Maalaisten tori kaupunkiin

Anonyymi

Itukassa luki että puretun viljasiilon paikalle on perusteilla tori, jossa kylien asukkaat saavat myydä tuotteitaan. Täten keskustan länsiosan kaupunkikuva vilkastuu. Mitä mieltä olette palstalaiset, onko hyvä idea?

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oliko avajaisia viettämässä paljon ihmisiä?

• Anonyymi

Vähän näkyi maalaisia, myyjätkin harvassa.

• Anonyymi

Oli todella maalaismaista touhua siellä torilla. Ei voisi vähempää kiinnostaa ne ajanvietteet. Sille paikalle voisi perustaa vaikka puiston tms viheralueen. Olisi sitten pultsareilla viihtyisä kokoontumìspaikka. Nyt ne joutuvat istuksimaan penkeillä rannan vieressä ankean kävely-ja pyörätien vieressä. Aurinkokin paahtaa vielä siihen ikävästi.

• Anonyymi

Pultsarien puistikkohan on jo olemassa, se sijaitsee linja-autoasemaa vastapäätä. Vihittiin juhlallisesti käyttöön joskus viime syksynä.

• Anonyymi

Kukahan se maalaisten torin siihen sitten keksi, kun ei siitä sen kummempaa tullut?
      Olikohan tarkoitus maalaisten olevan siellä torilla johonkin tiettyyn aikaan?
      Voisiko siitä alueesta tehdä kaupunkilaisille virkistyspaikan, jossa olisi kuntolaitteita, lapsille puuhavälineitä ja vaikkapa jäätelökioski ... sopisivathan ne maalaisetkin sinne. Siis sitä kaupunkiin tarvittavaa elämää! Mutta kaipa se on liikaa Savonlinnaan!!!

• Anonyymi

Osittain samat sählät ketkä sai Nutun konkurssiin.
        Suunnittelu hoidettu todella pienessä piirissä eikä ole kyselty meiltä tuottajilta, että onko mitä mitä myydä tai onko kiinnostusta tulla myymään.
        Mainostus on todella ala-arvoista ollut eikä riitä jos juttu paikallislehdessä mikä tulee nykyään todella harvalle.
        Tämä on näkyvä osoitus kuinka piiri pieni pyörii kolmannella sektorilla.

• Anonyymi

Rautiainen paikalle tarkistamaan, että mahdolliset vedet eivät saastuta järveä. Mittanauhalla heti matkoja rannasta mittaamaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2898
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      48
      2284
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1987
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1654
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1365
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1307
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1243
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1161
    Aihe