Se olo kun ymmärrät ettei

Anonyymi

kukaan ole sinua rakastanut oikeasti 😢

48

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koskaan!

    • Anonyymi

      Tiedän tunteen!

    • usko on mennyt, toivoa ei ole ja rakkaus on valhetta!



      no, ei nyt liian negatiivisesti kuitenkaan, elämässä on kaikkia mahdollisuuksia =)

      • Anonyymi

        Usko ja Toivo ovat kuolleita, kuolivat rintamalla vuonna -42. Mutta naamakirjasta ne voi löytää eli ovat syntyneet uudestaan.


      • Anonyymi

        Ei ole, kaikki on feikkiä... uskoin joskus rakkauteen. En olisi uskonut ettei sellaista ole olemassa. Oikeaa rakkautta.


    • Anonyymi

      Hah hah, kasva vahvaksi, elämä on$

    • Anonyymi

      Varmasti sellainen tilanne tuntuu hyvin pahalta.

    • Anonyymi

      No onpa ja edelleen

      • Anonyymi

        Kenelle tämä?


    • Anonyymi

      Miten rakastetaan oikeasti?

    • Anonyymi

      Tuon täytyy tuntua tosi ikävältä. :((
      Minä uskoisin, että joka ikistä on rakastettu ainakin kerran. Kukaan äiti ei voi olla rakastumatta omaan lapseensa. Minäkin olen kokenut tämän kaksi kertaa, eikä tämä rakkaus tule hälveämään niin kauan kuin elän. <3<3

      • Anonyymi

        Kun tunsin tekaistut tunteet tajusin etten ole koskaan tuntenut samoin. Siitä voi vetää johtopäätöksen.


      • Anonyymi

        Ei kaikki äidit rakasta lapsiaan, se tuo maailmaan paljon pahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki äidit rakasta lapsiaan, se tuo maailmaan paljon pahaa.

        Ei niin. Äitimyytin pitäisi olla jo särkynyt.


      • Anonyymi

        Syntymä on onnellinen tapahtuma yleensä. Jos äiti ei ymmärrä tai pysty rakastamaan vauvaansa niin vauva ei jää nykypäivänä ilman rakkautta ja huolenpitoa. Olen synnyttänyt kolme kertaa ja olen ollut jokaisesta vauvastani onneni kukkuloilla ja edelleen minulla on äitinä vahvat tunnesiteet jo nyt aikuisiin lapsiini. Ilman rakkaudellista parisuhdetta täällä on mahdollista jäädä ja tietenkin kokemuksesta tiedän että, tämä tuntuu hieman pahalta.
        Koska ihminen on siitä kumma tyyppi että, voima ja hyvä olo tulee muista ihmisistä, valosta, hyväksynnästä. Kuten myös pahan, arvottoman olon voi saada muiden ihmisten kautta, lähellä.
        Uskon edelleen vahvasti että, lapsuudella on suuri merkitys siihen millainen ihminen sinusta tuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin. Äitimyytin pitäisi olla jo särkynyt.

        Olen kyllä niin samaa mieltä. Ei sitä maagista tunnesidettä tule kaikkien äitien ja lapsien välille.


      • Anonyymi

        Ei vai? Joidenkin äiti huutaa ja repii hiuksista ihan vain jo siksi kun rippikoulussa tulee arvosanaksi 7.

        Piru perii jos ei uskonto kiinnosta.

        Silti äidille on ihan ok lähettää poika sotimaan tappamaan ja tapettavaksi vaikka Jumala kieltää tappamisen. Äiti arvostaa kuitenkin enemmän upseereita ja johtajia ja heidän ideologioitaan kun ovat niin viisaita ja lukeneita. Päässä ei liiku muuta kuin arvonimikkeet ja arvosanat.


    • Anonyymi

      Se just. Tosin ei se pistä itkettämään vaan se että saa todeta joka helvetin kerran sama kaava.
      Älä huoli. Tarpeeksi kun aikaa kuluu ei edes enää halua tai tarvitse toisten rakkauden tunnustuksia. Koko tunne menettää merkityksen.

      • Anonyymi

        Eli oikeaa rakkautta ei ole olemassa? Tai sitten en vain ole koskaan sitä kokenut!
        Leikkirakastelut ja tunteet ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli oikeaa rakkautta ei ole olemassa? Tai sitten en vain ole koskaan sitä kokenut!
        Leikkirakastelut ja tunteet ei kiinnosta.

