Kielletään Suomessa. Paskahuussien koordinaatit ilm. Usan suurlähetystön portille. 24/7 avoinna.
USA lisää pakotteita, ulkohuussi, siis käymälä
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Huussi, Pohjanmaalla myös hyysi.
- Anonyymi
Ei koske meitä koska vihreät suuressa isänmaallisessa viisaudessaan ovat älynneet kieltää mehupillit.
- Anonyymi
USA:stako johtuu että huusit kielletään?
Rantamökin paskkahuussissa leijuu kesäillan tunnelmaa...!
Siitä luopua emme me saata!- Anonyymi
Ainut asia minkä taatta viitsin enää mennä mökille on paskahuussi, suoli tyhjenee ja sielu puhdistuu. Kävisin päivittäin, mutta on turkulaisena matkaa Tupakkalain mökille, Muonion kyljes.
- Anonyymi
Ja hyvänä apurina kaikessa toimii hyvä ystäväsi GOOGLE.
- Anonyymi
CIA on ottanut kaikkien paskahuussien koordinaatit käyttöön. Runkkarien touhut otetaan nauhalle ja rukkareilta tullaan kiristämään rahaa.
- Anonyymi
Anttilan kuvasto niin tahmanen, et ei sivut enään aukea. Onneksi on lehmät laitumella.
- Anonyymi
Startit perustakaa yritys mikä hommaa kaupungeihin käymälöitä. Punainen, viistokatto ja ovessa sahattu sydämen kuva, saa seurailla ohi soljuvia kulkijoita. 20€ passelihinta.
Minullapa on vuosien 1976-1978 Jallun vuosikerrat paskahuussissani, siistissä pinossa. En raaskinut myydä niitä. Kyllä kelpaa vääntää paskaa ja tiirailla samalla keskiaukeamia.
- Anonyymi
Suora kutonen murisi meidän koulun ulkovessassa. Onkohan missään ollut Jerry Cottonin Jaguaria eli suora 12-pyttynen, jos löytyy niin olen kade, tunnustan.
- Anonyymi
Aikoinaan myrsky vei erään tuttuni kesämökiltä ulkohuussin, kaatoi tontilta suurimman osan puista mökin päälle joka meni tuhannen pillun päreiksi. Huussi löytyi myrskyn jälkeen seilaamasta keskeltä järvenselkää ja sitä oli kuvia lähdessäkin. Oli huussin omistajalla tuuria kun ei sattunut olemaan siellä huussissa kun se lähti seilaamaan järvelle. Mitähän hemmettiä ne jenkit tekee niillä paskahuussien koordinaateilla kun ei ne niistä kuitenkaan mitään ymmärrä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510762
- 817243
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445324- 624890
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764568Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334063- 472948
- 362845
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362104