Etten voi sanoa kaipaavani sinua nainen.
En toki voi valehdella etten rakastaisi sinua.
Olethan parasta mitä minulle on tapahtunut.
Aika jonka vietimme yhdessä oli ihan käsittämätöntä.
Rakastuinhan minä sinuun ensimmäistä kertaa elämässäni.
Ennen sitä en tiennyt että sellainen on edes mahdollista.
En usko että päädymme yhteen enään. Ehkä toivon sitä välillä.
Mutta eihän se olisi enään samanlaista kun silloin.
Olemme molemmat muuttuneet paljon.
Ehkä kaipaan enemmän sitä tunnetta jonka sydämmeni valtasi kokonaan kun olin kanssasi kuin sinua.
Siksi ehkä toivon ettei nähtäis tai oltais yhteydessä. Vetovoimasi on yhtä voimakas vieläkin. Pahinta on kai se jos muistellan yhteisiä hetkiä. Hulluahan se oli.
Mutta rakkaus roihusi vaikka se olikin hullua. Ehkä se oli vain jotain mitä piti kokea oppiakseen että rakkaus on mahdollista. Hulluinta tässä on kai se että kun näen sinut tai puhun kanssasi Tekee heti mieli juosta ostamaan sormukset koska haluan vain viettää jokaisen hetken kansasi jos se mietenkään olisi mahdollista.
Kiitos ihanasta ajasta kanssasi. Sinulla on ikuisesti paikka sydämessäni.
Toivottavasti olet onnellinen. Jos ikinä tarvitset apua tai mitä tahansa niin lupaan olla käytettävissä. Hymyillään ku jos tavataan.
Olen niin yksinäinen SUSI
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Perjantai ja eroviestit. Jos vaikka paarissa sattuis lykästämään.
- Anonyymi
Ottaisko näinen sut takas?
- Anonyymi
Yksi kerta riitti. Parempi ettei riko itseään tai saa aikaan surua hänelle josta eniten välittää.
- Anonyymi
Ero on aina ero. Suhteen päättäminen kantsii aina harkita hyvin!
- Anonyymi
Jatka harkintaa sitten :)
- Anonyymi
Milloin viimeksi näitte?
- Anonyymi
Kysyn, koska ikävöin erästä miestä. Ilman häntä se tunne, josta puhut, ei ole mahdollinen. Olen etsinyt häntä kaikissa, olen tavannut parempia, olen tavannut huonompia, mutta tarvitsen vain häntä. Täydellisen epätäydellistä. Samanlaista kuin itsekin olen.
Viestissäsi on useampi lause/sana, joka sai mut toivomaan että olet hän. Koska hän puhuisi samanlailla. Susi on yksi niistä sanoista. Kaipaan kaikkea hyvää ja huonoa, mikä oli. Uskon, ettei enää olisi niin, kuin silloin. Uskon, että kasvoi me kumpikin. Mutta se tunne... Se ei ole kuollut, sen kipinä on ikuinen. Jos olet hän ja tunnistatko minua, laita viestin. Minkä kanavan kautta tahansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyn, koska ikävöin erästä miestä. Ilman häntä se tunne, josta puhut, ei ole mahdollinen. Olen etsinyt häntä kaikissa, olen tavannut parempia, olen tavannut huonompia, mutta tarvitsen vain häntä. Täydellisen epätäydellistä. Samanlaista kuin itsekin olen.
Viestissäsi on useampi lause/sana, joka sai mut toivomaan että olet hän. Koska hän puhuisi samanlailla. Susi on yksi niistä sanoista. Kaipaan kaikkea hyvää ja huonoa, mikä oli. Uskon, ettei enää olisi niin, kuin silloin. Uskon, että kasvoi me kumpikin. Mutta se tunne... Se ei ole kuollut, sen kipinä on ikuinen. Jos olet hän ja tunnistatko minua, laita viestin. Minkä kanavan kautta tahansa.väärä mies kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
väärä mies kyseessä.
