Kyllähän sinä tiedät , elämäni mies, että rakastan vain sinua.
Riippumatta siitä, mitä teit. En tiedä ymmärrätkö, mutta olen jo aikoja sitten antanut pettämisesi anteeksi.
Kaikki muu onkin sitten astetta vaikeampaa.
Meidän pitäisi aloittaa jostakin. Sinun pitäisi toimia. Kai tajuat, että minä en enää uskalla. Itsesuojeluvaistoni estää toimimasta. Edelliskerrasta olivat seuraukset surullisen vakavat ja enää en aio ottaa riskiä.
Pallo on sinulla, rakkaani.
Ikävä syliisi
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pukkaa mulle viestiä, niin kaikki on kunnos
- Anonyymi
Pohjanmaan pallopelit Ne vaan jatkuu
Sitten vuorossa junilla ajelu
Josta päädymme karmoihin ja horoskooppeihin
Sieltä telepatian kautta sielupareihin ja takaisin pallopeleihin - Anonyymi
Jotenkin epäilen ettette ole olleet edes suhteessa ja silti puhut pettämisestä...
- Anonyymi
Toki voi aina epäillä. Olemme naimisissa olleet jo liki pari vuosikymmentä
ap. - Anonyymi
En huoli rikollista, muille pahaa tahtovaa epävakaata tai huumehörhöä! Jos olet rehellinen työssäkäyvä muita hyvin kohteleva, niin voin harkita ensitapaamista.
- Anonyymi
Oli hauska juttu kun pirautin isälle, sanoi että: olen aika lähellä nyt sinua, samassa kaupungissa ja lähellä autolla :D
Satojen metrien päässä oli sitten... mutta noniin on omia juttuja ja tekemisiä toisilla ihmisillä niin ei viitsi häiritäkään tai pyytää käymäänkään.Eqd - Anonyymi
Lupasin rakastaa myötä- ja vastamäessä.
Laskuista kyllä maksan oman puoliskoni ja pyykitkin pesen ja tiskaan, ei siksi että se kuuluisi mulle vaan siksi, että olen siinä niin hyvä.
Mutta kaikessa muussa pallo on nyt sinulla. Aivan turha enää tässä vaiheessa murehtia ja kantaa huonoa omaatuntoa. Ajattele meidän tulevaisuutta. Ja toimi sen mukaisesti
Toivon, että löytäisit tämän. Tiedät kumminkin, että kirjoittelen näillä palstoilla ja uskoisin sinun tunnistavan kirjoitustyylini.
Ja osta se juttu mistä laitoit kuvan . Jos tunnisteita tarvitset :D
ap- Anonyymi
Taidat jauhaa paskaa. Tuskin täällä tavoittelisit jos olisit oikeasti naimisissa. Taidat kirjoitella jyväskylästä.
- Anonyymi
Sie voit kuule tulukita asian ihan miten ite tykkäät, se kun ei sulle kuulu sitten ihan ythän vähhääkhän . Minen misthän Jyväskylästä kirijota, mihinkhän etelhän muuttamista en ole koskhan ees unissanikhan tai sanothanko vähäsen tarkemmin etten ees painajaisissahikhan koskhan ees suunnitellu
;) ap
- Anonyymi
Meillä ON telepatia toiminut ennenkin. Siitä on toki jo noin 20 vuotta :)
ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760