Kyllä mä susta oikeesti tykkään

Anonyymi

Oon vaan tällänen idiootti

39

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki me ollaan idiootteja.

• Anonyymi

Oih! Kiitos Börje.

• Anonyymi

Varo! Kohta voi alkaa läski tummumaan ja lätty lätisee, jos sanot vähänki väärän sanan.

• Anonyymi

Oisit heti sanonut niin olisit saanut kunnon muiskun😘💏💋💋💋

• Anonyymi

Helkaa joku kaipaa, vai kenelle tää.

• Anonyymi

Nii ookki! Hyvästi.

• Anonyymi

Kenestä ja kenelle?

• Anonyymi

Mä voisin yhdelle miehelle sanoa juuri noin. Idiootin lisäksi oon myös pelkuri.

• Anonyymi

Peloille ei voi mitään. Ne on inhimillisiä tunteita. Niitä on jokaisella. Oikeesti.

• Anonyymi

Kenelle miehelle?

• Anonyymi

S-miehelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

S-miehelle

Mitä tarkoitat että olisit pelkuri? Haluatko kertoa millä kirjaimella nimesi alkaa?

• Anonyymi

Pelkuri, en uskalla enkä voi tehdä mitään. Tilanne on mikä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitten kun menet oikeasti sanomaan rakkaudesta niin vastaus on ettei toinen ole tuntenut mitään. Kiitos!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko varattu vai mikä estää?

• Anonyymi

No niin. Ja ajatukset sekaisin.

• Anonyymi

Jos olisi minulle niin haluaisin tietää oli tilanne mikä tahansa. Yhdessä voidaan sitten pohtia enemmän asiaa.

• Anonyymi

Olen S mies ja sanon, että kyllä hää voisi. Veikkaan tosin, että nyt on kyseessä sama trolli joka täällä jauhaa S miehestä jatkuvasti.

• Anonyymi

Onko tuo S-mies Seppo? Matin ja Tepon jatke? Vai kuis ja millä murteella?

• Anonyymi

Mä en tarkoita S miestä, se oli joku välistä. Eli ei varmaan sitten sulle. Jos oot S niin onnea tilanteeseen kuitenkin.

• Anonyymi

Ketä S miestä täällä ikävöidään?

• Anonyymi

Mitä ihmettä?

• Anonyymi

Anna kun arvaan Samille? Kuka olet?

• Anonyymi

Trollol

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trollol

Mitä tarkoittaa Trollol?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoittaa Trollol?

varmaan trollia tarkotti.

• Anonyymi

Kiitos tästäkin.

• Anonyymi

Auts. Tämä sattui.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auts. Tämä sattui.

Mä en tiedä kuka kirjoittaa noita vihaan S-miestä kommentteja mutta mä ainakin tykkään eräästä S-miehestä.

Jos olet S-mies niin älä ota täällä näitä kirjoituksia liian vakavasti, niin kuin todettiin aikaisemmin; varmaan joku trolli liikkeellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna kun arvaan Samille? Kuka olet?

Älä välitä. Joku hiekkapil.lu ei saanu huomioo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en tiedä kuka kirjoittaa noita vihaan S-miestä kommentteja mutta mä ainakin tykkään eräästä S-miehestä.

Jos olet S-mies niin älä ota täällä näitä kirjoituksia liian vakavasti, niin kuin todettiin aikaisemmin; varmaan joku trolli liikkeellä.

Millä kirjaimella sun nimi alkaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä niistä edes tietää kenelle S miehelle ne on. S:llä alkavia miehen nimiä on kasoittain ja saman nimisiä myös kasoittain. Ei täällä ketään tunnista ellei ole 100% tunnisteet mutta eipä ole näkynyt.
        Muutenkin varmaan joku jätetty tai pakit saanut noit laittaa tänne katkerana tai sitten joku kateellinen märkäpieru.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietääkö hän että tykkäät hänestä?

• Anonyymi

Sivullisena ketjun lukijana kommentoin vaan että lipevät miehet ei ainakaan mua kiinnosta.

• Anonyymi

Lipevät miehet tuskin palstalla kirjoittaa.

• Anonyymi

Et ole idiootti, mene nukkumaan. Aamulla on parempi olo. Hyvää, rauhallista yötä. Kaikki hyvin.
      Toivottavasti oikealle, hyvän yön toivotukseni.

• Anonyymi

Ei ollut.

• Anonyymi

Kaikki me ollaan elämämme aikana sekä nuoria, että vanhojakin, eikä siinä ole mitään ihmeellistä saati sitten naurettavaa. Naurettavaa vanhemmissa naisissa ja miksei miehissäkin tekee vain se, jos he käyttäytyvät ja puhuvat kuin teinit ja yrittävät miellyttää (tai jopa iskeä!!) itseään paljon nuorempia. Silloin ymmärrän jos muita saattaa vähän alkaa jo naurattaakin. Niin inhotuksen lisäksi minuakin, jos törmään tällaisiin pareihin kun näyttää, että äiti on nyt siinä lapsensa kanssa todella läheisissä tunnelmissa ja mieleen tulee jo soittaa lastensuojeluviranomaisille ja polliisillekin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      294
      4176
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      135
      2375
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2016
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1511
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      39
      998
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      133
      972
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      959
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      901
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      877
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      820
    Aihe