Olen ihastunut yhteen tyttöön ja hänkin 99% varmuudella minuun, mutta ei olla pidetty noin 2 viikkoon yhteyttä ja kun eilen sanoin hänelle että ei tää juttu tälleen edisty jos ei nähä eikä pidetä oikein yhteyttä sitten hän vastasi "no jätetään tää tähän sitte" ja minä vastasin että "en haluis jättää tätä tähän ärsyttää vaan kun ei olla nähty ja mä välitän sinusta" sanoin myös että ymmärrän sen että hänellä on kiirettä kun hän on niin sanonut. Tämän jälkeen hän vastasi "kyllä mä ymmärrän" ja hän sanoi myös että "ollaan ainakin toistaiseksi kavereita" mitkä mahdollisuudet minulla on?
Onko vielä kuinka paljon mahdollisuuksia?
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Loistavat!
Se kaverijuttu on sellaista luottamisen opettelua.
Se testaa:
-Suututko helposti
-Jätätkö helposti
-Rupeatko kieroilemaan helposti
-Oletko kärsivällinen
-Oletko luotettava
Pidä maltti mukana. Sun pitää yksin selvitä sen jekuista. Naisilla on myös taipumus haistella yhteisiä tuttuja ja kavereita, mitä mieltä he ovat käytöksestä tämän testin aikana.
Anna hänelle syy olla tyytyväinen.- Anonyymi
Hän saattaa myös pistää kaverinsa tekemään jekkuja. Älä menetä hermoja. Monesti esim. voivat ottaa "näytiksi" jonkun muun. Silloin voit ärähtää.
Uskalla ärähtää, mutta älä mielistele. - Anonyymi
Eli suomeksi, sinusta voi tuntua tyhmältä. Ei se mitään, olet mies, sulla on lupa olla tyhmä. Mutta pidä itsekunnioitus.
- Anonyymi
Jos ei maltti riitä ja haluat kohtalon takaisin omiin käsiin, niin menet suoraan sen juttusille ja sanot että:
"Olen ihastunut sinuun. Olet kaunis ja fiksu ja minusta tuntuu vaikealta ilman sinua. Kaipaan sinua."
Tuommoinen suora toteaminen on kaikkein paras, millä estä kaiken tuon aikaisemmin kirjoittamani.
Elämä ei ole kuin koulunpenkki, jossa pitää kysyä vain lupaa ja odotella. Jotkut asiat toimii hyvinkin yksinkertaisesti. - Anonyymi
Ainoa virhe minkä aloituksessa teit, olen tuo toteamuksesi, että homma ei edisty. Koska ilmeisesti molemmat on epävarmoja ensimetreillä, tuommoinen angstailu kostautuu todella helposti. Tyttö lähtee siihen mukaan, koska luulee että haluat jättää sen.
Äänensävyt ja sellaiset on tärkeitä. Rakenna hyvää fiilistä, äläkä ole äkkipikainen.
Muista pyytää anteeksi, että sait hänet ymmärtämään vväärin. Silloin syy on pois hänen harteiltaan.
Tiedätkö, opetella mieheksi on alussa melko hankalaa.
- Anonyymi
Ikävä sanoa, mutta ei tuo nyt oikein hyvältä kuulosta. Minullekin on miehen taholta käynyt joskus vähän samoin. Tulkitsin sen kyllä niin, ettei häntä kiinnostanut tarpeeksi. Kaikki jäi silti vähän auki. Sanoisin, että jätä tyttö nyt ainakin toistaiseksi muhimaan omassa liemessään ja keskity itse muihin asioihin ja ihmisiin.
Toisaalta jos haluat varmistaa, niin voit vielä pyytää tarkennusta siihen, mitä hän tarkoitti. Pyydä sanomaan ihan suoraan, jos ei kiinnosta. Saatat saada selvemmän vastauksen, tai sitten et saa. Mutta sitten et enää pommita sitä tyttöä.
Varmasti löytyy sopivampi sitten, kun sen aika on. Tai joskus voi käydä niinkin, että jonkun nuoruuden tyypin kohtaa uudestaan myöhemmin. Tavallaan henkilö voi olla oikea, mutta aika ei ole kypsä. Sitä ei kuitenkaan kannata jäädä odottelemaan, vaan elä elämää eteenpäin. Aika näyttää. Tsemppiä! 💛- Anonyymi
Kaikille yhteisenä vastauksena olen kyllä jo pyytänyt anteeksi ja molemmat sanoneet että tykkää toisesta. Toissa päivänä vielä kysyin niin kyllä häntä vielä kiinnostaa.
- Anonyymi
Hyvin huonolta kuulostaa. Tyttö ei todellakaan ole kiinnostunut ap:sta. Varmaan hyötyy ap:sta jotenkin, kun haluaa kuitenkin pysyä kaverina.
- Anonyymi
En keksi kyllä mitään syytä miten hyötyisi minusta.
- Anonyymi
Tuli mieleen että onko hän saanut sellaisen kuvan että haluaisin nyt alkaa seurustelemaan mutta hän ei vielä kun vastasi että "ollaan ainakin toistaiseksi kavereita"
- Anonyymi
Heitä läppää sille koko ajan, pikkukalle vitsejä ja blondi vitsejä. Huomaa että et ole liian tosikko ja ihastus herää. Pelleille hänen edessä välillä, leiki vaikka kissaa, kaikki naiset tykää kissoista. Puhu politiikasta ja hauku haavisto alimpaan helvettiin, kehu mobutu sekosekoa, kerro venäjän öljy varastoista, haaveile perheestä jossa nainen tekee kotityöt ja mies kulkee tanssi harjoituksissa sillä aikaa. On se jo kumma jos ei ala tyttö kostumaan ja avaa haarojas sulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932168Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861271
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311100Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men581048- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910