Annatko luvan kaiken vaikean lopettamiseen ? Mielessäni luvan jo annoit ja jo pitkään olet kertonut tarinoitasi mielessäni, rakkaudesta puhut. Kaiken rakkauden alun toteutuminen riippuu minun tahdostani. Vaikka onkin ollut tutkimus päällä, niin minä lopetan koko jutun vain tahtomalla niin. Telepatiaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Suostutko HD nainen ?
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki vaikea loppuu aikanaan, eikä ihmisten tahto ole siinä kovin painava, paitsi ehkä omalla kohdalla. Jos joku haluaa itse tehdä elämästään vaikeaa, niin sille ei ehkä toinen voi mitään. Sitten on kyllä aina niitä, jotka haluavat järjestää vaikeaa jollekin toiselle, mutta kyllähän sillekin tulee loppu joskus. Kaikkeen ei ole lupaa ja jos rikkoo sellaisia rajoja, niin sille voi tulla kallis hinta.
- Anonyymi
Et ole ( ? ) etsimäni nainen, mutta asiaa kyllä puhut. Elämän suunnitelmassa kyllä joskus tulee oikeus päättää suuristakin itseään ja muita koskevista asioista. Tarkoitukseni olisi päättää oma kuulumiseni erääseen prosessiin. HD naisen puolesta en pyri päättämään mitään. Mutta, koska meillä on eräänlainen parisuhde, niin hänellekin kuuluvat tietyssä määrin minunkin asiani. Ja minulle hänen asiansa. Ja arvioin, että minulle on suotu näissä varsin kohtalokkaissa asioissa päätäntävalta koko juttuun ( tutkinta ) nähden, kunhan voin varmistua HD naisen tahdosta. Etsimäni naisen pitäisi tietää mitä tarkoittaa "kallioille". Ehkei hän voi antaa sitä lupaa jota halusin ? Rakkaus kuitenkin toteutuu :)
ap - Anonyymi
Niin, asiat ovat joskus monitahoisia. Minullakin on sellaista ollut, vaikka utuisia mielikuvia välillä asioista onkin. Omissa asioissani antaisin lopettaa kaiken vaikean, sehän on selvä.
- Anonyymi
Jep, kyllä sinä ehkä olet etsimäni nainen, en vain ensin tajunnut sitä. Kirjoituksesi johtaa päätelmään, ettet voi vaikuttaa asioihin niitä edistävästi. Mutta minä taas pystyn edistämään asioita loppu saavuttaen. Tiedän miksi juttu ei nyt heti pääty: Minulle on suotu mahdollisuus olla suorittamatta petosrikosta. Mutta tuntuu siltä, että alkuperäisen rikoksen seuraamukset ovat kaikki toteutuneet, joita odotettiinkin toteutuvan. Kaikkeen asiaan kuuluvaan nähden totean sen, että olen jo tietoinen kaikesta ja olen kaiken sen kokenut, joka minun pitikin kokea ja, kun olen tietoinen kaikesta ei ole tarvis odottaa mitään uutta enää tässä casessa. Tällöin koko juttu voidaan lopettaa. Ja tuohon, että vahingoitan vain itseäni totean, että kyse oli ns. tonglen harjoituksesta eli epäitsekkyysharjoituksesta, sekin tuntuu päättyneen. Ja totta on, että jotkut vain vahingoittavat toisia, mutta heillä on tiedossa vaikea kohtalo. Tietenkään sinun ei pidä tehdä sellaista, joka on vastoin etuasi ja vastoin lakia.
- Anonyymi
Annan luvan
- Anonyymi
Hassu juttu oikeastaan. Mulla on jo se kallio...
- Anonyymi
Ihan varmaankin toisenlaisesta tilanteesta, mutta tuli tästä mieleen omia asioita. Silloin sanoisin, että lopeta. Jos ei ymmärrä itse, mikä on oikein ja väärin, niin silloin jonkun muun täytyy siihen puuttua.
- Anonyymi
Kaiken a ja o on ymmärrys hyvästä ja pahasta. Jokainen opetuksen jälkeen valitkoon puolensa. Kukaan ei voi aikuisen ihmisen asioihin puuttua. ( Puolisot tietenkin voivat)
- Anonyymi
Etkö ymmärrä? Ongelma ei ole niinkään tapahtuvat asiat, paitsi tietysti jos puhutaan rikollisuudesta..... vaan se ettei tiedä. Kaikki olisi muuten hyvin. Näin täällä joskus viestin, jossa mainittiin, että parempi on kun ei tiedä. En vaan ymmärrä miten kukaan voisi ajatella noin. Täydellistä ajattelemattomuutta ja tyhmyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ymmärrä? Ongelma ei ole niinkään tapahtuvat asiat, paitsi tietysti jos puhutaan rikollisuudesta..... vaan se ettei tiedä. Kaikki olisi muuten hyvin. Näin täällä joskus viestin, jossa mainittiin, että parempi on kun ei tiedä. En vaan ymmärrä miten kukaan voisi ajatella noin. Täydellistä ajattelemattomuutta ja tyhmyyttä.
Kertomatta jättämisellä viedään toiselta kontrolli omaan elämäänsä.
- Anonyymi
Mitä tuo h d tarkoittaa?
- Anonyymi
Terävä piirto kiittää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084731Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293463No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 501528
- 361453
- 381266
- 141172
- 1641060
- 271058
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv181015