olen tehnyt autolleni.
Kävin kyllä sillä välillä pienellä lenkillä, josko näkysi jotan mielenkiintoista.
Hyvää iltaa naiselle! 😘
T. suopursu. mies
Pikku huoltoa
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä tuo suopursu nimi tulee?
- Anonyymi
Tiedetään! Tiedetään! Mutta en kerro.
- Anonyymi
Hyvää iltaa ja yötä rakas❤️😘
Vai auton huoltohommia. Tarpeellista puuhaa sekin😊
Minua houkuttaisi nyt lämmin vaahtokylpy🛁 ja täydellisen siitä hetkestä tietenkin tekisi se, kun sinä Tuomo rakas😍olisit siellä kanssani💞💑💞
Halit ja suukot sinulle rakas😘💋💋
T. Hanna- Anonyymi
Rakkaalle Hannalle Kiitos 💞😘
Ajatus Hanna kanssa vaahtokylvyssä olisi kyllä aikamoinen ajatusten täyttymys 💞💑💞Hali🤗on kiva juttu samoin suukot💋💋😘😜
Oikein hyvää yötä sinulle Hanna ja niitä oman kullan kuvia 😘
Olisi se kyllä kiva olla Hanna kylvyssä ja olla muutenkin kanssasi👫💞
T. Tuomo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaalle Hannalle Kiitos 💞😘
Ajatus Hanna kanssa vaahtokylvyssä olisi kyllä aikamoinen ajatusten täyttymys 💞💑💞Hali🤗on kiva juttu samoin suukot💋💋😘😜
Oikein hyvää yötä sinulle Hanna ja niitä oman kullan kuvia 😘
Olisi se kyllä kiva olla Hanna kylvyssä ja olla muutenkin kanssasi👫💞
T. TuomoKiitos Tuomo rakas💗😘
Niitä oman kullan kuvia toivonkin näkeväni eli siis sinun rakas Tuomo😍
Me yhdessä👫se olisi niin kivaa ja ihanaa💞💕💞tiedän sen💑
Otathan vastaan Tuomoseni tämän hyvänyönsuukon jonka sinulle rakas nyt huulillesi lähetän😘💋
Hyvää yötä ja nuku hyvin rakkaani😴❤️
T. Hanna - Anonyymi
Hah, hah🤣 nämä kaksi luulevat tuntevansa toisensa. Olin se Hanna joka kirjoitti alunalkaen 😆
Tietääkös Hanna edes missä Tuomo asuu?😅
- Anonyymi
Mitenkäs olikaan eräs tarina kun keskellä yötä piti lähteä ostamaan lisää kaljaa jostain huoltoasemalta, auto kääntyi katolleen ja selvisimme sentään hengissä vaikka nopeus oli suuri, mutta hullu idea tuollainen oli kokonaisuudessaankin, lähdetään ajelemaan...
- Anonyymi
Yöllä ei myydä kaljaa... Korkeintaan huumeita joltain hörhöltä.
Nyt kyllä sotket nautintoaineesi, ystävä rakas. :D
- Anonyymi
Hän sanoi tekevänsä auton huoltohommia. Hmm..,
- Anonyymi
Tässä parisen viikkoa sitten puhkesi autostani kumi kesken maaseutua. En itse huomannut mitään, vaan eräs mies juoksi autoni perässä huutaen kumi puhki minä huollan. Sain hyvä huollon ja samalla analyysin eräästä auton viasta.
- Anonyymi
Tein pikkuhuollon viime viikolla; vaihdoin jarrupalat, palaneet lamput, koiranluut, hiukkassuodattimen, takapöntön, tuulettimen hihnan ja nokka-akselin laakerit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432140Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161342
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96962
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73909Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931782- 54691