Suomi-sarjan jatkopelit

OPA8+4=12

Näitä oli joku kysellyt:

Puolivälierät
41122 Ke 02.03.2005 18:30 Heinola HeKi - Raahe-K
41123 Ke 02.03.2005 18:30 Kotka Titaanit - SHT
41124 Ke 02.03.2005 18:30 Lappi Areena RoKi - VT-HT
41126 Ke 02.03.2005 18:30 Haukipudas Ahmat H - HcM
41127 Pe 04.03.2005 18:30 Raahe Raahe-K - HeKi
41128 Pe 04.03.2005 18:30 Seinäjoki II SHT - Titaanit
41129 Pe 04.03.2005 18:30 Tesoma HcM - Ahmat H
41130 Pe 04.03.2005 18:30 Vermuntila VT-HT - RoKi
Puolivälierät, tarvittaessa
41131 Su 06.03.2005 16:00 Heinola HeKi - Raahe-K
41132 Su 06.03.2005 16:00 Kotka Titaanit - SHT
41133 Su 06.03.2005 16:00 Lappi Areena RoKi - VT-HT
41134 Su 06.03.2005 16:00 Haukipudas Ahmat H - HcM

15

726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Savonmies

      Mitäs veikkaat jatkoonmenijöiksi?

      Minä veikkaan HeKi, Titaanit,RoKi ja HcMontreal.

      Olisihan noissa SaPKonkin halunnat nähdä mutta sitten ensi kaudella paremmin eväin.

      • Kysyjä.

        ..on kovasti hehkuttamasi Savonlinnan Pullokerho? Mutasarjassa juopottelemassa?


      • Savonmies
        Kysyjä. kirjoitti:

        ..on kovasti hehkuttamasi Savonlinnan Pullokerho? Mutasarjassa juopottelemassa?

        Jankutuksellesi nauraa jo koko Savonlinna.

        Lässynlässyn, poika.


      • Poistaja
        Savonmies kirjoitti:

        Jankutuksellesi nauraa jo koko Savonlinna.

        Lässynlässyn, poika.

        Vituttaako multinikkipelleä häviö?
        Vituttaako multinikkipelleä SaPKon häviö?


      • Kysyjä.
        Savonmies kirjoitti:

        Jankutuksellesi nauraa jo koko Savonlinna.

        Lässynlässyn, poika.

        Eipä se haittaa kun sinulle nauraa koko Suomi. Oletko sinä yhtä kuin Savonlinna? Tunnen Savonlinnasta jonkin verran ihmisiä eikä kukaan heistä yllä yhtä naurettavalle tasolle kuin sinä. Miltä se tuntuu? Milloin vastaat yksinkertaisiin kysymyksiin? Vai oletko niin yksinkertainen ettet kykene?


      • Savonmies
        Poistaja kirjoitti:

        Vituttaako multinikkipelleä häviö?
        Vituttaako multinikkipelleä SaPKon häviö?

        Ei yhtään.


      • Savonmies
        Poistaja kirjoitti:

        Vituttaako multinikkipelleä häviö?
        Vituttaako multinikkipelleä SaPKon häviö?

        asiaan KUN SaPKo häviää...


      • OPA8+4=12
        Kysyjä. kirjoitti:

        Eipä se haittaa kun sinulle nauraa koko Suomi. Oletko sinä yhtä kuin Savonlinna? Tunnen Savonlinnasta jonkin verran ihmisiä eikä kukaan heistä yllä yhtä naurettavalle tasolle kuin sinä. Miltä se tuntuu? Milloin vastaat yksinkertaisiin kysymyksiin? Vai oletko niin yksinkertainen ettet kykene?

        Mitähän Suomi-sarjan joukkuetta te savonmiehen mollaajat kannatatte vai haluatteko vaan haastaa riitaa tällä palstalla.
        Itse voin tunnustaa,että kannatan Suomi-sarjan joukkueista Imatran KETTERÄÄ.
        Joten antaa tulla vaan haukkumisia tähänkin suuntaan,minä kyllä kestän mutten viitsi kommentoida mihinkään idioottimaisiin heittoihin.
        Joten antaa tulla vaan tähänkin suuntaan.
        Hyvää jatkoa vaan kaikille Suomi-sarjan seuraajille.


