Tutkijatohtorilta viesti suomalaisille: ”Huoneenlämpö max 20°C, vietä autottomia päiviä, kokeile fleksitarismia – yksilöiden pitää muuttaa elämäntapojaan”
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/280803-tutkijatohtorilta-viesti-suomalaisille-huoneenlampo-max-20degc-vieta-autottomia
Pitäisikö tuo Lettenmeier saattaa rajalle ja antaa navakka potku perseeseen?
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suomalaisen viesti tutkijatohtorille:
Vedä handuus! Ilmastonatsi!
(saa lainata ilman lupaa)- Anonyymi
PS: Ja piti vielä oikeen katsoa, että mitäkä *elvetin uudissanahirviö on toi ”fleskitarismi”!? Eli: Näköjään synonyymi sekaruokavaliolle! Eli: Täysin turha :/
Vai luuleeks jotku vege-idiootit ihan oikeesti et me maailmantuhooja lihansyöjät syödään ihan vaan PELKÄSTÄÄN sitä lihaa!? :D
Vai toisaalta: En ihmettelis kauheesti sitäkään vaihtoehtoa, kaninruualla kaninaivon kokosiksi surkastetuilla aivoilla!? :/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PS: Ja piti vielä oikeen katsoa, että mitäkä *elvetin uudissanahirviö on toi ”fleskitarismi”!? Eli: Näköjään synonyymi sekaruokavaliolle! Eli: Täysin turha :/
Vai luuleeks jotku vege-idiootit ihan oikeesti et me maailmantuhooja lihansyöjät syödään ihan vaan PELKÄSTÄÄN sitä lihaa!? :D
Vai toisaalta: En ihmettelis kauheesti sitäkään vaihtoehtoa, kaninruualla kaninaivon kokosiksi surkastetuilla aivoilla!? :/PS2: Ja tarkottaaks toi 20 myös kesäaikaa? Mun pitää sit ilmeisesti hommata tänne ilmastointilaite, että maailma pelastuu!
- Anonyymi
mulla mnee noin ja huone lämpö paljo alempikin talvisin
suomalaisil on velkaa monel ni paljon, eiköhä tutkija trin ohjeita sikäli helpohko noudattaaSaunan lämpötilaksi varmaan ehdottavat 60 astetta maksimi. Ja kyllähän se poliitikoille sopii...
Mutta taas paskalle ja sitten nukkumaan kemiallista unta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510822
- 817263
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445334- 654986
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764588Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334083- 472948
- 362865
- 402370
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362134