Tällä vai ensi viikolla. Olisi kiva, jos vastaisit. 😍❣️
Laitatko viestiä?
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Keneltä kysyt?
- Anonyymi
Minulla ei ole sinun numeroa. Lyhyet shortsit
- Anonyymi
Kenelle pitäis laittaa viestiä? Ei nyt toimi tämä...
- Anonyymi
En ole laittamassa varatuille yhtään mitään.
- Anonyymi
En ole varattu. T:ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tällä tai ensiviikolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alatko mun kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tällä tai ensiviikolla?
Ajattelin vaan, että vastaisko silloin. Odotan, koska vastaa. T:ap
- Anonyymi
Alatko mun kanssa? Leikitään pupujusseja.
- Anonyymi
Miinuun kaaanssaaa puupuujuussinaa oon kiiivaaa oollaaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alatko mun kanssa? Leikitään pupujusseja.
Juu alan. Pompitaan yhdessä🐇🐰. T:ap
- Anonyymi
Noni kiva. Mihin me ensiksi pompitaan kun laitetaan hynttyyt yhteen? Pompin vain perässä ja ihastelen maisemia ja hätistelen miehiä ympäriltäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noni kiva. Mihin me ensiksi pompitaan kun laitetaan hynttyyt yhteen? Pompin vain perässä ja ihastelen maisemia ja hätistelen miehiä ympäriltäsi.
Pompitaan vaik sänkyä kohti. 😍💞T:ap
- Anonyymi
Sänky on kyllä paras paikka. Onko liitokset kunnossa sitten kanssa? Se on ähän kuin avaruusraketin laukaisualusta kohti veenusta, kovasta yrityksestä huolimatta ihmiskunta ei ole vielä päässyt niin pitkälle. :) Niillä ei ole pälkähtynytkään vielä Venus mieleen.
Onhan niitä muitakin kohteita, mutta Venus on huhujen mukaan kuumaa kamaa.
- Anonyymi
En laita.
- Anonyymi
En tiedä onko kyseessä sama ihminen samalla nimellä, en laita varatulle vaikka vinkkejä satais.
- Anonyymi
joskus otin vinkistä vaarin eikä sillä mitään selvinny, varattu varmaan edelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joskus otin vinkistä vaarin eikä sillä mitään selvinny, varattu varmaan edelleen.
Miksi tietää liikkeistä ja olla vastaamatta viesteihin, jotain kiusaa tietty
- Anonyymi
Ehkäpä laitan, jos olet hän Mies 😊
- Anonyymi
Tuskin vaikka oisin hän🤭
- Anonyymi
🚴🙃
- Anonyymi
Hyi vttu!🤪😳🤢🤮
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1492489Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273691Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637