Kiitos rakas mies.

Anonyymi

Kun vierailit unessani viime yönä. Oli ihana rakastella. 💞

35

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On ilo olla avuksi.

• Anonyymi

Sinä se jaksat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä se jaksat.

???

• Anonyymi

Kerrohan eka vastaaja miten sinä olet ollut avuksi jos joku sulle tuntemmaton nainen on nähnyt rakkausunia oman mielitiettynsä kanssa?

• Anonyymi

Eihän tää nyt sitten vaan ollut se mainitsemasi paljon käytetty nainen ja jos oli niin muistithan vetää jälleen yhden kerran lisää muistioosi.

• Anonyymi

käääääk mua nolottaa sun puolesta, että on ilo olla avuksi kun toiset nai. siinä ei vaan sulla oon osaa eikä arpaa, minä te jotkut itseänne oikein pidätte.

• Anonyymi

Menkää ulos joskus. Saa aivot happea edes vähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menkää ulos joskus. Saa aivot happea edes vähän.

Sano tää tolle ekalle vastaajamiehelle, siltä näyttää happi olevan loppumaisillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano tää tolle ekalle vastaajamiehelle, siltä näyttää happi olevan loppumaisillaan.

Uli uli. Sulle mä ehdotin ulos menoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrohan eka vastaaja miten sinä olet ollut avuksi jos joku sulle tuntemmaton nainen on nähnyt rakkausunia oman mielitiettynsä kanssa?

Älä jaksa ottaa näitä niin tosissaan. Taidat olla persu, ne ottaa kaiken tällasen aina liian tosissaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpas tämä huumorintajuton vastaus. Sekä tämän jälkeen on tullut aika huumorintajuttomia vastauksia. Itse ainakin nauroin tuolle ensimmäiselle kommentille. Sitten vielä nämä huumorintajuttomat käskevät käymään ulkona joskus :'D kenenköhän tässä ketjussa pitäisi siellä ulkona käydä..?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpas tämä huumorintajuton vastaus. Sekä tämän jälkeen on tullut aika huumorintajuttomia vastauksia. Itse ainakin nauroin tuolle ensimmäiselle kommentille. Sitten vielä nämä huumorintajuttomat käskevät käymään ulkona joskus :'D kenenköhän tässä ketjussa pitäisi siellä ulkona käydä..?

Kirjoitin ensimmäisen kommentin ja käskin myös käydä ulkona joskus. Miksi? No siksipä juuri, että alkaisi raksuttaa ensimmäisen vastauksen huumoripuoli. Joka muuten pitäisi olla aika selkeä ilman järjen käyttöäkin. Pieni happihyppely tekisi hyvää myös näille, jotka kuvittelee jokaisen kommentoijan olevan joku palstan sarjatrolli.
        Kyrsii paskantärkeät ihmettelijät, joilla ei äly riitä edes huumoriin. Mutta eipä tämäkään maailmaani kaada. Pian jääkiekkoa :)

• Anonyymi

En omi mutta kuulostaa hikiseltä, unet ne on usein niin todentuntuisia.

• Anonyymi

Siksikö heräsin teltta pystyssä?

• Anonyymi

Ole hyvä 😊 olen minäkin nähnyt sinusta unta.
      T: J mies

• Anonyymi

Kerro lisää. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro lisää. :)

Mukava, vaalea, kaunis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mukava, vaalea, kaunis

T-nainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T-nainen?

Ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei.

Mikä kaupunki?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä kaupunki?

Yksipuolista kyselyä, se ei tätä lukeneena ja johtopäätöksen siitä tehneenä johda ikinä mihinkään, ellei molemmat anna toisilleen.

• Anonyymi

?? Täh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

?? Täh

Äske ol se nimi tuossa ja se men vikkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T-nainen?

Kyllä täällä on Tarjaa kovasti kaivattu. Koska oikein etenette jutussanne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä täällä on Tarjaa kovasti kaivattu. Koska oikein etenette jutussanne?

En ainakaan kaipaa. Men vikkaan sanoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ainakaan kaipaa. Men vikkaan sanoja

Mutta minä kaipaan.

• Anonyymi

Erikoinen murre :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erikoinen murre :)

Kyl maar oliki;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T-nainen?

Mä kaipaan T-maista.

• Anonyymi

Vahinko raskaus?

• Anonyymi

Suunniteltu.

• Anonyymi

Minäkin näin ihanaa unta omasta rakkaastani (mies kaukaisuudesta), sinä soitit flyykeliä ja minä pianoa. Ihana uni ja rakastelu vielä ihanampaa. 💕

• Anonyymi

Ja kukahan mies oli kysessä?
      Vai kukakohan mies oli tällä kertaa kyseessä?

• Anonyymi

Olisit kittänyt kysestä miestä henkilökohtaisesti.
      Eikä näin julkisesti kun jokainen koriläs röhistää rintaansa että täähän oli mulle.

• Anonyymi

Minulle ainakin suututtiin viime yönä unessani. Ja ihan tuntemattomasta syystä... mutta sitten sen suuttumuksen jälkeen kyseinen henkilö jutteli minulle ihan normaalisti.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe