En kyllä kerro hänelle sitä enkä aio yrittää mitään. Mietin vain että näkyykö se ulospäin vai olenkohan skarpannut tarpeeksi hyvin.
Mun ei pitänyt ihastua mutta tunne vain tuli eikä lähde.
38
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hymyilet hulluna ja päästät suusta "aaaaah!"
Kyllä se ymmärtää vinkin. - Anonyymi
Tuttu juttu-show menossa sinulla. Jotkut osaavat peittää hyvin ihastuksen, mutta joillekin se on lähes mahdotonta. Itselläni pään pakastimeen tunkeminenkaan ei auta. Välimatkan pitäminen on auttanut hieman, mutta aikaa tarvitaan todella paljon. Laastarisuhde ei ole järkevä sekin on kokeiltu.
- Anonyymi
Siinäpähän mietit.
- Anonyymi
Niin mä mietinkin koska ei ole järkeä koko asiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mä mietinkin koska ei ole järkeä koko asiassa.
Onko ihastumisessa muutenkaan koskaan järkeä :D
- Anonyymi
Ihastuminen on aina järjetöntä, mutta se on jo typerää, jos jättää sen tilaisuuden käyttämättä ilman järkevää syytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihastuminen on aina järjetöntä, mutta se on jo typerää, jos jättää sen tilaisuuden käyttämättä ilman järkevää syytä.
Kai ymmärrät että kaikkia ei lähestytä esim. varatut yms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai ymmärrät että kaikkia ei lähestytä esim. varatut yms.
Kai ymmärrät mitä kirjoitin? Toisella yrityksellä edes..
- Anonyymi
Mutta jos niillä ei menekään niin hyvin kun luulet :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin en usko että hän olisi minuun ihastunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaapi ollakkin...kaikki ei näy ulospäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinäkö luulet niin? Siinä tapauksessa kannattaa kuunnella kummankin osapuolen versiot suhteesta. Eikä vain toisen osapuolen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa ottaa selvää :) Itse ainakin olen ihastuneena semmonen jäykkä paska, ettei musta ota selvää erkkikään.
Tosin erijuttu jos toisesta näkyy selkeät merkit ja hän tulee vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa ottaa selvää :) Itse ainakin olen ihastuneena semmonen jäykkä paska, ettei musta ota selvää erkkikään.
Tosin erijuttu jos toisesta näkyy selkeät merkit ja hän tulee vastaan.Oletko mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mies?
Olen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen...
Olen ja kirjoitin tuon 19:03
- Anonyymi
Näetkö häntä päivittäin eli asutteko samassa kaupungissa?
- Anonyymi
Olen minäkin ihastunut sinuun, olet vain niin kaunis ja sun ääni on tosi seksikäs. Olen sanonut sinulle että voit soittaa minulle milloin haluat ei tarvi olla asiaakaan. En ehkä uskalla näyttää sitä sinulle kovin selkeästi.
- Anonyymi
Sama tilanne. Tosin tänään taisin paljastua mutta samapa se. Kerran täällä vain eletään.
- Anonyymi
Miten paljastuit?
- Anonyymi
Sinun työmaallasiko tämä tapahtui?
- Anonyymi
Ei liity työpaikkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liity työpaikkaan.
MIksi ajattelet että paljastuit, mitä teit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MIksi ajattelet että paljastuit, mitä teit?
Puhuin liian avoimesti.
- Anonyymi
Paljastuitko ihastuksesi kohteelle vai jollekin muulle?
- Anonyymi
Onko tapanasi juosta myös karkuun?
- Anonyymi
En juokse karkuun.
- Anonyymi
Mä tulin tänään aika surulliseksi yhdestä jutusta.
- Anonyymi
Mistä tulit surulliseksi?
- Anonyymi
Mistä tulit surulliseksi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tulit surulliseksi?
Todellisuus iski päin näköä.
- Anonyymi
No miten se iski ?
- Anonyymi
Samoin itsellä tli surku erästä naista tai oikeastaan hänen tuntemuksiensa vuoksi. 😢
Hän iski silmänäsä minuun pari kuukautta sitten ja minä olen sen jälkeen vastannut katseisiin ja pari viikkoa sitten hän yrtti suorastaan iskeä minut ja juoksin karkuun. Hän ainakin oli hyvin vahvasti ihastunut ja itse en kyennyt silloin aloittamaan mitään.
Päivällä hän oli kuin varjo aiemmasta itsestään, ennen ihastumista hän oli ilonen ja flirttaileva upea valloittajatar, tänään jäljellä oli pelkkä kuori joka vaikutti vähän jopa masentuneeltakin. 😢
En tiedä liittyikö minuun mutta jotenkin häntä pitäisi voida lohduttaa.
- Anonyymi
Ei pitänyt minunkaan mutta perhanan nainen vei sydämeni. Haluan sen takasin koska ilman sitä tuhoudun, kiitos.
- Anonyymi
Ai kuka nainen
- Anonyymi
Mä en ainakaan ole koskaan siitä pahastunut, jos joku on tunnustanut ihastumisensa, vaikka itsellä ei tunteita ole ollutkaan. Tosin silloin kun sitten tähän ihastumisen tunnustamiseen on liittynyt vaatimuksia, kuten painostamista läheisyyteen tai intiimiin kanssakäymiseen, olen ollut loukkaantunut. Eli siis jos ihastuminen tunnustetaan ilman vaatimuksia, tilanne on hyvä ja positiivinen.
- Anonyymi
Mikset kertoisi? Itse kyllä olen ollut ihastunut jo pidemmän taipaleen mutta aika vie eteenpäin ja hyväksyttävä ettei hänellä ole samanlaisia ihastunisen tunteita tai jos onkin hyvin hän on "skarpannut",'..
- Anonyymi
Kerros nyt jotaa muutakin infoo? Nainen vai mies? Ja mitä jos se toinenki ajattelee niinku sie ? Eikö kannattas tehdä joku aloite nii selkeis tilanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413928Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3573048Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt141978Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101685Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41129- 71974
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar42889Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23831- 70818
- 44794