ku kävelim ohi? Etkö halunnut tuntea vai alkoko ujostuttaan?
Miksi käännyit selin
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä itse luulet?
Ei halunnut tuntea?
Onko siihen syy?
Mieti itse? - Anonyymi
Vihan olla, että hän ei huomannut tai ei oikeasti tuntenut.
- Anonyymi
Tarjoili tehtävää, et sitä tajunnut sitä, kenkä.
- Anonyymi
Anonyyminäkö kävelit ohi. Älä ihmettele ettei sinua huomannut.
- Anonyymi
Niin minä en pysty kyllä kääntymään toiselle kyljelle nukkuessa, rasittaa hieman... kylkiluiden kipu aiheuttaa sellaista nukkuessakin.... selällään pystyn jo nukkumaan hyvinkin.
- Anonyymi
Jaaha. Aiotko tunnustautua. Painaako mieltäsi?
- Anonyymi
Kengän huomasin paljon muutakin. En mene halpaan. Tutulleni aioin ilmoittaa mutta aavistin että oli typerää peliä mitä nyt tuontasoisilta osaa odottaa. Kaikki asiat ei tosin vanhene.
- Anonyymi
Pelin pilaa aina hän, joka on huonoin häviäjä tai yli-itsevarma tunkion kukko.
- Anonyymi
Sun pelailu jatkuu vaan, vaikka pakit annoin jo 2016. Harvinaisen Tampio olet, kun ei vain mene jakeluusi.
- Anonyymi
Joo alkl ujostuttaa. En tykkää alkoholista.
- Anonyymi
Hehe :D No tuolla kerralla ei ainakaan ollut alkolla osuutta mihinkään.
- Anonyymi
En ole saanut pakkeja. Mahdotonta olisikin jälkeen vuoden - 94. Vaan eipä se mulle ollutkaan😁
- Anonyymi
Mulla heräsi tästä jotain ajatuksia itsestäni, vaikka en varsinaisesti ole kenellekään selkää kääntänyt. Voin olla vähänniinkuin paennut paikalta ehkä. Olen tietoinen siitä, että mulla on jäänyt vuosien saatossa itsestäni sellainen kuva, että en kelpaa. Se varmasti osittain oma vika, mutta kyllä siihen on myös vaikutettu tarkoituksellisesti. Ehkä se on ollut enemmän niiden omien tuntemusten suhteen pakenemista. Ymmärrän, että se ei ole todellista.
- Anonyymi
Jos henkilö kääntää selän niin hän ei halua olla tekemisessä sinun kanssa. Näin yksinkertaista se on.
- Anonyymi
näinhän se menee. Jos näen jonkun epämiellyttävän henkilön, niin olen niinkuin en olisi nähnytkään.
Onnekseni en tiedä kovin montaa tällaista. :D Nytkin mietin, mitä ostaisin ihanille työkavereilleni tuliaiseksi kun palaan viikon lomalta. Ehdotuksia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näinhän se menee. Jos näen jonkun epämiellyttävän henkilön, niin olen niinkuin en olisi nähnytkään.
Onnekseni en tiedä kovin montaa tällaista. :D Nytkin mietin, mitä ostaisin ihanille työkavereilleni tuliaiseksi kun palaan viikon lomalta. Ehdotuksia?No vaikka suklaarasia.
- Anonyymi
No niin kai sitte 😦
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750