Entä kuinka pitkä on naisen tunti ?
Naisen euro on 80
27
92
Vastaukset
- Anonyymi
1 h 20 min minimi. ei taukoja, arvatenkin ja kaikilla naisilla.
- Anonyymi
Miehen korkeakoulutus on noin 33 ja naisen 66 nykyisin!
Miksi tuosta räikeästä ja todella vaikuttavasta epäkohdasta ei puhuta eikä siihen haluta puuttua???- Anonyymi
Ei se haittaa siinä naiset pärjäävät
- Anonyymi
Naisen penis on keskimäärin 0,8 centtiä. Feminismiä tarvitaan.
- Anonyymi
Perusnaisen gradukin on vain 80 %...
Anonyymi kirjoitti:
Perusnaisen gradukin on vain 80 %...
tämä liennee totta, sillä naiset kouluttautuvat naisellisille aloi,,e joissa gradu tehdään jokeltelemalla vrt miesvaltaisiin aloihin kuten insinööritieteet ja luonnontieteet.
- Anonyymi
Naisilla ei ole mitään tasaarvoa enään 2050 kun islamistit ottaneet joka Eu maan valtaansa enemmistönö. Feministit kivitetään silloin hengiltä aina. Hienoa alan minäkin kannattamaan jott asuomeen mahtuu 2 miljoonaa pakolaista arabimaista heti.
- Anonyymi
Mistä olet itse tullut Suomeen? Aika hyvin olet oppinut kielen, vaikka virheesi vielä paljastavatkin, ettei suomi ole äidinkielesi.
"Naisilla ei ole mitään tasaarvoa enään 2050 kun islamistit ottaneet joka Eu maan valtaansa enemmistönö"
Tämähän on juuri sitä tasa-arvoa jota vihervassarit toivovat.
- Anonyymi
Naisen ÄO on 80. Se on tutkittu fakta. Sama ero on muuten valkoisten ja mustien välillä tutkimuksen mukaan. Anteeksi jos näiden totuuksien kertominen on sovinismia ja rasismia...
- Anonyymi
Naisten ja miesten palkkaa ei voi noin vertailla siinä ei ole huomioitu työaikaa joka on mielillä pidempi
- Anonyymi
Sitten pitää laskea tauot, joita miehet pitää, Naiset on puurtajia ja nopeita! Näkeehän sen jo koulussa, kummat tekee tulosta. Tyhjä syyttää myöhäistä kypsymistä. Mätiä marjoja kaikki miespuoliset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisten ja miesten palkkaa ei voi noin vertailla siinä ei ole huomioitu työaikaa joka on mielillä pidempi
Tiedotan: ÄO tarkoittaa älykkyysosamäärää, ei palkkatasoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten pitää laskea tauot, joita miehet pitää, Naiset on puurtajia ja nopeita! Näkeehän sen jo koulussa, kummat tekee tulosta. Tyhjä syyttää myöhäistä kypsymistä. Mätiä marjoja kaikki miespuoliset.
Justiin näin. Kunnan viroissa näkee usein näitä tehokkaita puurtajanaisia, elleivät satu juuri silloin olemaan saikulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten pitää laskea tauot, joita miehet pitää, Naiset on puurtajia ja nopeita! Näkeehän sen jo koulussa, kummat tekee tulosta. Tyhjä syyttää myöhäistä kypsymistä. Mätiä marjoja kaikki miespuoliset.
Miksi sitten mies on keksinyt ja rakentanut kaiken, alkaen ruudista?
-Naiset eivät ole saaneet 2000 vuoteen mitään aikaan, eikä saa tulevaisuudessakaan.
-Jääkää vaan suosiolla kotiin hoitamaan lapsia, kun ette mitään mistään edes ymmärrä, esim suomalaiset feministit, jotka kannattaa islamia.
-Voiko harhaisempaa edes olla, ei voi. Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten mies on keksinyt ja rakentanut kaiken, alkaen ruudista?
-Naiset eivät ole saaneet 2000 vuoteen mitään aikaan, eikä saa tulevaisuudessakaan.
-Jääkää vaan suosiolla kotiin hoitamaan lapsia, kun ette mitään mistään edes ymmärrä, esim suomalaiset feministit, jotka kannattaa islamia.
-Voiko harhaisempaa edes olla, ei voi.Kyllä Marie Curie "keksi" radioaktiivisuuden.
Tosin sillä seurauksella, että tappoi itsensä :-)
- Anonyymi
Ruvetkaamme me kaikki miehet feministeiksi!
- Anonyymi
Walpilismi taitaa olla vastaus lähinnä, mitä erotusvälillä tapahtuu. Sehän on feminismin vastineeksi.
- Anonyymi
Naisen eläke-euro on muuten 1,24€.
- Anonyymi
Kenen vuoro on seuraavaksi pitää saikkulomat nyt ennen kesälomia .
- Anonyymi
Naisen tunti on 30min. Miehillä tunti on 60min. Ihan joutavia vinkuvat feministilehmät. Kertoo vain nuorten älykkyystasojen rappiosta kun niin monet nuoret naiset lähtevät tuohon epä-älylliseen vouhotukseen mukaan, koska ei osata ottaa vastuuta itsestään, tulevaisuudestaan ja perheestään.
- Anonyymi
Ei naisen, tuon ikuisen pikkutytön tarvitse ottaa vastuuta mistään. Hän on syyntakeeton hauras itkuinen lapsi korjaan uhri - mutta silti ansaitsisi pörssiyhtiön toimitusjohtajan paikan. Onhan hänellä vttu haarojen välissä.
- Anonyymi
Ainakin julkisella puolella työskentelevän naisen kahvitunti on vajaa tunti. Mutta naisen euron on jo ajat sitten todistettu olevan yli 100 senttiä. Eikä mukaan ole vielä laskettu 1 miljardia euroa tulonsiirtoja eläkkeiden muodossa, äitiysrahoja, lapsilisiä ym.
Naisen euro on vain yksi ns. shittest, jonka naiset koko ajan tiesivät olevan valhetta. - Anonyymi
Yleisesti tiedossa oleva totuus jota ei voi myöntää on että naisten työtunti on paljon lyhempi kuin miesten .
Samoin kuin naiskiintiöt ja mikä v...n tasa-arvolautakunta jossa kaikki ovat naisia yksi kuohittu vätys .- Anonyymi
Äärivasemmistolaiset ovat saaneet junailtua länsimaihin rakastamiensa kommunistidiktatuurien kaltaisen systeemiin, missä harva jos kukaan uskaltaa sanoa totuutta julkisesti omalla nimellään äänen, koska menetettävää on liian paljon. Täällä ei sentään mene henki, mutta ura ja maine.
"mikä v...n tasa-arvolautakunta jossa kaikki ovat naisia yksi kuohittu vätys . "
Niin juuri.
Väärillä motiiveilla valikoituneet julkiset toimijat ovat haitaksi feminismille ja tasa-arvolle.
Eva on feministi.
Miksi Eva Biaudet valittiin vähemmistövaltuutetuksi epäpätevänä ja huhujen mukaan ohi pätevän hakijan?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664