Puoluentoimisto tuomitsee rasismin, mutta jäsesent ja alajärjestöt jäävät siitä jatkuvasti kiinni.
Puoletoimisto ei ole venäjämielinen, mutta jäsenet kansanedustajia myöten ovat.
Varsinainen skitsopuolue!
On se vaikeeta
35
93
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä puolue on kysessä?
- Anonyymi
Sen voi päätellä palstan aiheesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen voi päätellä palstan aiheesta.
Demarit???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demarit???
Rkp rasistit asialla.
http://heikkisantala.puheenvuoro.uusisuomi.fi/136378-rkpn-rasismi-ja-rotuoppi
- Anonyymi
Todella pelottaa Antti Rinteen ylimielisyys ja verojen lisäykset
taas neljä vuotta joudutaan odottamaan
ja vielä päällä keskusta tämä menneen ajan puolue joka rakentaa Suomeen
maakuntahallintohulluuden joka alkaa verottaa- Anonyymi
Ei liity persujen skitsoiluun rasismissa ja Venäjä-suhtautumisessa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liity persujen skitsoiluun rasismissa ja Venäjä-suhtautumisessa!
Kuka tässä on puhunut tuosta?
Demareistahan aloitus oli!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liity persujen skitsoiluun rasismissa ja Venäjä-suhtautumisessa!
ItsePeukutusTyydytys-vasuri iski jälleen!!!
- Anonyymi
Antti rinnehän ei tuominnut mitään, vaikka porukka on täynnä rasisteja.
"No annetaan vähän sairaslomaa ja toivotaan että media unohtaa"- Anonyymi
Antin VaSSenRaSSen-joukot iskivät jälleen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antin VaSSenRaSSen-joukot iskivät jälleen!
Aivan loistava kommentti!!!!!
👍👍👍👍👍👍👍
- Anonyymi
Antti kokosi hallituksen näistä pienistä takiaiskärpäspuolueista ja kyykyttäjä-keskustasta.
Jygän Sixpack-hallitus oli paska, mutta tämä on pahempi, oikea Shitpack-hallitus!- Anonyymi
Aivan loistava kommentti!!
👍👍👍👍👍👍👍
On enää ajan kysymys milloin PS jakaantuu kahdeksi tai useammaksi kuppikunnaksi - jokaisella heikäläisellä tuntuu olevan kokonaan oma agendansa ja arvomaailmansa joilla ei ole välttämättä mitään yhteistä puolueen virallisten linjausten kanssa😁
- Anonyymi
Halla-aholla tulee olemaan samanlainen paimenpojan rooli rasistisia moukkia kohtaan kuin Soinillakin. Halla-aholle se vaan on vaikeampaa. Soini oli pohjimmiltaan sivistynyt ihminen, kun taas Halla-aho on ainakin aikaisemmin jakanut samat käsitykset, kuin mitä nuorisojärjestö nyt esitti. Puheenjohtajana joutuu kuitenkin toppuuttelemaan kannanottoja, etteivät maltillisemmat äänestäjät häipyisi.
Anonyymi kirjoitti:
Halla-aholla tulee olemaan samanlainen paimenpojan rooli rasistisia moukkia kohtaan kuin Soinillakin. Halla-aholle se vaan on vaikeampaa. Soini oli pohjimmiltaan sivistynyt ihminen, kun taas Halla-aho on ainakin aikaisemmin jakanut samat käsitykset, kuin mitä nuorisojärjestö nyt esitti. Puheenjohtajana joutuu kuitenkin toppuuttelemaan kannanottoja, etteivät maltillisemmat äänestäjät häipyisi.
Kyseessä on siis eräänlainen takinkääntö... No: sellaisestahan persuilla on kokemusta jos kenellä.
Näyttää uhkaavasti siltä että kansanrintamahallitus saadaan muodostettua. Siksi onkin lystikästä seurattavaa kuinka persutrollit säntäilevät sinne-tänne paniikissaan niin että nupit yhteen kolajavat ja älämölö särkee jo korvia. Parempaa kuin telkkarin hupiohjelmat😁
- Anonyymi
Kränkkymaakari kirjoitti:
Näyttää uhkaavasti siltä että kansanrintamahallitus saadaan muodostettua. Siksi onkin lystikästä seurattavaa kuinka persutrollit säntäilevät sinne-tänne paniikissaan niin että nupit yhteen kolajavat ja älämölö särkee jo korvia. Parempaa kuin telkkarin hupiohjelmat😁
Varsinainen kansanrintamahallitus, Sipilä kääntötakkinsa kanssa hallituksessa, johon Rinne uhoi ettei ole Sipilällä tai Sipilän keskustalla asiaa. Mitä kertoo Rinteen selkärangasta, mitä Kertoo Sipilän selkärangasta.
