olen tehnyt autolleni.
Kävin kyllä sillä välillä pienellä lenkillä, josko näkysi jotan mielenkiintoista.
Hyvää iltaa naiselle! 😘
T. suopursu. mies
Pikku huoltoa
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä tuo suopursu nimi tulee?
- Anonyymi
Tiedetään! Tiedetään! Mutta en kerro.
- Anonyymi
Hyvää iltaa ja yötä rakas❤️😘
Vai auton huoltohommia. Tarpeellista puuhaa sekin😊
Minua houkuttaisi nyt lämmin vaahtokylpy🛁 ja täydellisen siitä hetkestä tietenkin tekisi se, kun sinä Tuomo rakas😍olisit siellä kanssani💞💑💞
Halit ja suukot sinulle rakas😘💋💋
T. Hanna- Anonyymi
Rakkaalle Hannalle Kiitos 💞😘
Ajatus Hanna kanssa vaahtokylvyssä olisi kyllä aikamoinen ajatusten täyttymys 💞💑💞Hali🤗on kiva juttu samoin suukot💋💋😘😜
Oikein hyvää yötä sinulle Hanna ja niitä oman kullan kuvia 😘
Olisi se kyllä kiva olla Hanna kylvyssä ja olla muutenkin kanssasi👫💞
T. Tuomo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaalle Hannalle Kiitos 💞😘
Ajatus Hanna kanssa vaahtokylvyssä olisi kyllä aikamoinen ajatusten täyttymys 💞💑💞Hali🤗on kiva juttu samoin suukot💋💋😘😜
Oikein hyvää yötä sinulle Hanna ja niitä oman kullan kuvia 😘
Olisi se kyllä kiva olla Hanna kylvyssä ja olla muutenkin kanssasi👫💞
T. TuomoKiitos Tuomo rakas💗😘
Niitä oman kullan kuvia toivonkin näkeväni eli siis sinun rakas Tuomo😍
Me yhdessä👫se olisi niin kivaa ja ihanaa💞💕💞tiedän sen💑
Otathan vastaan Tuomoseni tämän hyvänyönsuukon jonka sinulle rakas nyt huulillesi lähetän😘💋
Hyvää yötä ja nuku hyvin rakkaani😴❤️
T. Hanna - Anonyymi
Hah, hah🤣 nämä kaksi luulevat tuntevansa toisensa. Olin se Hanna joka kirjoitti alunalkaen 😆
Tietääkös Hanna edes missä Tuomo asuu?😅
- Anonyymi
Mitenkäs olikaan eräs tarina kun keskellä yötä piti lähteä ostamaan lisää kaljaa jostain huoltoasemalta, auto kääntyi katolleen ja selvisimme sentään hengissä vaikka nopeus oli suuri, mutta hullu idea tuollainen oli kokonaisuudessaankin, lähdetään ajelemaan...
- Anonyymi
Yöllä ei myydä kaljaa... Korkeintaan huumeita joltain hörhöltä.
Nyt kyllä sotket nautintoaineesi, ystävä rakas. :D
- Anonyymi
Hän sanoi tekevänsä auton huoltohommia. Hmm..,
- Anonyymi
Tässä parisen viikkoa sitten puhkesi autostani kumi kesken maaseutua. En itse huomannut mitään, vaan eräs mies juoksi autoni perässä huutaen kumi puhki minä huollan. Sain hyvä huollon ja samalla analyysin eräästä auton viasta.
- Anonyymi
Tein pikkuhuollon viime viikolla; vaihdoin jarrupalat, palaneet lamput, koiranluut, hiukkassuodattimen, takapöntön, tuulettimen hihnan ja nokka-akselin laakerit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756