      • kysyit
        OPA8+4=12 kirjoitti:

        Mitähän Suomi-sarjan joukkuetta te savonmiehen mollaajat kannatatte vai haluatteko vaan haastaa riitaa tällä palstalla.
        Itse voin tunnustaa,että kannatan Suomi-sarjan joukkueista Imatran KETTERÄÄ.
        Joten antaa tulla vaan haukkumisia tähänkin suuntaan,minä kyllä kestän mutten viitsi kommentoida mihinkään idioottimaisiin heittoihin.
        Joten antaa tulla vaan tähänkin suuntaan.
        Hyvää jatkoa vaan kaikille Suomi-sarjan seuraajille.

        On nimittäin aivan sama mitä joukkuetta joku Savonmies tai whoever kannattaa.Kyse on siitä että jos on kanttia vittuilla muita joukkueita samalla tavalla kuin hän tekee,niin saa luvan kestää vittuilua samalla mitalla.Tai enemmän.


      • Savonmies
        kysyit kirjoitti:

        On nimittäin aivan sama mitä joukkuetta joku Savonmies tai whoever kannattaa.Kyse on siitä että jos on kanttia vittuilla muita joukkueita samalla tavalla kuin hän tekee,niin saa luvan kestää vittuilua samalla mitalla.Tai enemmän.

        Minä kyllä osasin olla aukomatta päätäni, mutte te ette siihen kykene.

        Kun kerroin jo aikoja sitten kannattavani SaPKoa, alkoi vittuilu välittömästi.

        Minullekin on aivan sama kuten OPALLE mitä nämä muut pösilöt kannattavat, minä kannatan SaPKoa.

        Miksen kannattaisi, SaPKohan on jääkiekon aatelia.


      • Savonmies
        OPA8+4=12 kirjoitti:

        Mitähän Suomi-sarjan joukkuetta te savonmiehen mollaajat kannatatte vai haluatteko vaan haastaa riitaa tällä palstalla.
        Itse voin tunnustaa,että kannatan Suomi-sarjan joukkueista Imatran KETTERÄÄ.
        Joten antaa tulla vaan haukkumisia tähänkin suuntaan,minä kyllä kestän mutten viitsi kommentoida mihinkään idioottimaisiin heittoihin.
        Joten antaa tulla vaan tähänkin suuntaan.
        Hyvää jatkoa vaan kaikille Suomi-sarjan seuraajille.

        Kyseiset nulikat eivät tiedä Suomisarjasta eikä jääkiekosta mitään.

        Haastavat vain riitaa kun se on turvallista netin kautta. Ei pääse katsos räkänokkien luomet lihomaan.


      • Poistaja
        Savonmies kirjoitti:

        Minä kyllä osasin olla aukomatta päätäni, mutte te ette siihen kykene.

        Kun kerroin jo aikoja sitten kannattavani SaPKoa, alkoi vittuilu välittömästi.

        Minullekin on aivan sama kuten OPALLE mitä nämä muut pösilöt kannattavat, minä kannatan SaPKoa.

        Miksen kannattaisi, SaPKohan on jääkiekon aatelia.

        kultaisiin kuutosiin mutta sinut naurettiin ulos.


      • edes itse?
        Savonmies kirjoitti:

        Minä kyllä osasin olla aukomatta päätäni, mutte te ette siihen kykene.

        Kun kerroin jo aikoja sitten kannattavani SaPKoa, alkoi vittuilu välittömästi.

        Minullekin on aivan sama kuten OPALLE mitä nämä muut pösilöt kannattavat, minä kannatan SaPKoa.

        Miksen kannattaisi, SaPKohan on jääkiekon aatelia.

        Nyt sanoit että kaikki muut paitsi sinä ja OPA ovat pösilöitä.Luuletko että tuo vähentää vittuilua?


      • Reiska
        Savonmies kirjoitti:

        Kyseiset nulikat eivät tiedä Suomisarjasta eikä jääkiekosta mitään.

        Haastavat vain riitaa kun se on turvallista netin kautta. Ei pääse katsos räkänokkien luomet lihomaan.

        Muistutan sinua yrityksestäsi hakeutua Kultaisiin Kuutosiin.


      • Savonmies
        Reiska kirjoitti:

        Muistutan sinua yrityksestäsi hakeutua Kultaisiin Kuutosiin.

        ..sinua yhä että kävelepä taas kuun alusta sossunluukulle kuten ennenkin.

        Muuten jää Lasolit juomatta.


        PS: SaPKo-jääkiekkotaitoa Savosta


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2886
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2248
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      23
      1787
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe