Tällä vai ensi viikolla. Olisi kiva, jos vastaisit. 😍❣️
Laitatko viestiä?
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Keneltä kysyt?
- Anonyymi
Minulla ei ole sinun numeroa. Lyhyet shortsit
- Anonyymi
Kenelle pitäis laittaa viestiä? Ei nyt toimi tämä...
- Anonyymi
En ole laittamassa varatuille yhtään mitään.
- Anonyymi
En ole varattu. T:ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tällä tai ensiviikolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alatko mun kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tällä tai ensiviikolla?
Ajattelin vaan, että vastaisko silloin. Odotan, koska vastaa. T:ap
- Anonyymi
Alatko mun kanssa? Leikitään pupujusseja.
- Anonyymi
Miinuun kaaanssaaa puupuujuussinaa oon kiiivaaa oollaaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alatko mun kanssa? Leikitään pupujusseja.
Juu alan. Pompitaan yhdessä🐇🐰. T:ap
- Anonyymi
Noni kiva. Mihin me ensiksi pompitaan kun laitetaan hynttyyt yhteen? Pompin vain perässä ja ihastelen maisemia ja hätistelen miehiä ympäriltäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noni kiva. Mihin me ensiksi pompitaan kun laitetaan hynttyyt yhteen? Pompin vain perässä ja ihastelen maisemia ja hätistelen miehiä ympäriltäsi.
Pompitaan vaik sänkyä kohti. 😍💞T:ap
- Anonyymi
Sänky on kyllä paras paikka. Onko liitokset kunnossa sitten kanssa? Se on ähän kuin avaruusraketin laukaisualusta kohti veenusta, kovasta yrityksestä huolimatta ihmiskunta ei ole vielä päässyt niin pitkälle. :) Niillä ei ole pälkähtynytkään vielä Venus mieleen.
Onhan niitä muitakin kohteita, mutta Venus on huhujen mukaan kuumaa kamaa.
- Anonyymi
En laita.
- Anonyymi
En tiedä onko kyseessä sama ihminen samalla nimellä, en laita varatulle vaikka vinkkejä satais.
- Anonyymi
joskus otin vinkistä vaarin eikä sillä mitään selvinny, varattu varmaan edelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joskus otin vinkistä vaarin eikä sillä mitään selvinny, varattu varmaan edelleen.
Miksi tietää liikkeistä ja olla vastaamatta viesteihin, jotain kiusaa tietty
- Anonyymi
Ehkäpä laitan, jos olet hän Mies 😊
- Anonyymi
Tuskin vaikka oisin hän🤭
- Anonyymi
🚴🙃
- Anonyymi
Hyi vttu!🤪😳🤢🤮
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1165040Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293623No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241474- 141272
- 181198
- 271178
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221107