Minua toista kertaa!
Rakas! Älä suututa
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Myös suuttuneena ihminen on itse vastuussa omasta käytöksestään. Se miten hän käyttäytyy suuttuneena ei ole toisen vika.
- Anonyymi
Jos joku löytää pahemman ihmisen kuin minä koko universumista niin annan 5€ Käteisenä ja pimeenä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku löytää pahemman ihmisen kuin minä koko universumista niin annan 5€ Käteisenä ja pimeenä!
Mikä taas ärsyttää?😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä taas ärsyttää?😜
Onko kivaa?🌞🌹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paha ja voimakas on kaksi eri juttua. Olen voimakkaampi, mutta en pyri pahaan.
- Anonyymi
Kukas rakkaasi on?
- Anonyymi
Niin! Kuka?
- Anonyymi
Tapahtuiko tuo suututtaminen vahingossa vai tahallaan?
- Anonyymi
Tahallaan se on aina tapahtunut! Jokapäiväistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tahallaan se on aina tapahtunut! Jokapäiväistä.
No nyt on kyllä ristiriitaista. Sanoit että "toista kertaa" ja sitten onkin päivittäistä. Kuulostaa vähän epäuskottavalta.
- Anonyymi
Oliko tuo rakkaudentunnustus vai uhkaus? Siinä on vissi ero.
- Anonyymi
- Anonyymi
Mä en oo hankala...
Oon kisumirri...🤗😂T:Elluhallo..
- Anonyymi
Lupaan! En suututa.
- Anonyymi
Mistä hän on suutututtanut sut? Mikä on aihe?
- Anonyymi
Ainahan minä sinut suututan. Ihan kummallinen toive sinulta.
- Anonyymi
Mihin pyrit tällä ketjulla 🤔
- Anonyymi
Herkempi ihminen voi satuttaa itsensä pahan suuttujan kanssa. Voimakas ihminen osaa ajatella suuttuessaankin miltä toisesta tuntuu ja osaa sen mukaan hillitä.omaa käytöstään. Hänellä on sekä tahtoa että voimaa oman itsensä hillitsemuseen.
Heikompi ihminen suuttuessaan satuttaa muita.
Voimakas ihminen voi olla myös herkkä.- Anonyymi
Meinaat että heikko ei voisi olla herkkä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaat että heikko ei voisi olla herkkä?
En meinaa. Meinaakko ite kun niin kirjoitit?
- Anonyymi
Lupaan suututtaa joka päivä monta kertaa.
Koska rakastan..
En osaa muuten ilmaista tunteitani.. Anteeksi.
Toki sun pitää ymmärtää et haluun vaa sitä sovintosexii.. ;) - Anonyymi
Kolmas kerta toden sanoo ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760