Nyt alkaa olla jo kipurajoilla! Maksan 3kk: erissä ja nyt oli lasku 109,50€ kun edellinen lasku oli 106,50€ eli vuodessa 12€ lisää! Tai varmaan tästä vuoden päästä jo enemmänkin varmaan lisää kun taas nostavat hintaa.
Missä on katto tämän lehden hinnalle? Ihan turhia liitteitä maksatetaan. Mulle riittäisi pelkkä lehti ja sekin on ohentunut ja asiasisältö köyhtynyt. Monia juttuja jotka olen jo aikaisemmin lukenut ilmaiseksi Iltalehden nettilehdestä.
Ja TAAS Aamulehden hinta noussut!!
13
133
Vastaukset
- Anonyymi
Nykyinen AL on viher-vasemmistolainen roskalehti, jota ei kannata tilata.
Samat uutiset lukee muualta ilmaiseksi ja jopa Tamperelainen hakkaa AL:n uutisoinnin mennen tullen.- Anonyymi
Lopeta aamulehden tilaus kokonaan.T.Pena
- Anonyymi
Kuka kumma sitä enää lukee, lopetin tuon lukemisen jo 90-luvulla. Mediasta ylensä:
https://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/media - Anonyymi
Meille tuli tarjous 11e/kk ei paha vai mitä.
- Anonyymi
Tuo jo kertoo että epätoivo on iskenyt AL:een , millä hinnalla tahansa yritetään saada lehteä kaupaksi mutta se ei muuta sitä tosiaa että lehti on patasurkea sukupuolettomilla uutisoinneillaan (varusmies = varushenkilö ) ym. paskallaan.
- Anonyymi
Repivät rahat kestotilaajilta että olis varaa antaa tuollaisia tarjouksia. Kuinkas usein tuolla hinnalla saa 1 kk:n. Kerran vuodessa vai?
Alkaako tulla kuukauden jälkeen kestotilauksena normaalihinnalla niin kuin aikakausilehdet tekevät jos ei keskeytä. En ole tilannut vuosikausiin aikakausilehtiä kun kaikki rahat menevät Aamulehteen.
Saa nähdä kauanko mun hermo kestää lukea niitä sisustusjuttuja ja sairausjuttuja. Päivälehdessä pitäisi olla älykästä päivän politiikkaa mieluummin kuin hörhöjuttuja sivukaupalla narkkareista ym. Haluan kuitenkin lukea lehteä kun kerran kalliin hinnan olen maksanutkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Repivät rahat kestotilaajilta että olis varaa antaa tuollaisia tarjouksia. Kuinkas usein tuolla hinnalla saa 1 kk:n. Kerran vuodessa vai?
Alkaako tulla kuukauden jälkeen kestotilauksena normaalihinnalla niin kuin aikakausilehdet tekevät jos ei keskeytä. En ole tilannut vuosikausiin aikakausilehtiä kun kaikki rahat menevät Aamulehteen.
Saa nähdä kauanko mun hermo kestää lukea niitä sisustusjuttuja ja sairausjuttuja. Päivälehdessä pitäisi olla älykästä päivän politiikkaa mieluummin kuin hörhöjuttuja sivukaupalla narkkareista ym. Haluan kuitenkin lukea lehteä kun kerran kalliin hinnan olen maksanutkin.HS on yli 100€ / v halvempi kuin AL mutta samaa viher-homo-mamu-tasa-arvo- ilmastonmuutos paskaa sekin kyllä suoltaa päivästä toiseen.
Enään ei ole kunnon asiasisältöisiä lehtiä joden toimittajat eivät yrittäisi vaikuttaa lukijoiden mielipiteisiin.
Kai kaikki toimittajat ovat opiskelleet Tampereen kommari-viher yliopistossa niin jälki on sitten tuota. - Anonyymi
Luet siis lehtiä/uutisia jotka ovat samaa mielipuolta kuin itse. Köyhää .
Sivistä itsesi,älä ole katkera opiskelleille.
- Anonyymi
Kaupathan tarjoavat usein ilmaiseksi 1-3kk . En enää ota kun ei näissä ole mitään kiinnostavaa luettavaa. Tulee vain turhaa kannettavaa paperinkeräykseen. Hyvin pärjää kun ei posti kanna muuta kuin vähät laskut. Ja jos on poissa kotoa useammankin päivän niin postiloota ei ole tumpattuna täyteen. Netistä löytyy kaikki ja ihan ilmaiseksi, ja luonto kiittää.
- Anonyymi
Nettiuutiset riittävät älyttömille. Asia pohjaa kaipaava haluaa kunnon artikkelin.
- Anonyymi
Kauppa tarjoaa tosiaankin ilmaista aamulehteä, ei ihme, että toiset tilaajat maksavat enemmän. Vaikka ilmaiseksi tarjottiin, jätin ottamatta lehden, en edes nettilehteä halunnut. Jos Aamulehti maksaisi minulle n. 500€ vuodessa, voisin ottaa lehden vastaan, vaikka siitä aiheutuu vahinkoa ympäristölle ja metsille, sekä vaivaa paperimassan kuljettamisesta asunnosta pois.
Jos oikeaa tietoa haluaa, sitä on haettava muualta, vihervasemmistolaisia feministejä tietysti hivelee, kun lehden toimittajat elävät samassa kuplassa, jossa faktojen ei anneta häiritä uskoa. - Anonyymi
Oppi ei ojaan kaada,kuten huomaatte. Tiedä vähemmän,luule enemmän,mutta se ei näköjään päätä pakota. Tuota varmaan on onnellisuus. Hyötyä on varmaan se ,ettei tarvi pelätä hukkumista.
- Anonyymi
Miksi täällä ei saa kritisoida biltemaa aiheesta?
Puutteellinen tuote,älkää menköön halpaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770