Ilmeisesti 😊Mutta viestini tavoitti häntä ❤️
- Anonyymi
Lueskeltuani kuolemaan liittyviä kirjoituksia ymmärsin, että hän, mies on yksi elämäni tähdistä. Olisin halunnut ja haluan sen kertoa. Tietäisinpä vain, miten.
- Anonyymi
Kauhea kirjoitus.
- Anonyymi
Minäkin kavahin kirjoitusta.
- Anonyymi
Impulsiivinen ja ristiriitainen tilitys.
Kertonee enemmän ap:n omasta tunne-elämän epävakaudesta kuin toisesta välittämisestä. - Anonyymi
Kirjoitus kertoo elävästä elämästä. Tämä on juuri sitä paskaa ja arvostelua jota kateelliset mt-ongelmaiset, syrjäytyneet, joka asian asiantuntijat suoltaa suustaan, kun oma elämä rajoittuu epäonnistuneisiin ihmissuhteisiin, niin pitää kateellisena kommentoida kaikkee roskaa, epävaakaasta tunne-elämästä, voi vi_ttu mitä ongelmajäte ihmisiä, aitoja nettikiusaajia, joita pitäs uittaa koiranpaskassa. Aloitus kertoo epäonnistuneesta ihmissuhteesta, josta jäi ikävä, teidän ammatti-ihmisten diagnoosinne joutaa lääkäripalstalle. Syrjäytyneet ihmisraunio luuserit. Hyvä ap noin se joskus jää kaipuu päälle, kun ymmärtää jälkikäteen menettäneensä aarteen :-)
- Anonyymi
Toivoisin, että hän ajattelisi ja tuntisi noin. Ja siinä tapauksessa haluaisin ehdottomasti puhua hänen kanssaan niistä asioista. Ihan sama, kuinka riskialtista se olisi tai kuinka pahoin mielenrauhani menisi. Toisaalta se on mennyt jo, enkä saa sitä takaisin kuin hetkittäin. En tiedä... Kyllä meidän pitäisi kohdata toisemme ja nämä tunteet vielä.
Olen realisti, enkä usko, että olisit hän. En edes usko, että hän ajattelee minua juurikaan. Mutta tavallaan tuo voisi sopia hänen kirjoittamakseen. Äh, sekoitin taas asiat. Itsehän tunnen pitkälti noin, ei hän. Kirjoitustyyli voisi ehkä sopia häneen. - Anonyymi
En jaksanut lukea kuin otsikon, mutta minun mielestäni kun puhutaan yksinäisestä sudesta, niin tarkoitetaan Breivikin tapaista itsekseen koneella elelevää psykopaattia, jonka tarkoituksena on tuhota niin monen elämä kuin se vain on mahdollista. Joko fyysisesti tai sitten henkisesti...
- Anonyymi
Toinen yksinäiseksi sudeksi mainittu on se Myyrmannin räjäyttänyt nuorimies.
- Anonyymi
Höpö höpö. Ne oli kumpikin mielenvikaisia ja varmaan lääkehuuruissaan. Et selvästi ymmärrä mitä tarkoittaa sanonta yksinäinen susi.
- Anonyymi
Kyllä se on ymmärretty, eikä se ole mikään ongelma.
- Anonyymi
Eikös se ole tärkeää millainen on tietyn ihmisen seurassa? Minusta tuo on sitä rakkautta. Ei vain se että rakastaa päättömästi. Se miten toinen vaikuttaa on tärkeää.
Jos ei ole väliä kymmeniä vuosia niin ei ihminen niin paljoa muutu. Olisitte myös yhdessä muuttuneet. Joten minusta se ei ole riittävä peruste kyseenalaistaa mahdollisuuksia.
Jos et kuitenkaan saa vastakaikua niin kannattaa jatkaa matkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857