Versio 1903

Anonyymi

Nyt ladattu, vie 1,5 gigaa vähemmän tilaa kiintolevyltä kuin versio 1809. Asennnus sujui hyvin eikä poistanut mitään edellisestä.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaa, no minulla Windows kansio on 15,6 gigaa 1903 päivityksen jälkeen, ja eiköhän se ollut ennenkin sen verran. Windows on 4-5 gigaa et mitä sielä on se 10 gigaa muuta kamaa?

      • Anonyymi

        Mutta kadotta laitteita ja hidasttaa, jos ylipäätään päivitys menee läpi.


    • Anonyymi

      katsoin C-aseman tilan juuri ennen kuin aloin päivittämään nii päivityksen jälkeen se oli tuin 1,5 gigaa pienempi sen jälkeen kun olin poistanut edellisen jämät. Mitään ohjelmia ei ollut poistunut jotenb oletan että 1903 on tuon verran "köykäsempi"

    • Anonyymi

      Jaa, kohta nähdään miten on, minulla on puhdas 1809 ja kohta laitan puhtaan 1903. Näissähän ei ole eikä tule mitään oldwindows tai muita poistettavia juttuja, vain pelkka w10.

    • Anonyymi

      Sama lopputuloshan noissa on paitsi puhtaan asennuksen jälkeen joutuu asentelemaan uudelleen ne omat ladatut ohjelmat.
      Oldwindowsin poisto käy helposti vain yhtä kohtaa klikkaamalla ja vanha poistuu muutamassa minuutissa automaattisesti.

    • Anonyymi

      "Sama lopputuloshan noissa on paitsi puhtaan asennuksen jälkeen joutuu asentelemaan uudelleen ne omat ladatut ohjelmat"
      Hyvin tuo päivitys yleensä toimii, itse olen siirtynyt versiosta toiseen jo neljä vuotta, eikä tänä aikana ole ollut kertaakaan tarvetta tehdä puhdasta asennusta. Pelkästään Steam pelien asennukseen menee niin tolkuttomasti aikaa, ettei sitä viitsi tehdä kuin pakon edessä. Yleensä teen vielä niin, että teen Acronis True Imagella kloonin c asemasta ennen päivitystä. Jos homma menee perseelleen, vaihdan vain takaisin originaalin.

    • Anonyymi

      Minä olen tehnyt varmuuskopion ulkoiselle tallennuslevylle Windowsin omalla ohjelmalla mikä on sama kuin aikanaan oli Windows 7:ssä, ei siihen mitään ulkopuolista ohjelmaa tarvita mutta toki sellaista voi käyttä jos haluaa "elvistellä" Levyllä on 3 edellistä versiota ver. 1511 siksi koska Windows jossakin versiossa esti minulle tärkeän yhden ohjelman asentamisen niin tarvittaessa voin sitä kautta palata alkuun ja päivittää sen jälkeen viimeisimmän version.

    • Anonyymi

      Acronista ei kannata edes verrata Windowsin kökkövarmistukseen. Käytän sitä sen takia, että sillä voi kloonata järjestelmälevyn suurempikapasiteettiseen, tai jos haluaa vaihtaa normilevyn ssd levyyn tai vaihtaa kuluneen ssd:n uuteen. Kloonauksen jälkeen levy vain vaihdetaan alkuperäisen tilalle, ja homma jatkuu entiseen malliin. Tämä ei onnistu Windowsin omalla varmistusohjelmalla. Samaan tapaan voi kopioida minkä tahansa aseman, ja palautus suoraan vaikkapa uudelle kovalevylle tai ssd:lle.

    • Anonyymi

      Joo totta tuo mutta aika harvalle tavalliselle käyttäjälle noita levyn vaihtoja tulee. Ehkä sellaiset jotka pelaavat 24/7 ja muutenkin ovat koukussa nettiin eikä heillä ole muuta elänää kulutus voi nousta niin suureksi ettei levyt kestä monta kuukautta.

      • Anonyymi

        Niin se alkuperäinen tarkoitus Acroniksen käyttöön on tietenkin varmuuskopionti, jonka voi automatisoida. Kun kovalevylle alkaa kertyä tuhansia käyttötunteja ja käynnistyksiä vuosien varrella, jossain vaiheessa se kosahtaa ja usein varoittamatta.

        Jos sama kone on käytössä useampia vuosia, kotikoneenkin levyille kertyy melkoisia tuntimääriä ja käynnistyksiä. Idea on se, että kloonattu levy on helppo ottaa käyttöön, ja esim järjestelmälevyllä kaikki on samassa järjestyksessä kuin originaalilla.
        Tavallinenkin käyttäjä arvostaa satavarmasti sitä että käyttöä voi palautuksen jälkeen jatkaa entiseen malliin jos jotain sattuu.
        Toki Acronis maksaa 50€, mutta periaatteenani on että maksan ihan mielelläni ohjemistoista joista on tosiasiallista hyötyä. Niitä käyttökelpoisempia kun ei saa ilmaiseksi.


    • Anonyymi

      Onko kukaan yhä versiossa 1803?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2796
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      98
      2103
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      145
      899
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe