Ymmärrän asian niin, ettei kiinnosta tarpeeksi. Se on ihan fine, vaikka olisin ehkä joskus toivonut muuta. Tämä menee nyt näin. Vetovoimani ei toimi. Hyvää kesää, ei todennäköisesti nähdä. Etäisyys kasvaa jälleen...
Ei olla nähty, vaikkei olisi järjestettävissä
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Älä vedä hätäisiä johtopäätöksiä.
Itsellä ainakin on ollut eräs mielessä ihan jatkuvasti ja yhteydenotto, jota olen joutunut lykkäämään. Toisaalta ymmärsin että kiireitä riittää hänelläkin. En tahdo että etäisyys kasvaa. - Anonyymi
Miksi edes järjestää näkemistä jos se ei ole edes järjestettävissä?
Käsitin tuon "vaikkei olisi järjestettävissä" kohdan niin ettei se ole järjestettävissä.- Anonyymi
Vaikka... kirjoitusvihe oli...
- Anonyymi
Näitä piisaa...😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä piisaa...😂
Niin piisaa. Ei kai tällä palstalla voi muuta odottaa. Ihmisten köyhä kieli näkyy palstallakin.
- Anonyymi
Jos satut olemaan yksi P nainen niin kyllä kiinnostaa. Olen vain kyllästynyt yksin puhumaan ja minulla on muutenkin ollut tekemistä tässä välissä sitten viime viestin. Eilen meinasin yöllä jotain lähettää mutta jätin lähettämättä. Tänään olen myös miettinyt viestin laittamista mutta en ole vielä sitä tehnyt.
- Anonyymi
Olisi kivaa jos vastaisit joskus :*
- Anonyymi
Miten olisi järjestettävissä?
- Anonyymi
Omasta puolesta sanon ettei kukaan kiinnosta minua niin paljon, että haluaisin olla tekemisissä hänen kanssaan. Harkitsen asiaa uudelleen muutaman vuoden päästä, kunhan olen selvinnyt raskaista vuosista.
- Anonyymi
Luulen,että parin vuoden päästä mielenkiintosi on jossain toisaalla. En usko tunteiden olevan tilattavissa, kun itselle sopii. Toivotan voimia raskaisiin vuosiin.
- Anonyymi
Ei kai mikään olisi estänyt tai estä sinua järjestämään tapaamisen?
- Anonyymi
Kerran ehdottanut jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran ehdottanut jo.
No jos ei lämmennyt, niin ei lämpene SULLE myöhemminkään.
- Anonyymi
Niinpä...
- Anonyymi
Ei tässä mistään vetovoimasta ole kyse, vaan olet äsken.
- Anonyymi
Se on ihan fine? Ja olisit joskus toivonut muuta? Et siis toivo enää? Turhaan kai sitten mitään viestiä edes laitan jos et enää edes toivo.
- Anonyymi
Tämä menee sitten näin jos et toivo muuta enää.
- Anonyymi
Toivon koko maailman itselleni, joskus on liian myöhäistä.÷)
- Anonyymi
Toivoo koko maailmankaikkeuden kaikkinen mustine aukkoineen ja planeetoineenkin itselleen.
- Anonyymi
Miksi ei, kuitenkin saa vähemmän kuin pyytää. Olet tainnut syntyä kultalusikka nielurisoissa....
- Anonyymi
Jos syntyy kultahampaat suussa, ei rautahampaat, ukkonen tulee ja salama iskee hampaisiin jos ovat kultaa, kun johtaa sähköä hyvin... Rautahammas vs Kultahammas.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."672277Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2302182- 1201488
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis221292Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj211242En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711200- 1211175
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102969Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73959Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78909