Oon vaan tällänen idiootti
Kyllä mä susta oikeesti tykkään
39
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki me ollaan idiootteja.
- Anonyymi
Oih! Kiitos Börje.
- Anonyymi
Varo! Kohta voi alkaa läski tummumaan ja lätty lätisee, jos sanot vähänki väärän sanan.
- Anonyymi
Oisit heti sanonut niin olisit saanut kunnon muiskun😘💏💋💋💋
- Anonyymi
Helkaa joku kaipaa, vai kenelle tää.
- Anonyymi
Nii ookki! Hyvästi.
- Anonyymi
Kenestä ja kenelle?
- Anonyymi
Mä voisin yhdelle miehelle sanoa juuri noin. Idiootin lisäksi oon myös pelkuri.
- Anonyymi
Peloille ei voi mitään. Ne on inhimillisiä tunteita. Niitä on jokaisella. Oikeesti.
- Anonyymi
Kenelle miehelle?
- Anonyymi
S-miehelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S-miehelle
Mitä tarkoitat että olisit pelkuri? Haluatko kertoa millä kirjaimella nimesi alkaa?
- Anonyymi
Pelkuri, en uskalla enkä voi tehdä mitään. Tilanne on mikä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten kun menet oikeasti sanomaan rakkaudesta niin vastaus on ettei toinen ole tuntenut mitään. Kiitos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varattu vai mikä estää?
- Anonyymi
No niin. Ja ajatukset sekaisin.
- Anonyymi
Jos olisi minulle niin haluaisin tietää oli tilanne mikä tahansa. Yhdessä voidaan sitten pohtia enemmän asiaa.
- Anonyymi
Olen S mies ja sanon, että kyllä hää voisi. Veikkaan tosin, että nyt on kyseessä sama trolli joka täällä jauhaa S miehestä jatkuvasti.
- Anonyymi
Onko tuo S-mies Seppo? Matin ja Tepon jatke? Vai kuis ja millä murteella?
- Anonyymi
Mä en tarkoita S miestä, se oli joku välistä. Eli ei varmaan sitten sulle. Jos oot S niin onnea tilanteeseen kuitenkin.
- Anonyymi
Ketä S miestä täällä ikävöidään?
- Anonyymi
Mitä ihmettä?
- Anonyymi
Anna kun arvaan Samille? Kuka olet?
- Anonyymi
Trollol
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollol
Mitä tarkoittaa Trollol?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoittaa Trollol?
varmaan trollia tarkotti.
- Anonyymi
Kiitos tästäkin.
- Anonyymi
Auts. Tämä sattui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auts. Tämä sattui.
Mä en tiedä kuka kirjoittaa noita vihaan S-miestä kommentteja mutta mä ainakin tykkään eräästä S-miehestä.
Jos olet S-mies niin älä ota täällä näitä kirjoituksia liian vakavasti, niin kuin todettiin aikaisemmin; varmaan joku trolli liikkeellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna kun arvaan Samille? Kuka olet?
Älä välitä. Joku hiekkapil.lu ei saanu huomioo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en tiedä kuka kirjoittaa noita vihaan S-miestä kommentteja mutta mä ainakin tykkään eräästä S-miehestä.
Jos olet S-mies niin älä ota täällä näitä kirjoituksia liian vakavasti, niin kuin todettiin aikaisemmin; varmaan joku trolli liikkeellä.Millä kirjaimella sun nimi alkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet S-mies niin älä ota täällä näitä kirjoituksia liian vakavasti, niin kuin todettiin aikaisemmin; varmaan joku trolli liikkeellä.Mistä niistä edes tietää kenelle S miehelle ne on. S:llä alkavia miehen nimiä on kasoittain ja saman nimisiä myös kasoittain. Ei täällä ketään tunnista ellei ole 100% tunnisteet mutta eipä ole näkynyt.
Muutenkin varmaan joku jätetty tai pakit saanut noit laittaa tänne katkerana tai sitten joku kateellinen märkäpieru. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet S-mies niin älä ota täällä näitä kirjoituksia liian vakavasti, niin kuin todettiin aikaisemmin; varmaan joku trolli liikkeellä.Tietääkö hän että tykkäät hänestä?
- Anonyymi
Sivullisena ketjun lukijana kommentoin vaan että lipevät miehet ei ainakaan mua kiinnosta.
- Anonyymi
Lipevät miehet tuskin palstalla kirjoittaa.
- Anonyymi
Et ole idiootti, mene nukkumaan. Aamulla on parempi olo. Hyvää, rauhallista yötä. Kaikki hyvin.
Toivottavasti oikealle, hyvän yön toivotukseni.- Anonyymi
Ei ollut.
- Anonyymi
Kaikki me ollaan elämämme aikana sekä nuoria, että vanhojakin, eikä siinä ole mitään ihmeellistä saati sitten naurettavaa. Naurettavaa vanhemmissa naisissa ja miksei miehissäkin tekee vain se, jos he käyttäytyvät ja puhuvat kuin teinit ja yrittävät miellyttää (tai jopa iskeä!!) itseään paljon nuorempia. Silloin ymmärrän jos muita saattaa vähän alkaa jo naurattaakin. Niin inhotuksen lisäksi minuakin, jos törmään tällaisiin pareihin kun näyttää, että äiti on nyt siinä lapsensa kanssa todella läheisissä tunnelmissa ja mieleen tulee jo soittaa lastensuojeluviranomaisille ja polliisillekin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2944176Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352375Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820