        Kyllä oikeaa rakkautta varmasti on. Ihailen pareja jotka aidosti näyttävät rakastuneilta.
        Itse olen saattanut itseni ympäristöön ja tilanteeseen missä ihmissuhdeleikit ovat ottaneet vallan. En toivo kenellekkään samaa. Usko aitouteen.


    • Anonyymi

      Te narkkarit olette huumeiden turruttamia tunteettomia raunioita.
      Lopettakaa jo se huumeiden käyttö niin alatte tuntemaankin.
      Elämä kun on sitä parasta huumetta!<3<3
      Terv eräs oikeasti pää selvänäkin tunteva ja ajatteleva;)

    • Anonyymi

      Tai se tunne, että et kuulu mihinkään, tai kellekkään. Vaikka on ollut lapsena vanhemmat, mutta silti koki itsensä orvoksi hylätyksi lapseksi.

    • Anonyymi

      Kerran minua yksi ihminen rakasti, ainakin uskon aina niin. Se usko on kantanut pitkälle, eikä yhteytemme ole koskaan täysin katkennut, tiet vain veivät eri suuntiin hölmöistä tilanteista johtuen. Ja kaipa vanhemmat rakastivat tavallaan, ainakin toinen, ehkä, jos kiireiltään ehti.

    • Anonyymi

      Lohduksi mars hilliä, kun siellä perustetaan aito avioliittojuttuja. Hieno kesä alkanut ja kasvustot peittää kaiken näkyvyyden naapureihin. Lepo vaan.

    • Anonyymi

      Ei kannata vaipua synkkyyteen. Ihan varmasti meistä jokainen tulee löytämään sen erään joka rakastaa vain juuri sinua. Ja ihan vain siksi että olet niin ihana miettimättä varallisuusluokkaa tai sinusta saatavaa hyötyäkin. :)
      Raha on aika paha houkutin, johon tietyntyyppiset lankeaa, mutta onneksi sentään vain murto-osa sentään! :DDDD

    • Anonyymi

      Hyi kamala!! Säälittää tyypit, jotka joutuu ostamaan rakkautta. :/

      • Anonyymi

        Olisit voinut syntyä sellaiseksi.


    • Anonyymi

      Et oikeastaan voi tietää varmasti toisista, eikä se ole tärkeintä. Tärkeintä on itse olla rakkaudessa. Se on itseasiassa sisälläpäin, eikä ulkopuolella. Se että rakkaus on vastavuoroista on harvinaisrmpaa.

      • Anonyymi

        Turha puhua koskaan enää rakkaudesta. Sellaista ei ole olemassa. Takaistut tunteet eivät ole rakkautta tai koneelle kirjoitet ”rakastan sinua” mukamas kummankin osapuolen sanomana ja toinen ei tiedä asiasta mitään. Tämä jos jokin on niin törkeää pettämistä! Vihaksi pistää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha puhua koskaan enää rakkaudesta. Sellaista ei ole olemassa. Takaistut tunteet eivät ole rakkautta tai koneelle kirjoitet ”rakastan sinua” mukamas kummankin osapuolen sanomana ja toinen ei tiedä asiasta mitään. Tämä jos jokin on niin törkeää pettämistä! Vihaksi pistää!

        Täällä jokinen kirjoittaa niinkuin kirjoittaa, oma kommenttini ei liittynyt siihen lainkaan. Et tainnut ymmärtää, mitä yritin sanoa.


    • Anonyymi

      Kysymys herääkin, mitä järkeä on pilata ihmisen elämä, joka on ennen nauttinut elämästään rakastanut muita. Ollut tyytyväinen kaikkeen mitä omistaa ja ajattelee. Sitten vedetään elämänkatsomus suoraan paskakaivoon ja kuvitellaan omien ajatuksien tuomisen elämästä jotenkin auttavan asiaa. Mitä helvettiä siis! No niin ihminen asioineen piloilla ja eikä elämä enää kiinnosta, hän ei usko enää mihinkään eikä ole mistään enää oloinen. Niin? Mitä?

