Miksi tämä Kimmo Elomaa, "Kiken" mies, tuntuu olevan aivan koskematon? Uutta oikeusjuttua pukkaa milloin mistäkin, ja aina vaan porskuttaa?
Kimmo Elomaa, elämä ja teot
13
127
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Kimmo enää porskuta,
Kikellä menee hyvin, ministerin paikka taisi mennä ohi. - Anonyymi
Osa Suomen kansanedustajista suojelee rosmojakin??
- Anonyymi
Kertokaa, mitä merkittävää Kike on aikaansaanut kansanedustajana, niin että Maskulaiset taas äänestivät hänet eduskuntaan.
- Anonyymi
Elomaa ja Hakkarainen ovat samaa sarjaa turhuudessaan. Persujen äänestäjissä on älykkäitäkin, mutta läpimenneissä ei montakaan.
- Anonyymi
On suomen etu,ettei kaikkiin perheisiin tule omia lapsia?? kaikista ei vaan ole isäksi tai äidiksi???
- Anonyymi
Mediassa,iltapäivälehdissä oli,Väärä tuomio??? on toki väärin jos oikeuslaitos tuomitsee totuuden vastaisesti?? mikä on totuus ??
- Anonyymi
Kitke on työteliäs, harkitseva ja asioista selvää ottava kansamme edustaja. Hän on yhteistyökykyinen.
Kimmo on herrasmies. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kitke on työteliäs, harkitseva ja asioista selvää ottava kansamme edustaja. Hän on yhteistyökykyinen.
Kimmo on herrasmies.Kimmo on arvostettu henkilö,
Helvetin enkelit kutsuivat hänet joku vuosi sitten kunniajäsenekseen.
- Anonyymi
Ei tartte enää miettiä tollasia :(
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007872131.html- Anonyymi
R.I.P rehelliselle liike / bisnes miehelle,Kimmo oli sosiaallinen kiva ,rauhallinen ,iso mies.
- Anonyymi
Loppui liiketoimet
- Anonyymi
Ei oo köyhillä paljon käteistä rahaa kylpytakin taskuissa?? löytyköhän niillekkin oikea ahkera omistaja?? Onneksi media paljastelee.
- Anonyymi
Vanha sanonta, ettei kuolleista saa puhua pahaa. Pari kertaa tapasin omaa koiraa ulkoiluttamassa. Mukavan oloinen mies. Kaikkihan me koitetaan huolehtia taloudellista tilasta, joillain sattuu vain raja laillisuuden suhteen ylittyvan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569