Kysymys kreationistien Taivaasta

Anonyymi

Eräs Taivaaseen liittyvä kysymys on askarruttanut jo pidempään. Mitkä kanavat näkyvät Taivaassa? Entä onko siellä rajoituksia katsottavien ohjelmien suhteen? Itse pidän mm. Hell's Kitchenistä ja olisi mukava nähdä sitä myös Taivaassa. Entä miten siellä Taivaassa toimivat suoratoistopalvelut kuten Netflix ja HBO?

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa, sitäpä on vaikea tietää. Kun nyt edes Eurosport näkyisi, että voisi pyöräilyä katsoa, ja Viasat, että näkisi Englannin liigaa, niin tärkeimmät olisi kunnossa.

      • Anonyymi

        No niin, evokit käyttävät aikaansa järkevien tekojen sijasta formuloiden seuraamiseen ja jääkiekkoon jotka eivät ikinä hyödytä ihmiskuntaa millään promilletasolla.

        Miksi evot eivät osaa tehdä mitään hyödyllistä ikinä?

        Siis mitä järkeä on fudiksessa ja talviurheilussa ja Nykäsen ihailussa kun tuo aikansa apukoulutason koulupoika lintsasi koulusta minkä ehti.

        No, evot on evoja ja heidän etiikkansa on erilalista, siis hyvin vahingollista heidän omaakin elämäänsä ajatellen. Vai kiinnostaako ketään järkevää osoittaa itsehillinnän puutetta hankkimalla sukupuolitaudin tai aborttimurhattavaksi päätyvän oman lapsen jonkakuolemaa joutuu suremaaan ja katumaan koko loppuelämänsä.

        Minä sanoisin että evousko on ihan peeeeeeestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin, evokit käyttävät aikaansa järkevien tekojen sijasta formuloiden seuraamiseen ja jääkiekkoon jotka eivät ikinä hyödytä ihmiskuntaa millään promilletasolla.

        Miksi evot eivät osaa tehdä mitään hyödyllistä ikinä?

        Siis mitä järkeä on fudiksessa ja talviurheilussa ja Nykäsen ihailussa kun tuo aikansa apukoulutason koulupoika lintsasi koulusta minkä ehti.

        No, evot on evoja ja heidän etiikkansa on erilalista, siis hyvin vahingollista heidän omaakin elämäänsä ajatellen. Vai kiinnostaako ketään järkevää osoittaa itsehillinnän puutetta hankkimalla sukupuolitaudin tai aborttimurhattavaksi päätyvän oman lapsen jonkakuolemaa joutuu suremaaan ja katumaan koko loppuelämänsä.

        Minä sanoisin että evousko on ihan peeeeeeestä.

        Onneksi kukaan ei kiellä meitä uskoviakaan nauttimasta hienoista urheilutapahtumista. Olipa mahtava vuorietappi juuri Italian ympäriajossa. Ja huomenna lisää samaa herkkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, evokit käyttävät aikaansa järkevien tekojen sijasta formuloiden seuraamiseen ja jääkiekkoon jotka eivät ikinä hyödytä ihmiskuntaa millään promilletasolla.

        Miksi evot eivät osaa tehdä mitään hyödyllistä ikinä?

        Siis mitä järkeä on fudiksessa ja talviurheilussa ja Nykäsen ihailussa kun tuo aikansa apukoulutason koulupoika lintsasi koulusta minkä ehti.

        No, evot on evoja ja heidän etiikkansa on erilalista, siis hyvin vahingollista heidän omaakin elämäänsä ajatellen. Vai kiinnostaako ketään järkevää osoittaa itsehillinnän puutetta hankkimalla sukupuolitaudin tai aborttimurhattavaksi päätyvän oman lapsen jonkakuolemaa joutuu suremaaan ja katumaan koko loppuelämänsä.

        Minä sanoisin että evousko on ihan peeeeeeestä.

        "Siis mitä järkeä on fudiksessa ja talviurheilussa ja Nykäsen ihailussa kun tuo aikansa apukoulutason koulupoika lintsasi koulusta minkä ehti. "

        Hukkaan se meni sinunkin koulunkäyntisi kun et mitään siellä oppinut. Taisit joutua käymään rippikoulunkin kahdesti ennenkuin pääsit läpi.


    • Anonyymi

      Taivaassa näkyvät vain taivaskanavat.

      • Anonyymi

        Sitä minä vähän pelkäsinkin.


      • Anonyymi

        Sittenhän ainaki SKY sportsilta voidaan kattella urheilua.


    • Tällä puolella näkyy kaikki kanavat ja ilmaiseksi. Mikä parasta urheilulähetykset tulevat etuajassa. Parhaillaan katselen juuri Suomi - Ruotsi matsia. Jos olisin todella ilkeä kertoisin miten siinä tulee käymään.

    • Anonyymi

      Jumala loi kaiken :Evoluutionkin omaksi kuvakseen. Evoluutio ei toimi sanoo Jyri joten Jumala ei toimi..
      '
      Ei ole sattumaa että Jumala on hetken vikatilassa kuin Windows Vista
      ja Jumalan hetki on ikuisuus - Miksi Jumala loi WIndowsin omaksi kuvakseen?

    • Anonyymi

      Tietysti taivaassa tulee lätkää! Tosin jännitys voi olla heikko sillä meidän suomalaisten taivaassa Suomi voittaa kaikki matsit jännittävän rankkarikisan päätteeksi. Paitsi, kun kyseessä on Suomi-Ruotsi matsi - silloin Suomi voittaa vähintään 19-0 ja kaikki laulavat "det glider in".

    • Anonyymi

      Ainakin siellä näkyy "Maajussille Jeesuksen morsian".

    • Anonyymi

      Ei taivaassa katsella telkkaria. Siellä seisotaan valkeissa vaatteissa ylistämässä Jumalaa. Loputtomiin. Lukisitte Raamattua, niin tietäisitte.
      "Tämän jälkeen näin suuren kansanjoukon, niin suuren, ettei kukaan kyennyt sitä laskemaan. Siinä oli ihmisiä kaikista maista, kaikista kansoista ja heimoista, ja he puhuivat kaikkia kieliä. He seisoivat valtaistuimen ja Karitsan edessä yllään valkeat vaatteet ja kädessään palmunoksa"

      • Mutta kai siellä joskus vietetään aikaa niissä asunnoissakin, joita Jeesus sanoi menevänsä itse kullekin valmistamaan?

        "Minun Isäni kodissa on monta huonetta – enhän minä muuten sanoisi, että menen valmistamaan teille asuinsijan. Minä menen valmistamaan teille sijaa mutta tulen sitten takaisin ja noudan teidät luokseni, jotta saisitte olla siellä missä minä olen. " (Joh. 14:2-3)


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        Mutta kai siellä joskus vietetään aikaa niissä asunnoissakin, joita Jeesus sanoi menevänsä itse kullekin valmistamaan?

        "Minun Isäni kodissa on monta huonetta – enhän minä muuten sanoisi, että menen valmistamaan teille asuinsijan. Minä menen valmistamaan teille sijaa mutta tulen sitten takaisin ja noudan teidät luokseni, jotta saisitte olla siellä missä minä olen. " (Joh. 14:2-3)

        Monta huonetta, höh, et taas tajunnut, tai sitten vääristelet Raamattua.
        Siellä on tietenkin Jumpen huone, Jessen huone, jotka ovat isoimmat, sitten enkelien huoneet, joista arkkienkeleillä yhden hengen ja alemmilla enkeleillä kahden hengen huoneet. Sitten on ihmisille yksi iso makuusali.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Monta huonetta, höh, et taas tajunnut, tai sitten vääristelet Raamattua.
        Siellä on tietenkin Jumpen huone, Jessen huone, jotka ovat isoimmat, sitten enkelien huoneet, joista arkkienkeleillä yhden hengen ja alemmilla enkeleillä kahden hengen huoneet. Sitten on ihmisille yksi iso makuusali.

        Ai. Mistäs kohtaa Raamattua sinä olet mainitsemastasi huonejärjestelystä "tiedon" löytänyt?


    • Anonyymi

      Jos pimeys kiinnostaa, niin siinä tapauksessa voi liittyä kuningatar (kuten introsivat) Madonnan kabbalistitaivaaseen.

      Ehkä huomasitte Viisujen portaikkokohtauksessa, miten rappusille heijastui ”notre dame” alaspäin – niin ja tietysti myös risti alaspäin. Ja koko ”tarinahan” oli tervetuliaistoivotus kristukselle – antisellaiselle.

      Joskin Madonna laulaa siinä, että kaikki eivät pääse tuohon heidän uuteen ”paratiisiinsa”. Minä olenkin menossa ihan muualle.

    • Anonyymi

      > Mitkä kanavat näkyvät Taivaassa?

      TV-kanavat on tarkoitettu ihmisille elämän korvikkeeksi, niin, että tyytyvät siihen kurjaan osaan jonka hallitus tarjoaa. Taivaassa on vallassa vanhurskaus, eikä ihmisen tarvitse tyytyä TV-kanavien tarjoamaan elämän korvikkeeseen.

      • Anonyymi

        Televisio on elämän suola, ei korvike. Katsele sinäkin dokumentteja ja valtavirran ulkopuolisia elokuvia viisastuaksesi.

        Muuten jos Jumalalle kaikki on mahdollista, taivaassa voi tietysti katsella kaikkia mahdollisia kanavia jos vanhurskaus ja siitä säännönmukaisesti johtuva tekopyhyys alkaa kyllästyttää.


    • Anonyymi

      Mielenkiintoista.

      Raamattu sanoo: ”iankaikkisuuden hän on pannut heidän sydämeensä” (Saarn. 3:11). Se tarkoittaa sitä, että ihmisellä on ”uskonnon kokoinen reikä” sisällään – ja siihen ”syyhyyn” niin moni reagoi pilkkaamalla.

      Mutta kummasti vaan aiheen ympärillä viivytään – vähän kuin kissa kuuman puuron äärellä: Matrix-Keanultakin kysyttiin, mitä kuoleman jälkeen.

      Vastasi viisaasti siihen toiseen puoleen – väistäen sen varsinaisen utelun. Se ettei mennyt tuohon tärkeämpään puoleen ollenkaan, on viesti sinänsä.

      Ao. artikkelissa vastataan raamatullisesti koko ”ikuisuuteen”: http://www.thepukki.fi/blog/post/keanu-reevesin-ikuisuus

      • Anonyymi

        Uskonnon kokoinen reikä löytyy uskovaisten päästä. Ja mitä siihen uskovaisten syyhyyn tulee niin Prioderm 0.5% auttaa melkein kaikkiin uskisten kutinoihin. Jos sillä ei lähde, kannattaa mennä sukupuolitautien poliklinikalle, siellä on paras asiantuntemus uskovaisten kutinoihin ja syyhyihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskonnon kokoinen reikä löytyy uskovaisten päästä. Ja mitä siihen uskovaisten syyhyyn tulee niin Prioderm 0.5% auttaa melkein kaikkiin uskisten kutinoihin. Jos sillä ei lähde, kannattaa mennä sukupuolitautien poliklinikalle, siellä on paras asiantuntemus uskovaisten kutinoihin ja syyhyihin.

        Tuskin kiistät että se Jeesus, jonka puhetta on Uusi testamentti täynnä, oli/on historian henkilö. Mikäs seuraavista sitten pätee sinulle:

        1. Hän oli valehtelija
        2. Hän oli mieleltään häiriintynyt
        3. Hän oli sitä mitä Hän väittikin olevansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin kiistät että se Jeesus, jonka puhetta on Uusi testamentti täynnä, oli/on historian henkilö. Mikäs seuraavista sitten pätee sinulle:

        1. Hän oli valehtelija
        2. Hän oli mieleltään häiriintynyt
        3. Hän oli sitä mitä Hän väittikin olevansa

        Oliko Jeesus olemassa vai ei, on täysin merkityksetöntä.

        Vanha Testamentti on juutalaisen ylimystön kirjoituttama fiktiivinen juutalaisten historiikki. Siihen kirjattiin heidän historiansa sellaisena kuin he halusivat sen muistettavan, ei sellaisena kuin se tapahtunut. Sillä on lähes olematon kosketuspinta todellisiin tapahtumiin mutta kirjan suurin ansio on sen pyrkimyksessä nostaa juutalaisten itsetuntoa valittuna kansana. Se on varmaan tullut heille tarpeeseen koska tosiasiassa he ovat ottaneet aikojen saatossa kuonoonsa kaikilta naapureiltaan ja orjan asema on ollut heille usein tutumpi kuin isännän rooli.

        Uusi Testamentti jeesusteluineen ei ole muuta kuin kiistanalainen jatko-osa VT:ssa aloitetulle fiktiolle.


    • Anonyymi

      Urantia-kirjassa mainitaan kaiketi Havona, joka lienee taivasta tarkoittava juttu. Havona kuulostaa vaihteeksi hienolta, sinne kannatta pyrkiä.

      • Anonyymi

        Onhan näitä tarinoita kirjoiksi asti.

        Mutta Raamattu kertoo kahdesta iankaikkisuudesta - ilman välimuotoja. Niistä kahdesta historian henkilö Jeesus puhui enemmän Helvetistä kuin Taivaasta.

        Kumpaan sinä olet matkalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan näitä tarinoita kirjoiksi asti.

        Mutta Raamattu kertoo kahdesta iankaikkisuudesta - ilman välimuotoja. Niistä kahdesta historian henkilö Jeesus puhui enemmän Helvetistä kuin Taivaasta.

        Kumpaan sinä olet matkalla?

        "Kumpaan..." - jos olettaa pääsevänsä taivaaseen, joutuu todennäköisesti helvettiin. Kuuleman mukaan se on täynnä tekopyhiä itseään kristityksi luulevia itsensäpalvojia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kumpaan..." - jos olettaa pääsevänsä taivaaseen, joutuu todennäköisesti helvettiin. Kuuleman mukaan se on täynnä tekopyhiä itseään kristityksi luulevia itsensäpalvojia.

        Mitä sillä miten muiden käy on tekemistä sinun kohtalosi kanssa?

        Onko Jeesus tehnyt sinulle jotain pahaa - vai mistä tämä katkeruus?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe