahkaisempi saattaa säikähtää. Parempaa lomaa ensi kerralle! (epäilen,että olet kylläkin ihan provosoimassa)

    • Anonyymi

      on se kamalaa kun lasten kanssa ei päässyt kunnon kaljaa kittaamaan...

    • Anonyymi

      Jos lapset ovat pellavapäitä niin kaikkialla karvaäijät pyrkivät lääppimään niitä. Ihan sama ovatko poikia vai tyttöjä, kaikki käy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe