Valtion omaisuus syödään

Anonyymi

Syötetäänkö valtion omaisuus eläkeläisille ja laiskoille työttömille?

Siltä ainakin näyttää tämän uuden punavihreän hallituksen aikeet.

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tärkeintä on kuitenkin että myös Keskusta tulee kuulumaan hallitukseen - kukapa muu valvoisi ettei meidän maajussien sukupuolenvaihdoseläkkeitä ja pelloltapaluukorvauksia leikata. Korvaus tukiaisia nostaessa kipeytyneestä selästä olisi myös tervetullut ja navettakin pitäisi taas maalauttaa…

      • Anonyymi

        Kepu takaa hallituksessa sen, että maaseudun tukirahapellet ja kannattamattomat kyläpahaset saa elää omaa seesteestä elämää.
        Ja takaa sen, että syrjäkylällä sykulaiset nai keskenään ja vähäpojat täyttää kylän raitit.
        Jos et minua usko, niin meneppäs vaikka tuonne Pohjois Pohjanmaan, Lapin syrjäkyliin, missä lahkolaisuus ja muu takapajuisuus vallitsee, niin paljon tulee vastaan vähäpoikia ja vähätyttöjä ja se ei ole heidän vika.
        Yhteiskunnan pitää hajoittaa nämä sykurutsauskylän asukkaat pakkosiirroilla ympäri Suomen, että geeniperimä rupeaa laajenemaan.


      • Anonyymi

        Sinä oletkin siis sukupuolenvaihdoseläkekonkari. Munat riipaistiin veke ja hole tilalle?

        Ja lystiä on riittänyt??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä oletkin siis sukupuolenvaihdoseläkekonkari. Munat riipaistiin veke ja hole tilalle?

        Ja lystiä on riittänyt??

        Johan nyt toki - ei tarvitse odottaa edes vuotta kun voi jo vaihtaa traktorin uuteen ja komeampaan😁


      • Anonyymi
        Kränkkymaakari kirjoitti:

        Johan nyt toki - ei tarvitse odottaa edes vuotta kun voi jo vaihtaa traktorin uuteen ja komeampaan😁

        Ei nämä tukirahapellen siemensyöksyt tajua sitä, että etelä heidät on vuosikymmenet elättänyt.
        Siinä kun junttiperhe perunavellille kokoontuu, niin isä muistaa puhua omille äpärilleen sen, että kepu ja lahko on leivän pöytään tuonut, tukirahan turvin ja kaupunkien ihmiset on pahimpia.
        Kotiseuturakkaus on se tärkein ja se, että tila pysyy suvussa.
        "Ota sinä Jorma tuo minun veljen Sanna vaimoks, niin saat terveen yksilön", näin se keskustelu etenee. Kylässä on kaksikymmentä taloa ja kaikissa asuu samannäköiset, kloonit, toisilleen ja älykkyys loistaa " Marxiin" asti.
        HO HOO ,HO HOO ! (lainaus)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nämä tukirahapellen siemensyöksyt tajua sitä, että etelä heidät on vuosikymmenet elättänyt.
        Siinä kun junttiperhe perunavellille kokoontuu, niin isä muistaa puhua omille äpärilleen sen, että kepu ja lahko on leivän pöytään tuonut, tukirahan turvin ja kaupunkien ihmiset on pahimpia.
        Kotiseuturakkaus on se tärkein ja se, että tila pysyy suvussa.
        "Ota sinä Jorma tuo minun veljen Sanna vaimoks, niin saat terveen yksilön", näin se keskustelu etenee. Kylässä on kaksikymmentä taloa ja kaikissa asuu samannäköiset, kloonit, toisilleen ja älykkyys loistaa " Marxiin" asti.
        HO HOO ,HO HOO ! (lainaus)

        Sinusta huomaa mainiosti mihin loputon kotiin elättäminen johtaa.
        Juuri tuohon.

        Ja eikun vappusatanen taskuun...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta huomaa mainiosti mihin loputon kotiin elättäminen johtaa.
        Juuri tuohon.

        Ja eikun vappusatanen taskuun...

        Rinteen tai Sipilän lupaama satanen?


    • Anonyymi

      näin eläkeläisenä sanon että hyvään tarkoitukseeen menee, sillä itse tein pitkän työuran opettajana /n. 40v, ja olen siis oman korteni kekoon kantanut

      mutta ovatko maajussit tehneet samaa?

      • Anonyymi

        Sinua vastaan voidaan nostaa syyte, sinä asetat oman rodun eriasemaan.
        Suomen maanviljelijä ja maalla elävä ihminen asetetaan liito-oravan rinnalle,kumpaankaan ei saa koskea.
        Erikoisaseman takaa kepu.


    • Anonyymi

      Erityisesti kyrsii valtion omaisuuden syöttäminen eläkeläisrupuille, joilla on ollut koko elämä aikaa vaurastua ja sitä kautta elättää itsensä. Mutta ei, kaikki rahat on syöty ja juotu ja nyt on hirveä huuto yhteiskunnan elätyksen perään.

      • Anonyymi

        No minä olen 70 vuotias eläkeläisrupu, melkein 50 vuotta olin yrittäjä ja parhailaan oli 25 miestä työssä.
        Mutta tiedätkö "vähäpoika, tukirahapummi", jossakin maaseudun perselävessä, sinut olisi mukava pyörittää lietepaskassa, mielipiteesi todistaa, että olet lietettä itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä olen 70 vuotias eläkeläisrupu, melkein 50 vuotta olin yrittäjä ja parhailaan oli 25 miestä työssä.
        Mutta tiedätkö "vähäpoika, tukirahapummi", jossakin maaseudun perselävessä, sinut olisi mukava pyörittää lietepaskassa, mielipiteesi todistaa, että olet lietettä itse.

        Ei siitä kannata hermostua, jos kerron muutaman faktan sinunkin elämästäsi.

        Ei se 25 miestä auta kun on persaukinen juoppo rupu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siitä kannata hermostua, jos kerron muutaman faktan sinunkin elämästäsi.

        Ei se 25 miestä auta kun on persaukinen juoppo rupu.

        No koitappas nyt apina rahoittua.
        Ei se sinun vika ole kun isäääsi ei tiedetä.
        Ne vaan kunta silloin aikanaan kutsu ne mittamiehet kylään ja joku heistä se kait on. Ei sinun painetta kannata purkaa muihin, äitisi lupasi ottaa sinut kylälle mukaan ja sano, että saat puolituntia tyttöjä katsella, osuuskaupan tuulikaapissa.
        On se muutan hienoa, että isä ja äiti sinut siellä sukutilalla elättää ja se on hyvä, ei se sinunkaan pöpieläke niin suuri ole.
        Muista sanoa isälle, että laitta sen sinun potkukelkka tarpeen siihen tukiraha-anomukseen, pelle.
        Ja kysy äidiltä, että miksi teitä vähäpoikia on niin paljon samassa kylässä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siitä kannata hermostua, jos kerron muutaman faktan sinunkin elämästäsi.

        Ei se 25 miestä auta kun on persaukinen juoppo rupu.

        Miten sinusta tuli juoppo rupu ?
        Eikö maalta löytynyt naista ?
        Siirsikö äiti tuvasta sinut runkkaamaan navettatupaan ?
        Vai mikä.
        Kysyy Armas S Ylivieskasta.


    • Anonyymi

      Anaalilyysi avaukseen;
      Arvoisa sisäsiittoinen, osin tyhmä maaseudun kansa;
      Joissakin kepujohtoisissa kyläpahasissa n. 70 % ihmisistä kulkee puolivaloilla ja tämä30 % älykkäämpi väestö joutuu tästä karsimään.
      Koko Suomen aluetta ajatellen ja eristysiesti sen maaseutua, niin n. 50 % kansasta on puolivaloilla kulkevia ja kepukylissä se näkyy ulospäin.
      Koko Suomen asuttaminen on yksi tyhmyyden todistus.
      Jossakin perselävessä, pellon toisella puolen on mökki, jonka asukaan takia kunta joutuu palvelut järjestämään ja helpompi olisi tämä asukas siirtää kylätaajamaan ja ihmisten pariin. No sivistystä ei varmaankaan löytäs kun toiset kylän asukkaat ovat serkkuja.
      Mutta kepulaisuus kumpuaa lehmänpaskasta ja lahkoserkuksista.

      • Anonyymi

        Lisää vielä, että tämän totean Pietarin miehen vakavuudella, mutta nyt lähden syömään kylmää kaalisoppaa ja sitten astun sisään Tommin kuumaa pakoputkeen. Putinilla on Suuri ja minulla tiukka.


    • Anonyymi

      Valtion omaisuuden yksityistäminen oli Kokoomuslainen hanke. Eiköhän tuo hanke mennyt oppositioon Kokoomuksen mukana.

      • Anonyymi

        Sipilähän on sosialisti !
        Sosialisoi valtiontuella ja sisäpiirikaupolla itselleen miljoonat, osti tämän kepupuolueen ja on yksi vastenmielisimmistä kepujohtajista.


      • Anonyymi

        sipilä ei ole sosialisti kauppojensa takia vaan verottamisen ja suunnitelmatalouden takia. ja sensuurin takia


    • Anonyymi

      No jopas ovat saitin vähäjättöpojat riehaantuneet muutamasta totuuden sanasta?
      Eläkkeet tulee puolittaa eikä korottaa.

      • Anonyymi

        TIedätkö sinä tukirahapelle, mikä maalaisjuntissa vituttaa ?
        Omituinen pummilauma jossakin takahikiän peräkylässä ja kaikki kakstahtisia.
        Arvojärjestys;
        Örvelö, örvelömpi, örvelöin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        TIedätkö sinä tukirahapelle, mikä maalaisjuntissa vituttaa ?
        Omituinen pummilauma jossakin takahikiän peräkylässä ja kaikki kakstahtisia.
        Arvojärjestys;
        Örvelö, örvelömpi, örvelöin.

        Tarkempi sijainti: takahikiän peräkylän kaljakuppila - siellä "paikallisparlamentti" halveksimassa duunareita ja muita loiseläjikseen arvioimiansa.


    • Anonyymi

      Ihan turhaan Suomessa on rakennettu kouluja ja palkattu opettajia, jos kansalainen ei ymmärrä, että valtion omaisuuden myyminen halvalla pernereille ja ulkomaisille sijoittajille on porvariston pyrkimys.

    • Anonyymi

      Syömäni kaalisoppa on Venäjän valtion omaisuutta. Perssuomalainen

    • Anonyymi

      Eläkeläisten hampaattomat leuat jo mässyttävät Antin vappusatasta?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1786
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1407
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1356
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1283
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1250
    6. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      11
      1248
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1196
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      634
      1171
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      7
      1053
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      994
    Aihe