Anonyymi kirjoitti:
Varsinainen kansanrintamahallitus, Sipilä kääntötakkinsa kanssa hallituksessa, johon Rinne uhoi ettei ole Sipilällä tai Sipilän keskustalla asiaa. Mitä kertoo Rinteen selkärangasta, mitä Kertoo Sipilän selkärangasta.
Todella ikävää vain ettei hallitusta voida muodostaa gallupien perusteella tai niistä jotka öyhöttävät kovimmalla äänellä. Siksi: "Persut! Paikka!(oppositiossa)"😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinainen kansanrintamahallitus, Sipilä kääntötakkinsa kanssa hallituksessa, johon Rinne uhoi ettei ole Sipilällä tai Sipilän keskustalla asiaa. Mitä kertoo Rinteen selkärangasta, mitä Kertoo Sipilän selkärangasta.
Persua vituttaa kuin pientä oravaa: tuhat käpyä, eikä yhtään hammasta.
- Anonyymi
On se vaikeata vasurilla taas, kun kateus, kauna ja katkeran rasistinen viha itseään parempia Perussuomalaisia kohtaan risoo....
- Anonyymi
Ainoa vaikea on persuilla, joilla ei ole edessään kuin neljä vuotta lisää oppositiouhriutumista. Ihan omasta syystään.
- Anonyymi
Putinilla on Suuri ja minulla tiukka. Persun elämä on auvoisaa.
- Anonyymi
Antipersun fanfaarit taas gay-kulttuurille, joka tuntuu olevan kovin lähellä antipersun sydäntä. Venäläinen gay-kulttuuri ja erityisen fantasioinnin kohteena Putin.
Surullista on antipersun touhu, surullista.
- Anonyymi
Persut ovat niin paljon itseäni parempia, etten kehtaa äänestää heitä. Äänestän oman tasoistani kokoomuslaista tohtoria.
- Anonyymi
Eteenkin persut ajavat paljon tarmokkaammin Venäjä etua kuin minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eteenkin persut ajavat paljon tarmokkaammin Venäjä etua kuin minä.
Olet vain niin yksinkertainen ja täynnä persunvastaista ajatusmaailmaa, että kuvittelet Persujen ajavan ja tekevän asioita joista et pidä ja joita vastustat.
- Anonyymi
Perussuomalaiset julistavat olevansa pelkästään "haittamaahanmuuttoa vastaan".
Virallisesti näin.
Kuitenkin oma nuorisojärjestönsä ja myös puoluessa hyvin paljon vaikuttava järjestö näyttävät kannattavan etononationalismia ja Suomen puhdistamista kaikista värillisistä ulkomaalaisperäisistä.
Siinä lähtisivät niin kaikki eri rotuiset Suomessa ehkä jo sukupolvia asuneet, kuin myös sellaiset suomalaisten puolisot ja myös yhteiset lapset joilla on eri ihonväriä.
Valtava ristiriita puolueen kertoman ja todellisuuden välillä. - Anonyymi
Kaikkein parasta on sosiaalirasistinen työväen sosialismi!!!!
Terveisin Antti, Li, Dan, Hussein ja Paavo - Anonyymi
Persuluihut teeskentelevät tietämätöntä siitä, mitä puoluetta aloitua koskee, vaikka aloitus on persujen palstalla, eikä teksti sovi mihinkään muuhun puolueeseen.
Totaalisen tyhmiä, valehtelijoita vai molempia?- Anonyymi
Tavallisesti molempia.
- Anonyymi
On se hienoa, kun on kahdet rattaat joka asiassa.. Kyytiäisen on vaan vaikea valita, hulluks siinä tulloo.
- Anonyymi
Persuja harmittaa suuresti, että heidät yllätettiin putinismista housut kintuissa juuri EU vaalien alla.
- Anonyymi
Persuista ilmenee päivä päivältä raukkamaisempia ja häpeällisiä asioita. Ei enää auta yhtään Halla-ahon toppuuttelut ja vastaan väittelyt ... puolue on läpimätä, ihmisvihamielinen ja ihmisiä eriarvoistava typeryksien roskasakki, josta on Suomelle ja suomalaisille vain haittaa ja ikävyyksiä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483