Miltä tuntuisi se sinun

Anonyymi

Tuli vain mieleeni tässä eräs asia, ja ajattelin sitä oikein ääneen pohtia tällä palstalla. Liittyy kaivattuuni, naiseen. Miltä ihan oikeasti tuntuisi hänen rakkautensa? Se kun hän hoitaa, välittää, huolehtii ja hellii? Se kaikki kuinka hän olisi lähellä ja huomioisi minut. Huimaava ajatus.

Antaisin luvan hänelle tehdä hyvää minulle. Toisella kerralla toisinpäin, tai molempia molemmille. Olen aikalailla varma, että tykkäisin.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No kukapa ei..
      Tykkäsin minäkin sen miehen kanssa olla..

• Anonyymi
    • Anonyymi

Oi kyllä, olisi ihana helliä sinua <3
      Miettinyt tätä monta kertaa..

• Anonyymi

Samaa olen miettinyt eräästä naisesta.... <3

• Anonyymi

Minä ainakin rakastaisin ja koskettaisin ja hellisin ja hyväilisin häntä ja suukottelisin ja kiipeäisin vartta pitkin oikein mielelläni.

• Anonyymi

Mun on sun. Senkus otat omasi talteen.

• Anonyymi

Tiedätkö kun oikein rakastaa, niin saada rakastaa ja osoittaa se jo tekee hyvää.

• Anonyymi

Niin totta.

• Anonyymi

Ehkä kannattaisi sen miettimisen ja haaveilun sijaan toimia, niin tuo voisi joskus olla ihan todellisuuttakin. :)

• Anonyymi

Se tuntuisi 1000 x paremmalta kuin tänne kirjoittaminen.

• Anonyymi

Siitähän tässä on haaveiltu. Saisi antaa hellyyttä ja rakkautta koko sydämestä hänelle.., ihanaa olisi.
      Ja kaikki muu yhdessä olo/huomioiminen.

• Anonyymi

Aina voi haaveilla, mutta faktat on faktoja.

• Anonyymi

Haaveet ihania. Haaveile. Mä en enää jaksa.

• Anonyymi

hänen, juuri hänen miehen kanssa, kaikki olisi varmaan taivaallista... ja tietysti myös sopivan maallista 😊

• Anonyymi

Panostaisin itseni täysin siihen, että sinulla olisi hyvä olla aina kun tavattaisiin. Hemmottelisin, hellisin, ravitsisin, hoivaisin. Rakkaudesta sinuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      151
      2496
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      999
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      753
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      677
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe