Ei olla nähty, vaikkei olisi järjestettävissä

Anonyymi

Ymmärrän asian niin, ettei kiinnosta tarpeeksi. Se on ihan fine, vaikka olisin ehkä joskus toivonut muuta. Tämä menee nyt näin. Vetovoimani ei toimi. Hyvää kesää, ei todennäköisesti nähdä. Etäisyys kasvaa jälleen...

23

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä vedä hätäisiä johtopäätöksiä.

Itsellä ainakin on ollut eräs mielessä ihan jatkuvasti ja yhteydenotto, jota olen joutunut lykkäämään. Toisaalta ymmärsin että kiireitä riittää hänelläkin. En tahdo että etäisyys kasvaa.

• Anonyymi

Miksi edes järjestää näkemistä jos se ei ole edes järjestettävissä?
      Käsitin tuon "vaikkei olisi järjestettävissä" kohdan niin ettei se ole järjestettävissä.

• Anonyymi

Vaikka... kirjoitusvihe oli...

• Anonyymi

Näitä piisaa...😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitä piisaa...😂

Niin piisaa. Ei kai tällä palstalla voi muuta odottaa. Ihmisten köyhä kieli näkyy palstallakin.

• Anonyymi

Jos satut olemaan yksi P nainen niin kyllä kiinnostaa. Olen vain kyllästynyt yksin puhumaan ja minulla on muutenkin ollut tekemistä tässä välissä sitten viime viestin. Eilen meinasin yöllä jotain lähettää mutta jätin lähettämättä. Tänään olen myös miettinyt viestin laittamista mutta en ole vielä sitä tehnyt.

• Anonyymi

Olisi kivaa jos vastaisit joskus :*

• Anonyymi

Miten olisi järjestettävissä?

• Anonyymi

Omasta puolesta sanon ettei kukaan kiinnosta minua niin paljon, että haluaisin olla tekemisissä hänen kanssaan. Harkitsen asiaa uudelleen muutaman vuoden päästä, kunhan olen selvinnyt raskaista vuosista.

• Anonyymi

Luulen,että parin vuoden päästä mielenkiintosi on jossain toisaalla. En usko tunteiden olevan tilattavissa, kun itselle sopii. Toivotan voimia raskaisiin vuosiin.

• Anonyymi

Ei kai mikään olisi estänyt tai estä sinua järjestämään tapaamisen?

• Anonyymi

Kerran ehdottanut jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerran ehdottanut jo.

No jos ei lämmennyt, niin ei lämpene SULLE myöhemminkään.

• Anonyymi

Niinpä...

• Anonyymi

Ei tässä mistään vetovoimasta ole kyse, vaan olet äsken.

• Anonyymi

Se on ihan fine? Ja olisit joskus toivonut muuta? Et siis toivo enää? Turhaan kai sitten mitään viestiä edes laitan jos et enää edes toivo.

• Anonyymi

Tämä menee sitten näin jos et toivo muuta enää.

• Anonyymi

Toivon koko maailman itselleni, joskus on liian myöhäistä.÷)

• Anonyymi

Toivoo koko maailmankaikkeuden kaikkinen mustine aukkoineen ja planeetoineenkin itselleen.

• Anonyymi

Miksi ei, kuitenkin saa vähemmän kuin pyytää. Olet tainnut syntyä kultalusikka nielurisoissa....

• Anonyymi

Jos syntyy kultahampaat suussa, ei rautahampaat, ukkonen tulee ja salama iskee hampaisiin jos ovat kultaa, kun johtaa sähköä hyvin... Rautahammas vs Kultahammas.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      67
      2277
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      230
      2182
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1488
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      22
      1292
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      21
      1242
    6. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1200
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      121
      1175
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      969
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      959
    10. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      909
    Aihe