että sussa on jotain selittämätöntä joka vetää muo hirveesti sun puolees. Aina jos meiän välille syntyy katsekontakti, niin tuntuu kun sähköisku kulkis mun läpi. Oot ihana. Haluisin kovasti puhua sun kanssa tai olla puhumatta, ihan sama, olla lähellä ja halata... Anteeks paljon, kun oon ollu niin kylmä kun oot mulle jotain puhunu. Se on puhtaasti johtunu siitä, että oon ollu ja oon edelleen ihastunu suhun. Tää tuntuu niin pahalta, kun oon ihastunu myös yhteen toiseen, hyi muo...
Haluan vaan sanoa sulle...
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ainakaan mun tuttu. :D Kuulostaa ihan todella liian sivistyneeltä että voisin tuntea tuota älykköä. :(
- Anonyymi
Vastasitko kenties sinun omaan aloitukseen?
- Anonyymi
Miks et halaa?
- Anonyymi
Noita sähköiskuja en ole enää pitkään tuntenut kenenkään kanssa. Alan kai olla jo liian vanha eikä minusta kukaan kiinnostu siinä mielessä.
- Anonyymi
Tää ”muo” tyyppi ei taida olla edes mopoiässä vielä, mutta silti jo hilluu täällä trollaamassa. Loistava tulevaisuus edessä...
- Anonyymi
Minua vetää puoleensa magneetin lailla eräs punatukkainen nainen, enpä häntä paljonkaan tunne silti tunteita, salattuja tunteita ja taitaa hän sen tietää, mutta...
- Anonyymi
Toivottavasti olet T mies ja haluat lähteä kahville.
- Anonyymi
Toivottavasti olet A-nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti olet A-nainen.
Kuka toivoo A-naista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vaan olen K-mies joka salaa ihailee punatukkaista ihastusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka toivoo A-naista?
Toivon A - olutta !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppas itsestäsi lisää! Vaadin!
- Anonyymi
J-nainen
- Anonyymi
Punatukkainen J nainen?
- Anonyymi
Lähdetään vain kahville.
- Anonyymi
Kyllä just hän. Lähdetään. Näytä mulle joku merkki kun pääset.
- Anonyymi
Ootsä Jenni?
- Anonyymi
Kyllä, Jenni olen.
- Anonyymi
Ihanaa jos vedän suo puoleeni ❤️ syliin vaan 🤗 enkä irti päästä 😘
- Anonyymi
Ristiriitaiset tunteet, tänään näin ohimennen salaisen ihastukseni punatukkaisen naisen, yritin vetäytyä olla tervehtimättä, tervehdin kuitenkin vaisusti takaisin, koska hänhän vetäytyi alunperin ja varmaankin pitää käytöstäni tunkeilevana, koska olin ihastunut häneen ja varmaan vieläkin olen.
Näillä mennään, elämä on...- Anonyymi
Missähän tämä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missähän tämä?
Rohkeasti vain juttelemaan 🤗
- Anonyymi
ootkohan sähköpaimeneen ihastunu. k kannattaisikohan käydä specsaverissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760