Suomi-sarjan jatkopelit

OPA8+4=12

Näitä oli joku kysellyt:

Puolivälierät
41122 Ke 02.03.2005 18:30 Heinola HeKi - Raahe-K
41123 Ke 02.03.2005 18:30 Kotka Titaanit - SHT
41124 Ke 02.03.2005 18:30 Lappi Areena RoKi - VT-HT
41126 Ke 02.03.2005 18:30 Haukipudas Ahmat H - HcM
41127 Pe 04.03.2005 18:30 Raahe Raahe-K - HeKi
41128 Pe 04.03.2005 18:30 Seinäjoki II SHT - Titaanit
41129 Pe 04.03.2005 18:30 Tesoma HcM - Ahmat H
41130 Pe 04.03.2005 18:30 Vermuntila VT-HT - RoKi
Puolivälierät, tarvittaessa
41131 Su 06.03.2005 16:00 Heinola HeKi - Raahe-K
41132 Su 06.03.2005 16:00 Kotka Titaanit - SHT
41133 Su 06.03.2005 16:00 Lappi Areena RoKi - VT-HT
41134 Su 06.03.2005 16:00 Haukipudas Ahmat H - HcM

15

750

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Savonmies

Mitäs veikkaat jatkoonmenijöiksi?

Minä veikkaan HeKi, Titaanit,RoKi ja HcMontreal.

Olisihan noissa SaPKonkin halunnat nähdä mutta sitten ensi kaudella paremmin eväin.

• Kysyjä.

..on kovasti hehkuttamasi Savonlinnan Pullokerho? Mutasarjassa juopottelemassa?

• Savonmies
        Kysyjä. kirjoitti:

..on kovasti hehkuttamasi Savonlinnan Pullokerho? Mutasarjassa juopottelemassa?

Jankutuksellesi nauraa jo koko Savonlinna.

Lässynlässyn, poika.

• Poistaja
        Savonmies kirjoitti:

Lässynlässyn, poika.

Vituttaako multinikkipelleä häviö?
        Vituttaako multinikkipelleä SaPKon häviö?

• Kysyjä.
        Savonmies kirjoitti:

Lässynlässyn, poika.

Eipä se haittaa kun sinulle nauraa koko Suomi. Oletko sinä yhtä kuin Savonlinna? Tunnen Savonlinnasta jonkin verran ihmisiä eikä kukaan heistä yllä yhtä naurettavalle tasolle kuin sinä. Miltä se tuntuu? Milloin vastaat yksinkertaisiin kysymyksiin? Vai oletko niin yksinkertainen ettet kykene?

• Savonmies
        Poistaja kirjoitti:

Ei yhtään.

• Savonmies
        Poistaja kirjoitti:

asiaan KUN SaPKo häviää...

• OPA8+4=12
        Kysyjä. kirjoitti:

Eipä se haittaa kun sinulle nauraa koko Suomi. Oletko sinä yhtä kuin Savonlinna? Tunnen Savonlinnasta jonkin verran ihmisiä eikä kukaan heistä yllä yhtä naurettavalle tasolle kuin sinä. Miltä se tuntuu? Milloin vastaat yksinkertaisiin kysymyksiin? Vai oletko niin yksinkertainen ettet kykene?

Mitähän Suomi-sarjan joukkuetta te savonmiehen mollaajat kannatatte vai haluatteko vaan haastaa riitaa tällä palstalla.
        Itse voin tunnustaa,että kannatan Suomi-sarjan joukkueista Imatran KETTERÄÄ.
        Joten antaa tulla vaan haukkumisia tähänkin suuntaan,minä kyllä kestän mutten viitsi kommentoida mihinkään idioottimaisiin heittoihin.
        Joten antaa tulla vaan tähänkin suuntaan.
        Hyvää jatkoa vaan kaikille Suomi-sarjan seuraajille.

• kysyit
        OPA8+4=12 kirjoitti:

Mitähän Suomi-sarjan joukkuetta te savonmiehen mollaajat kannatatte vai haluatteko vaan haastaa riitaa tällä palstalla.
        Joten antaa tulla vaan haukkumisia tähänkin suuntaan,minä kyllä kestän mutten viitsi kommentoida mihinkään idioottimaisiin heittoihin.

On nimittäin aivan sama mitä joukkuetta joku Savonmies tai whoever kannattaa.Kyse on siitä että jos on kanttia vittuilla muita joukkueita samalla tavalla kuin hän tekee,niin saa luvan kestää vittuilua samalla mitalla.Tai enemmän.

• Savonmies
        kysyit kirjoitti:

On nimittäin aivan sama mitä joukkuetta joku Savonmies tai whoever kannattaa.Kyse on siitä että jos on kanttia vittuilla muita joukkueita samalla tavalla kuin hän tekee,niin saa luvan kestää vittuilua samalla mitalla.Tai enemmän.

Minä kyllä osasin olla aukomatta päätäni, mutte te ette siihen kykene.

Kun kerroin jo aikoja sitten kannattavani SaPKoa, alkoi vittuilu välittömästi.

Minullekin on aivan sama kuten OPALLE mitä nämä muut pösilöt kannattavat, minä kannatan SaPKoa.

Miksen kannattaisi, SaPKohan on jääkiekon aatelia.

• Savonmies
        OPA8+4=12 kirjoitti:

Kyseiset nulikat eivät tiedä Suomisarjasta eikä jääkiekosta mitään.

Haastavat vain riitaa kun se on turvallista netin kautta. Ei pääse katsos räkänokkien luomet lihomaan.

• Poistaja
        Savonmies kirjoitti:

Minullekin on aivan sama kuten OPALLE mitä nämä muut pösilöt kannattavat, minä kannatan SaPKoa.

kultaisiin kuutosiin mutta sinut naurettiin ulos.

• edes itse?
        Savonmies kirjoitti:

Nyt sanoit että kaikki muut paitsi sinä ja OPA ovat pösilöitä.Luuletko että tuo vähentää vittuilua?

• Reiska
        Savonmies kirjoitti:

Kyseiset nulikat eivät tiedä Suomisarjasta eikä jääkiekosta mitään.

Haastavat vain riitaa kun se on turvallista netin kautta. Ei pääse katsos räkänokkien luomet lihomaan.

Muistutan sinua yrityksestäsi hakeutua Kultaisiin Kuutosiin.

• Savonmies
        Reiska kirjoitti:

Muistutan sinua yrityksestäsi hakeutua Kultaisiin Kuutosiin.

..sinua yhä että kävelepä taas kuun alusta sossunluukulle kuten ennenkin.

Muuten jää Lasolit juomatta.

PS: SaPKo-jääkiekkotaitoa Savosta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      134
      1728
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1648
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1410
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1305
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      209
      1144
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      277
      1097
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1083
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      958
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      888
    Aihe