      • Anonyymi

        Kiitoksia sinulle mielipiteestäsi, joka oli fiksuin näkemys aikoihin mitä täällä palstalla olen saanut lukea. Ihmisistä suurin osa on tyhmiä, vailla mitään järkeä toimissaan. Ajattelu on muinaisajalta, rajoittunutta, suppeaa jotenkin jälkeenjäänyttä. Ei ymmärretä millään että, me ihmiset emme ole kaikki samanlaisia että emme ajattele asioista samalla tavalla!
        Jokaiselle ihmiselle suotakoon yksityisyys, rauha ja vapaus tehdä omassa elämässään pieniä tai suuria tekoja. Ja olla onnellinen elämässään.
        Halveksunnan, katellisuuden sairaudesta on päästettävä irti ja kunnioitettava jokaista ihmistä yksilönä. Ja lakatkaa herran tähden hämmentämästä vieraiden ihmisten elämää ja sekaantumasta toisten ihmisten asioihin, jotka eivät kuulu teille millään tavalla. Sekaantuminen on aivan turhaan ja sillä saadaan aikaan vain pahaa toiselle ihmiselle. Olkaa siis ihmisiä toisille, älkää näyttäkö eläimellistä puoltanne itsestänne ja tuhotko toisen ihmisen ja itsenne elämää.
        Tänne ei synnytty ei saatu elämää lahjaksi sen takia että, tuhoaisimme kanssa ihmisiä. Jos olet rikollinen olet valinnut, tiesi muut ihmiset tuskin saavat sinua muuttumaan vaan itsestä muutos on lähdettävä tässäkin asiassa.
        Älä vedä muita ihmisiä mukaan toimiisi ja elämäntapaasi.
        Koska tämä toinen ihminen ei ehkä halua elää sinun tavallasi täällä sääntö suomessa.


      • Anonyymi

        Hienoa, juuri näin. Olen niin samaa mieltä. Elä ja anna elää! Mimullekin on käynyt niin, että elämääni on halveksittu ja se on yritetty tuhota. Vaikka en ole ollut minkäänlainen uhka kenellekään. Se on käsittämätöntä.


      • Anonyymi

        Mitä kirjoitus liittyi aloitukseen, jollakin on tunne ettei häntä rakasteta, eihän muuta omasta elämästä kirjoittanut. Niin tietysti joku haluaa viestiä asioita asioiden vierestä jollekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, juuri näin. Olen niin samaa mieltä. Elä ja anna elää! Mimullekin on käynyt niin, että elämääni on halveksittu ja se on yritetty tuhota. Vaikka en ole ollut minkäänlainen uhka kenellekään. Se on käsittämätöntä.

        Muista, älä kirjoita toisen henkilöllisyydellä. Vaikka ajatus saattaa olla hyvä, saatat silti aiheuttaa haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitoksia sinulle mielipiteestäsi, joka oli fiksuin näkemys aikoihin mitä täällä palstalla olen saanut lukea. Ihmisistä suurin osa on tyhmiä, vailla mitään järkeä toimissaan. Ajattelu on muinaisajalta, rajoittunutta, suppeaa jotenkin jälkeenjäänyttä. Ei ymmärretä millään että, me ihmiset emme ole kaikki samanlaisia että emme ajattele asioista samalla tavalla!
        Jokaiselle ihmiselle suotakoon yksityisyys, rauha ja vapaus tehdä omassa elämässään pieniä tai suuria tekoja. Ja olla onnellinen elämässään.
        Halveksunnan, katellisuuden sairaudesta on päästettävä irti ja kunnioitettava jokaista ihmistä yksilönä. Ja lakatkaa herran tähden hämmentämästä vieraiden ihmisten elämää ja sekaantumasta toisten ihmisten asioihin, jotka eivät kuulu teille millään tavalla. Sekaantuminen on aivan turhaan ja sillä saadaan aikaan vain pahaa toiselle ihmiselle. Olkaa siis ihmisiä toisille, älkää näyttäkö eläimellistä puoltanne itsestänne ja tuhotko toisen ihmisen ja itsenne elämää.
        Tänne ei synnytty ei saatu elämää lahjaksi sen takia että, tuhoaisimme kanssa ihmisiä. Jos olet rikollinen olet valinnut, tiesi muut ihmiset tuskin saavat sinua muuttumaan vaan itsestä muutos on lähdettävä tässäkin asiassa.
        Älä vedä muita ihmisiä mukaan toimiisi ja elämäntapaasi.
        Koska tämä toinen ihminen ei ehkä halua elää sinun tavallasi täällä sääntö suomessa.

        Normaali ihminen näkee millainen tuollaiseen mukaan lähtenyt ihminen on.


      • Anonyymi

        Kirjoitan vain omalla henkilöllisyydelläni, en koskaan muiden. Valitettavasti minulle on käynyt niin, että minun henkilöllusyydelläni on esiinnytty ja juuri sillä tavoin elämääni pyritty tuhoamaan, Olen siitä tehnyt todella pitkän harkinnan jälkeen myös tutkintapyynnön poliisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitan vain omalla henkilöllisyydelläni, en koskaan muiden. Valitettavasti minulle on käynyt niin, että minun henkilöllusyydelläni on esiinnytty ja juuri sillä tavoin elämääni pyritty tuhoamaan, Olen siitä tehnyt todella pitkän harkinnan jälkeen myös tutkintapyynnön poliisille.

