Otatte niin paljon itteenne jos joku latelee vähän totuuksia entisistä naisistaan?
Luuletteko että kaikki naiset on jotain puhtaita pulmusia?
Se että puolustelette jotain ihmishirviöitä kertoo siitä että taida itsekään olla mitään kovinkaan kummosia tapauksia.
Miksi te typerät ämmät
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No vittu laittaa sen sitten viha-osioon, eikä ikävään. Kaks vittu eri tunnetta.
- Anonyymi
Aivan turhaa laittaa viha osioon kun tämän sivun katkaravut lukevat vain ikävä-osiota...
- Anonyymi
Vaikeat kokemukset tulisi käsitellä. Jos aina haukkuu ja valittaa exästä, kertoo se katkeroitumisesta. Jos itse on ollut mukana suhteessa, on se ollut valinta. Ja lähtö pois suhteesta on oma valinta myös.
En minä ainakaan haluaisi saada kenenkään paskoja päälleni, jos uutena ihmisenä olisin suhteessa tällaisen ihmisen kanssa. Mutta niin vain on käynyt. Paskaa sataa ansaitsemattomasti, jos exä on ollut ikävä. Miehet, ette huomaa edes millä asenteella lähdette suhteisiin. Pöydän on oltava puhdas, jotta mitään uutta voi edes aloittaa. - Anonyymi
Elämänkouluko se täällä?
- Anonyymi
Juu eipä tässä kovin kummosia olla.
- Anonyymi
Kaikki naiset eivät ole mitään puhtaita pulmusia, kuten eivät kaikki miehetkään ole mitään puhtaita pulmusia. Myöskään kaikki exiensä haukkujat eivät ole mitään puhtaita pulmusia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872