Miksi sä siellä yhdessä leipomossa tykkäät aina käydä. Onhan siellä aika soma myyjä. Vaalea ja muodokas, nätti kuin mikä ja kiva hymykin. Taitaa olla teikäläisen tyyppiä just. :-D
Harmi etten mä koskaan ole.
Mä ymmärrän nyt mies
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kiinnosta aspat.
- Anonyymi
Käyn, kun siellä näin hänet viimeksi, jos näkisin hänet uudestaan.
- Anonyymi
Siellä on aina tuoreet hyvät leivonnaiset. Siinä syy.
- Anonyymi
Hyvä, jos on kaunis myyjä. Se on leipomollekkin eduksi. Tytölle eduksi ja asiakkaille kuin leivos.
Mikäs sen parempi 👍 - Anonyymi
paksut ja lihavat myyjät parhaita
- Anonyymi
Isot munkit ja märät piirakat minua kiinnostaa.
- Anonyymi
Hän on siskoni!!!
- Anonyymi
Masentavaa että OTM on pohjanmaalla sivistyksen tuolla puolen.
Suomessa ei paljoa enää konditoria kahviloita ole. Monet kahvilat ovat ensinäkin CAFE nimellä ja kahviloiden uusi modernisuuntaus on lounas-cafe
Suunnataan siis niistä vanhoista leipomo-kahviloista enemmän ravintola tyyppiseen kahvilaan. Miksi?
Pelkkä leipomo ei enää tuota tarpeeksi. Ihmiset käyvät paljon tauoilla kahviloissa ja tauoilla ei haluta enää herkutella pullalla ja leivällä. Nykyisin kysyntää on enemmän lämpimälle ruualle joten kahvilat panostava keitto ja salaattilounaisiin.
Toinen uusi mullistus kahvilamaailmassa on erikoiskahvit. Yhä enemmän perinteinen kahvila jää taka-alalle ja erikoiskahvia myyvät kahvilat alkavat yleistymään ja valtaamaan alaa.
Konditoriat alkavat muodotumaan enemmän pelkästään tehtaiksi joista lähettiautot vie leivonnaiset tilauksesta eri kahviloihin aamulla ennen kahviloiden avausta.
Kahvilat vain laittaa tuodut tuotteet esille vitriineihin ja myy ne. Konditoria palveluita ei enää monikaan kahvilayritys enää itse tuota
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362