Kannattaako mun ruokkia ikävääni?
Onko mulla toivoa?
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ei löydy Toivoa, kokeile välillä Uskoa.
- Anonyymi
Usko jo ei ole Toivoa eikä Uskoa enää, ovat nukkumassa hautausmaalla.
- Anonyymi
Jos oot mun suloinen ihastus, on sulla toivoa. Ikävöin mäkin sua. Ketä ikävöit, miestä vai naista?
- Anonyymi
menee n->n
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
menee n->n
No älähän nyt höpötä. Lopeta.
- Anonyymi
Tuohon voisi vastata, jos tietäisi kuka toivon perään huutelee? Omalla hänelläni on toivoa, jos se on minusta on kiinni ;-)
- Anonyymi
Kannattaisikohan kysyä häneltä? Täällä tuskin oikeaa tavoittaa ja sekaa ajatuksiaan vain...
- Anonyymi
Ehdottomasti teet sille juhla-aterian
- Anonyymi
Toivo viriää, kun otat itseäsi niskasta kiinni ja teet aloitteen, juttelee tai tervehdit. Lisäksi joka tunti kadulla kulkee ihmisiä ohi ja lenkeillä heitä voi tervehtiä ja muutaman sanan sanoa. Jos oikein ahdistaa eikä tunnu elämä sujuvan, suosittelen hakeutumista erilaisiin urheilukerhoihin ja muihin kuten kansalaisopiston tai kirkon rientoihin.
- Anonyymi
Jos varattua haikailet. Niin tuskin on toivoa!!!
- Anonyymi
Taitaa olla myöhäistä. Monestakin syystä. Mutta en varmaan ole hän. Laita viestiä, niin ei jää harmittamaan.
- Anonyymi
Niin. Viestillä se selviää.
Onkohan minulla? - Anonyymi
Oliko tämä nyt naiselta naiselle, vai huuteliko joku random välissä?
- Anonyymi
Oli se.Ei huudellut kukaan välissä. T.ap.
- Anonyymi
Millaiselle naiselle kohdistettu? Miten olet lähestynyt häntä?
- Anonyymi
Hän on sellainen pieni ja pippurinen ;), "tumma", musikaalinen, salaperäinenkin nainen, minua ehkä jokusen vuoden vanhempi. Olen minä hänelle tekstiviestiä lähettänyt mutta en pitkiin aikoihin.
- Anonyymi
Ei ole siis täällä 🤔🙁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873948Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 130855
- 6804
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12801Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124736- 11730