Pitäisikö tuo Lettenmeier saattaa rajalle ja antaa navakka potku perseeseen?

5

77

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomalaisen viesti tutkijatohtorille:
      Vedä handuus! Ilmastonatsi!

(saa lainata ilman lupaa)

• Anonyymi

PS: Ja piti vielä oikeen katsoa, että mitäkä *elvetin uudissanahirviö on toi ”fleskitarismi”!? Eli: Näköjään synonyymi sekaruokavaliolle! Eli: Täysin turha :/
        Vai luuleeks jotku vege-idiootit ihan oikeesti et me maailmantuhooja lihansyöjät syödään ihan vaan PELKÄSTÄÄN sitä lihaa!? :D

Vai toisaalta: En ihmettelis kauheesti sitäkään vaihtoehtoa, kaninruualla kaninaivon kokosiksi surkastetuilla aivoilla!? :/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PS: Ja piti vielä oikeen katsoa, että mitäkä *elvetin uudissanahirviö on toi ”fleskitarismi”!? Eli: Näköjään synonyymi sekaruokavaliolle! Eli: Täysin turha :/
        Vai luuleeks jotku vege-idiootit ihan oikeesti et me maailmantuhooja lihansyöjät syödään ihan vaan PELKÄSTÄÄN sitä lihaa!? :D

Vai toisaalta: En ihmettelis kauheesti sitäkään vaihtoehtoa, kaninruualla kaninaivon kokosiksi surkastetuilla aivoilla!? :/

PS2: Ja tarkottaaks toi 20 myös kesäaikaa? Mun pitää sit ilmeisesti hommata tänne ilmastointilaite, että maailma pelastuu!

• Anonyymi

mulla mnee noin ja huone lämpö paljo alempikin talvisin

suomalaisil on velkaa monel ni paljon, eiköhä tutkija trin ohjeita sikäli helpohko noudattaa

• Saunan lämpötilaksi varmaan ehdottavat 60 astetta maksimi. Ja kyllähän se poliitikoille sopii...

Mutta taas paskalle ja sitten nukkumaan kemiallista unta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      613
      1600
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      857
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      485
      739
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      12
      701
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      652
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      29
      548
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      31
      516
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      160
      494
    Aihe