Kiitos rakas mies.

Anonyymi

Kun vierailit unessani viime yönä. Oli ihana rakastella. 💞

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On ilo olla avuksi.

      • Anonyymi

        Sinä se jaksat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se jaksat.

        ???


      • Anonyymi

        Kerrohan eka vastaaja miten sinä olet ollut avuksi jos joku sulle tuntemmaton nainen on nähnyt rakkausunia oman mielitiettynsä kanssa?


      • Anonyymi

        Eihän tää nyt sitten vaan ollut se mainitsemasi paljon käytetty nainen ja jos oli niin muistithan vetää jälleen yhden kerran lisää muistioosi.


      • Anonyymi

        käääääk mua nolottaa sun puolesta, että on ilo olla avuksi kun toiset nai. siinä ei vaan sulla oon osaa eikä arpaa, minä te jotkut itseänne oikein pidätte.


      • Anonyymi

        Menkää ulos joskus. Saa aivot happea edes vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menkää ulos joskus. Saa aivot happea edes vähän.

        Sano tää tolle ekalle vastaajamiehelle, siltä näyttää happi olevan loppumaisillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano tää tolle ekalle vastaajamiehelle, siltä näyttää happi olevan loppumaisillaan.

        Uli uli. Sulle mä ehdotin ulos menoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan eka vastaaja miten sinä olet ollut avuksi jos joku sulle tuntemmaton nainen on nähnyt rakkausunia oman mielitiettynsä kanssa?

        Älä jaksa ottaa näitä niin tosissaan. Taidat olla persu, ne ottaa kaiken tällasen aina liian tosissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan eka vastaaja miten sinä olet ollut avuksi jos joku sulle tuntemmaton nainen on nähnyt rakkausunia oman mielitiettynsä kanssa?

        Onpas tämä huumorintajuton vastaus. Sekä tämän jälkeen on tullut aika huumorintajuttomia vastauksia. Itse ainakin nauroin tuolle ensimmäiselle kommentille. Sitten vielä nämä huumorintajuttomat käskevät käymään ulkona joskus :'D kenenköhän tässä ketjussa pitäisi siellä ulkona käydä..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas tämä huumorintajuton vastaus. Sekä tämän jälkeen on tullut aika huumorintajuttomia vastauksia. Itse ainakin nauroin tuolle ensimmäiselle kommentille. Sitten vielä nämä huumorintajuttomat käskevät käymään ulkona joskus :'D kenenköhän tässä ketjussa pitäisi siellä ulkona käydä..?

        Kirjoitin ensimmäisen kommentin ja käskin myös käydä ulkona joskus. Miksi? No siksipä juuri, että alkaisi raksuttaa ensimmäisen vastauksen huumoripuoli. Joka muuten pitäisi olla aika selkeä ilman järjen käyttöäkin. Pieni happihyppely tekisi hyvää myös näille, jotka kuvittelee jokaisen kommentoijan olevan joku palstan sarjatrolli.
        Kyrsii paskantärkeät ihmettelijät, joilla ei äly riitä edes huumoriin. Mutta eipä tämäkään maailmaani kaada. Pian jääkiekkoa :)


    • Anonyymi

      En omi mutta kuulostaa hikiseltä, unet ne on usein niin todentuntuisia.

    • Anonyymi

      Siksikö heräsin teltta pystyssä?

    • Anonyymi

      Ole hyvä 😊 olen minäkin nähnyt sinusta unta.
      T: J mies

      • Anonyymi

        Kerro lisää. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää. :)

        Mukava, vaalea, kaunis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukava, vaalea, kaunis

        T-nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T-nainen?

        Ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei.

        Mikä kaupunki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä kaupunki?

        Yksipuolista kyselyä, se ei tätä lukeneena ja johtopäätöksen siitä tehneenä johda ikinä mihinkään, ellei molemmat anna toisilleen.


      • Anonyymi

        ?? Täh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ?? Täh

        Äske ol se nimi tuossa ja se men vikkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T-nainen?

        Kyllä täällä on Tarjaa kovasti kaivattu. Koska oikein etenette jutussanne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täällä on Tarjaa kovasti kaivattu. Koska oikein etenette jutussanne?

        En ainakaan kaipaa. Men vikkaan sanoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ainakaan kaipaa. Men vikkaan sanoja

        Mutta minä kaipaan.


      • Anonyymi

        Erikoinen murre :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoinen murre :)

        Kyl maar oliki;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T-nainen?

        Mä kaipaan T-maista.


    • Anonyymi

      Vahinko raskaus?

      • Anonyymi

        Suunniteltu.


    • Anonyymi

      Minäkin näin ihanaa unta omasta rakkaastani (mies kaukaisuudesta), sinä soitit flyykeliä ja minä pianoa. Ihana uni ja rakastelu vielä ihanampaa. 💕

    • Anonyymi

      Ja kukahan mies oli kysessä?
      Vai kukakohan mies oli tällä kertaa kyseessä?

    • Anonyymi

      Olisit kittänyt kysestä miestä henkilökohtaisesti.
      Eikä näin julkisesti kun jokainen koriläs röhistää rintaansa että täähän oli mulle.

    • Anonyymi

      Minulle ainakin suututtiin viime yönä unessani. Ja ihan tuntemattomasta syystä... mutta sitten sen suuttumuksen jälkeen kyseinen henkilö jutteli minulle ihan normaalisti.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe