Teen tämän kiusakseni taas. Ylläpidolle avaukseni on ongelma. Eli olen yrittänyt saada läpi aloitusta Ylen mielenkiintoisesta uutisoinnista, jossa puhutaan isisin joukkioon loikanneista suomalaisista akoista.
Ylläpito joutuu poistamaan tämänkin, koska totean persujen olevan tässä isis-asiassa helkkarin paljon oikeassa. En persuloi itse, mutta persuilla on kuitenkin muutama pointti, joiden suhteen joudun olemaan samaa mieltä.
Ylläpito. Nyt delete!
Ylen isis-naiset uutisointi
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaksi aloitusta olen asiassa tehnyt, jotka on poistettu minuutissa... miten tämä saa elää näinkin kauan?
- Anonyymi
Uutisissa yle kehui itseään,nuoret saaneet äänestystä varten paljon apua ylen ohjelmista.Vittu,kun joutuu itse kehuun itseään melkoista touhua.Umpi kieroa touhua koko paska.
- Anonyymi
Kuka vastusti, missä ja ja milloin, höhlä?
- Anonyymi
Ylläpito poistaa ainoastaan jos ovat isisin puolella.
- Anonyymi
Yle on puolueellinen laitos josta pitää vielä vero maksaa.
- Anonyymi
Ei kukko käskien laula.
- Anonyymi
Miksi Yle on tehnyt näistä isis-akoista tällaisen issuen? Eilen kesken puheenjohtajakeskustelun, tänään uutisissa ja vielä oma ohjelma.
Poliitikot ovat pakotettuja ainakin esittämään suvakkia, eikä aikaakaan, kun akat nauttivat taas Suomen hyvyydestä. - Anonyymi
Näillä tappajamuijilla EI ole mitään asiaa lapsineen Suomeen. Valinta oli kerran niiden oma. Ja jos se sakki saatetaan Euroopan tuomioistuimeen tms, Suomessa ei ainakaan aleta verovaroin kuten ei muutenkaan käymään näitä tappaja-akkojen oikeudenkäyntejä !
- Anonyymi
isis on pelkkä kurjien rikollisten yhteisö. Kaikki vastuuseen. Siitä se lähtee tuon purkaminen.
On yhdentekevää , että minkä maalaisia isis naiset on, on kuitenkin selvää, että ne ovat tuhonneet hulluutensa partaalla viattomia naisia. Raakoja sairaita isis hölmöjä.
Mielestäni heidän tulee kokea rangaistukset siellä maassa jossa ovat tehneet kauheuksiaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954