Tiina Ahva oli YLEn pienpuoluetentissä

Anonyymi

ja haukkui pariinkiin otteesen persuja Venäjän kätyreiksi. Muuten oli asiallisella linjalla. Olikohan tämä entisen ministeripuolueen viimeinen TV-esiintyminen?

11

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huomasin, että yrittää tämä Tiina ratsastaa Venäjäkortilla. Ensi sunnuntaina vaalit. Siniset laskevat jokaisen äänen ja 8.6. jälkeen kuulemme lakkautetaanko puolue. Luultavasti Tiina Ahva ja Ari Jalonen jatkavat muutaman kaverinsa kanssa. Ruohonjuuritason äänestäjät ja toimijat puuttuvat

      • "Äänestä Suomi takaisin (osaksi Venäjää)! Perussuomalaiset."😁


    • Anonyymi

      Ei pure täyspäisiin Venäjäkortti.. Sotaako siniset haluaa?

    • Anonyymi

      Ihan uskomatonta puhetta sinisiltä. Rakentavat koko ajan viholliskuvaa. Venäjä antoi Suomelle autonomian v. 1809. Oli ollut siihen asti Ruotsin maakunta. Venäjä 1. tunnusti Suomen itsenäisyyden, oliko se v. 1918. Sodat huono asia, mutta Paasikiven _Kekkosen linja oli onnistunut. Ei Eurooppa meitä pelasta. Suomalaisten pitää tehdä se itse. Hyvät suhteet ovat välttämättömät kaikkiin maihin mutta erityisesti Venäjään. Ollaanko palattu 1930-luvulle, kun rajua ryssänvihaa lietsotaan. Sinisten painoarvo vähäinen, joten heistä ei varmaan ole uhkaa suomen itsenäisyydelle

    • Anonyymi

      Laitetaan hyvää energiaa liikkeelle! Toivotaan kaikki Sinisille paljon äänestäjiä ja äänestetään nyt eurovaaleihin sinisiä. Äänestetään jatkossa maakunta- kunta ja eduskuntavaaleihin sinisiä. Senverran hyvin veti nuori Tiina vaalitentin. Uudet puolueet on nyt kuulemma nousussa eurovaaleissa. Siinä on sinisillä hyvä sauma menestyä. Vanäjän suuntaan ei pahemmin kannata kumataa, niinkuin joku toinen puolue.

    • Anonyymi

      Rasistinen leima on haitaksi puolueelle. Onneksi siniset on realisti ilman rasismia. <hyvä että sinisiä ei ohjaa mikään etujärjestö.

    • Anonyymi

      Mitä järkeä on enää kirjoitella jo kuopatusta marionetti puolueesta?

    • Anonyymi

      Sininen taivas,
      siniset järvet,
      siniset veet,
      ja sininen tulevaisuus!

    • Anonyymi

      Mä, vanhana persuna annan 5000 euroa, kun tulee Soini loikkareilta päätös lopettaa puolue...........kiitos! Olen jo antanut sen verran rahaa, nyt puolue PS, on vielä hengissä.

    • Anonyymi

      Sinisillä huonot vuorovaikutustaidot. Ei äänestäjiä haukkumalla saada. Jos pitää itseään muita parempana niin ei voi menestyä. Koko ajan heilutetaan rasisti-ja venäjäkorttia. Vaikka Tiina A esiintyisi televisiossa kuinka hyvin tahansa, se ei auta. Esiintyminen ei muuten ollut hyvä, haukkui persuja venäjäkortilla. Minkään muun puolueen edustaja ei tehnyt sitä. Pitää lähteä liikkeelle ruohonjuuresta, ei ylhäältä alaspäin. Puuttuu taito puhutella kansaa. Siitä johtui 20 kansanedustajan ja 5 ministerin nollaus.

      • Anonyymi

        Sinulla kommentoija ne huonot vuorovaikutustaidot on kun täällä mollaat muita.
        Ota ensin rikka pois omasta silmästäsi, niin näet paremmin oman käytöksesi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6346
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2150
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe