Jo oli vaalitilaisuus Narinkkatorilla eilen!!!

Anonyymi

Eilen kävelin Narinkkatorilla ja voi elämän kukka, mitä silmäni näkivätkään.
Eräs pienpuolue piteli siellä ”vaalitilaisuuttaan”.
Ihan ennennäkemätön vaalitilaisuus. Ehdokas heitteli koraania ilmaan huutaen samalla äänentoistolaitteisiin! Yleisös ei suinkaan ollut innoissaan.
Ehdokas haukkui ympärillä olevan kuulijakunnan ja poliisitkin, joita oli aikamoisesti paikalla seuraamassa tilannetta.
Ehdokas oli harvinaisen kiihtyneessä tilassa. Hän raivos, kuinka heidän vaalityötä on häiritty ja siksi he striimaavat kaikki tilaisuutensa. Kameramiehiä todella näkyi olevan useitakin. Ehdokkaan suusta tuli niin painokelvotonta tekstiä, ettei sitä tänne voi edes kirjoittaa, koska se rikkoisi räikeästi tämän palstan sääntöjä.
Lopuksi Poliisi otti tältä huutajalta mainokset taskuista, mutta raivon vallassa ollut mies uhos, että tulee vielä tänäänkin niitä jakamaan poliisin vastustuksesta huolimatta.

Mistä lähtien koraanin heittely ja vihapuhe on ollut vaalityötä?
Itse sanoma jäi puuttumaan. Vain yleisön haukkumista ja koraanin häpäisyä.
Ihan ennennäkemätön show oli kieltämättä! En uskonut, että tällaista voisi nähdä Suomessa!!!!

1

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ketään ei kiinnosta nämä öyhöttäjien uhoamiset. Vain teinit tulevat heitä härkkimään. Ihan pelletouhua nää öyhötyspuolueiden toiminta. Tavantallaajia nämä öyhötystilaisuudet eivät voi vähempää kiinnostaa. Kävelevät vain ohi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1880
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      705
    Aihe