Kun vierailit unessani viime yönä. Oli ihana rakastella. 💞
Kiitos rakas mies.
35
<50
Vastaukset
- Anonyymi
On ilo olla avuksi.
- Anonyymi
Sinä se jaksat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se jaksat.
???
- Anonyymi
Kerrohan eka vastaaja miten sinä olet ollut avuksi jos joku sulle tuntemmaton nainen on nähnyt rakkausunia oman mielitiettynsä kanssa?
- Anonyymi
Eihän tää nyt sitten vaan ollut se mainitsemasi paljon käytetty nainen ja jos oli niin muistithan vetää jälleen yhden kerran lisää muistioosi.
- Anonyymi
käääääk mua nolottaa sun puolesta, että on ilo olla avuksi kun toiset nai. siinä ei vaan sulla oon osaa eikä arpaa, minä te jotkut itseänne oikein pidätte.
- Anonyymi
Menkää ulos joskus. Saa aivot happea edes vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menkää ulos joskus. Saa aivot happea edes vähän.
Sano tää tolle ekalle vastaajamiehelle, siltä näyttää happi olevan loppumaisillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano tää tolle ekalle vastaajamiehelle, siltä näyttää happi olevan loppumaisillaan.
Uli uli. Sulle mä ehdotin ulos menoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrohan eka vastaaja miten sinä olet ollut avuksi jos joku sulle tuntemmaton nainen on nähnyt rakkausunia oman mielitiettynsä kanssa?
Älä jaksa ottaa näitä niin tosissaan. Taidat olla persu, ne ottaa kaiken tällasen aina liian tosissaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpas tämä huumorintajuton vastaus. Sekä tämän jälkeen on tullut aika huumorintajuttomia vastauksia. Itse ainakin nauroin tuolle ensimmäiselle kommentille. Sitten vielä nämä huumorintajuttomat käskevät käymään ulkona joskus :'D kenenköhän tässä ketjussa pitäisi siellä ulkona käydä..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpas tämä huumorintajuton vastaus. Sekä tämän jälkeen on tullut aika huumorintajuttomia vastauksia. Itse ainakin nauroin tuolle ensimmäiselle kommentille. Sitten vielä nämä huumorintajuttomat käskevät käymään ulkona joskus :'D kenenköhän tässä ketjussa pitäisi siellä ulkona käydä..?
Kirjoitin ensimmäisen kommentin ja käskin myös käydä ulkona joskus. Miksi? No siksipä juuri, että alkaisi raksuttaa ensimmäisen vastauksen huumoripuoli. Joka muuten pitäisi olla aika selkeä ilman järjen käyttöäkin. Pieni happihyppely tekisi hyvää myös näille, jotka kuvittelee jokaisen kommentoijan olevan joku palstan sarjatrolli.
Kyrsii paskantärkeät ihmettelijät, joilla ei äly riitä edes huumoriin. Mutta eipä tämäkään maailmaani kaada. Pian jääkiekkoa :)
- Anonyymi
En omi mutta kuulostaa hikiseltä, unet ne on usein niin todentuntuisia.
- Anonyymi
Siksikö heräsin teltta pystyssä?
- Anonyymi
Ole hyvä 😊 olen minäkin nähnyt sinusta unta.
T: J mies- Anonyymi
Kerro lisää. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää. :)
Mukava, vaalea, kaunis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukava, vaalea, kaunis
T-nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T-nainen?
Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
Mikä kaupunki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kaupunki?
Yksipuolista kyselyä, se ei tätä lukeneena ja johtopäätöksen siitä tehneenä johda ikinä mihinkään, ellei molemmat anna toisilleen.
- Anonyymi
?? Täh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
?? Täh
Äske ol se nimi tuossa ja se men vikkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T-nainen?
Kyllä täällä on Tarjaa kovasti kaivattu. Koska oikein etenette jutussanne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä täällä on Tarjaa kovasti kaivattu. Koska oikein etenette jutussanne?
En ainakaan kaipaa. Men vikkaan sanoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ainakaan kaipaa. Men vikkaan sanoja
Mutta minä kaipaan.
- Anonyymi
Erikoinen murre :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erikoinen murre :)
Kyl maar oliki;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T-nainen?
Mä kaipaan T-maista.
- Anonyymi
Vahinko raskaus?
- Anonyymi
Suunniteltu.
- Anonyymi
Minäkin näin ihanaa unta omasta rakkaastani (mies kaukaisuudesta), sinä soitit flyykeliä ja minä pianoa. Ihana uni ja rakastelu vielä ihanampaa. 💕
- Anonyymi
Ja kukahan mies oli kysessä?
Vai kukakohan mies oli tällä kertaa kyseessä? - Anonyymi
Olisit kittänyt kysestä miestä henkilökohtaisesti.
Eikä näin julkisesti kun jokainen koriläs röhistää rintaansa että täähän oli mulle. - Anonyymi
Minulle ainakin suututtiin viime yönä unessani. Ja ihan tuntemattomasta syystä... mutta sitten sen suuttumuksen jälkeen kyseinen henkilö jutteli minulle ihan normaalisti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750