        Sä se et vaan ymmärrä mikä on oikein ja väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitoksia sinulle mielipiteestäsi, joka oli fiksuin näkemys aikoihin mitä täällä palstalla olen saanut lukea. Ihmisistä suurin osa on tyhmiä, vailla mitään järkeä toimissaan. Ajattelu on muinaisajalta, rajoittunutta, suppeaa jotenkin jälkeenjäänyttä. Ei ymmärretä millään että, me ihmiset emme ole kaikki samanlaisia että emme ajattele asioista samalla tavalla!
        Jokaiselle ihmiselle suotakoon yksityisyys, rauha ja vapaus tehdä omassa elämässään pieniä tai suuria tekoja. Ja olla onnellinen elämässään.
        Halveksunnan, katellisuuden sairaudesta on päästettävä irti ja kunnioitettava jokaista ihmistä yksilönä. Ja lakatkaa herran tähden hämmentämästä vieraiden ihmisten elämää ja sekaantumasta toisten ihmisten asioihin, jotka eivät kuulu teille millään tavalla. Sekaantuminen on aivan turhaan ja sillä saadaan aikaan vain pahaa toiselle ihmiselle. Olkaa siis ihmisiä toisille, älkää näyttäkö eläimellistä puoltanne itsestänne ja tuhotko toisen ihmisen ja itsenne elämää.
        Tänne ei synnytty ei saatu elämää lahjaksi sen takia että, tuhoaisimme kanssa ihmisiä. Jos olet rikollinen olet valinnut, tiesi muut ihmiset tuskin saavat sinua muuttumaan vaan itsestä muutos on lähdettävä tässäkin asiassa.
        Älä vedä muita ihmisiä mukaan toimiisi ja elämäntapaasi.
        Koska tämä toinen ihminen ei ehkä halua elää sinun tavallasi täällä sääntö suomessa.

        Olisi mielenkiintoista nähdä ihmisten kasvot, jotka ovat olleet mukana tuossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi mielenkiintoista nähdä ihmisten kasvot, jotka ovat olleet mukana tuossa.

        :D Yksi valokuva albumi ei tuohon pärstälistaan riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :D Yksi valokuva albumi ei tuohon pärstälistaan riitä.

        Joitain on jo tiedossa. Ihmisiä joita pidin hyvinä, ja joihin luotin. Normaalin oloisia ihmisiä. Jotenkin oksettavaa ja järkyttävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä se et vaan ymmärrä mikä on oikein ja väärin.

        Puhutko itsestäsi? Jos ei tiedä mikä on oikein ja mikä on väärin, niin ihmisessä on jotain vikaa. Olen melkein koko elämäni ajatellut, että se on sisäsyntyistä, mutta niin ei taida ollakaan kaikkien kohdalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutko itsestäsi? Jos ei tiedä mikä on oikein ja mikä on väärin, niin ihmisessä on jotain vikaa. Olen melkein koko elämäni ajatellut, että se on sisäsyntyistä, mutta niin ei taida ollakaan kaikkien kohdalla.

        Toisen ihmisen henkilöllisyydellä kirjoittaminen on väärin. Yks ukko ei voi lopettaa sitä rienauksessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisen ihmisen henkilöllisyydellä kirjoittaminen on väärin. Yks ukko ei voi lopettaa sitä rienauksessaan.

        Miksi ihmeessä noin tekee? Ilmoita siitä viranomaisille.


    • Anonyymi

      Aloittajalle, joskus on tällainen tunne meillä kaikilla. Itsekkin monesti luullut näin, mutta elämän varrella olen oppinut, että se on vain oma tunne. Toivon että löydät ihmisen, jonka kanssa koet onnea vaikka hetkittäin ja opit häntä rakastamaan. Sillä näinhän se on, että kun rakastat saat myös rakkautta. Tietysti vääriä ihmisiä sattuu polun varrelle ja kompuroimme, mutta se joku on jossain.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ehkä arvaat kun mietit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä arvaat kun mietit.

        Voipi tuota arvannii. Uudesti syntyneitä. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      423
      2954
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2276
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      348
      1976
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1893
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1747
    6. 158
      1212
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1207
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      95
      1140
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1052
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      927
    Aihe