Pahimmat turnoffit naisella

Anonyymi

Jeps. Vois tähän listata, vaikka itsekin nainen olen. :) Oon nyt jo pidemmän aikaa ollut suhteessa (avioliitossa) jossa olen todellakin ollut AINA HALUKAS, yleensä jopa enemmän kuin mieheni. Eilen ekaa kertaa... ei voi sanoa etten halunnut. koska olisin halunnut haluta. Taustalla pettymys miehen asenteeseen vastuun kantoon perheen tilanteesta, jossa nyt paha ongelma. Hän ei halunnut hoitaa selkeästi tärkeää asiaa kanssani vaan valitsi kännykkäpelin kaverin kanssa ja sitä naureskeli. Taustalla se että asiaa ennenkin käsitelty eli ei tää nyt ihan kerrasta tullut. Lisäksi oli aamulla huutanut minulle kun en vain ymmärtänyt erästä asiaa jota hän itse selitti todella vaikeasti. Oli äreä ja huusi. Lisäksi koen tehneeni paljon uhrauksia ja palveluksia viime aikoina ja hän on ollut vain saamapuolella. Suostuin kuitenkin seksiin koska ainahan se on ollut intohimoni hänen kanssaan. Mutta. Eka kertaa tuli sama kokemus, joka niin usein oli eksäni kanssa: suuri vastenmielisyys seksiä kohtaan, joka tuntui ihan fyysisenä reaktiona: hänen kosketuksensa aiheutti ikään kuin valtaisan kutituksen tunteen, niin etten voinut kuin primitiivireaktion omaisesti siirtää hänen kätensä pois herkiltä alueiltani. Yhdyntä kyllä onnistui ja tuntui osin hyvältäkin. Se on tavallaan se helpoin homma huonossakin tilanteessa, mutta suuteleminenkin vähän "kutittaa". Jotain tästä aukes mulle seksuaalisuudesta ja naisen seksuaalisuudesta. Naiselle on tärkeää tuntea, että mies rakastaa, sanoin ja teoin. Muuten seksistä ei voi tykätä, selitti mies mitä tahansa, että kyllä hän rakastaa. Tämä on sydämen eikä pään asia ja luulen että sydän tietää asian paremmin oikein kuin pää. Eli naisen haluttomuudelle on useinkin syynsä, joka myös on helposti korjattavissa -mies, elä vastuullista elämää ja osoita rakkautesi teoin ja kantamalla ihan normaali helppo vastuusi perheestänne! Naisesi ei pysty tykkäämään seksistä väkipakolla! Mutta sinä saat hänet tykkäämään siitä, jos haluat ja olet vähän hänen sankarinsa! :) Nainen haluaa ihailla miestään! Tämä on kaikille täysin mahdollista saavuttaa, uskon!

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä oli erityisen selkeä juttu sitä vasten, miten paljon tavallisesti suorastaan janoan hänen kosketustaan kaikille ruumiini alueille ja se tuntuu niin hyvältä.

    • Anonyymi

      Huh mikä määrä kirjaimia, ei jaksa.

      • Anonyymi

        Sama.


    • Anonyymi

      Kuulun kai pahimpiin turnoffihin kun olen niin mitään sanomaton.😞

    • Anonyymi

      Se on suurin turn off jos nainen käyttäytyy tai viettää aikaansa itseään paljon nuorempien seurassa. Tämä kertoo paljon toisen älykkyydestä ja statuksesta yleensäkin.

      • Anonyymi

        Olipa erikoinen kommentti. Monet ovat työnsä puolesta esim. nuorten kanssa jatkuvasti tekemisissä (koululääkäri, opettaja, nuoriso-ohjaaja, jne). Kyse on tuskin älyn puutteesta. 😊

        Myös ystäviä voi olla eri-ikäisiä. Sehän riippuu ihan ihmisten yhteensopivuudesta, yhteisistä kiinnostuksen kohteista, huumorintajusta tai muista seikoista. Nuorissa ihmisissä löytyy myös hyvin kypsästi ajattelevia ja käyttäytyviä. Samoin vanhemmissa edelleen hyvin lapsellisesti käyttäytyviä.

        Toivottavasti uskallat ja kykenet nähdä ihmiset joskus ihmisinä iästä riippumatta. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa erikoinen kommentti. Monet ovat työnsä puolesta esim. nuorten kanssa jatkuvasti tekemisissä (koululääkäri, opettaja, nuoriso-ohjaaja, jne). Kyse on tuskin älyn puutteesta. 😊

        Myös ystäviä voi olla eri-ikäisiä. Sehän riippuu ihan ihmisten yhteensopivuudesta, yhteisistä kiinnostuksen kohteista, huumorintajusta tai muista seikoista. Nuorissa ihmisissä löytyy myös hyvin kypsästi ajattelevia ja käyttäytyviä. Samoin vanhemmissa edelleen hyvin lapsellisesti käyttäytyviä.

        Toivottavasti uskallat ja kykenet nähdä ihmiset joskus ihmisinä iästä riippumatta. 😊

        Näin juuri.. jos et tunne nuorisoa et tunne tulevaisuutta.


    • Anonyymi

      Kaikki me ollaan elämämme aikana sekä nuoria, että vanhojakin, eikä siinä ole mitään ihmeellistä saati sitten naurettavaa. Naurettavaa vanhemmissa naisissa ja miksei miehissäkin tekee vain se, jos he käyttäytyvät ja puhuvat kuin teinit ja yrittävät miellyttää (tai jopa iskeä!!) itseään paljon nuorempia. Silloin ymmärrän jos muita saattaa vähän naurattaakin. Niin minuakin, jos törmään tällaisiin pareihin. :I

    • Anonyymi

      tarja julisti täällä pitkään yhteen aikaan, että pahin turn off naisella on jos pissalla käydessä kuuluu lorinaa. :DDDD Tätä nauroin makeasti todella pitkään. :DD
      Käviköhän se kuuntelemassa naisten pukkarin vessojen takana jumppaohjaajana ollessaan vai mistä oikein oli saanut tämänkin päähänsä??!! :DD

      • Anonyymi

        Onhan niitä nuoria tyttöjä jotka naureskelee toisille tytöille jos lorisee vessassa käydessä...
        omalla kokemuksella sanon.
        Vieläpä kolmen porukka oli oven takana omalla kohdalla.
        Ehkä se on joku lauman miellyttämiseen liittyvä asia... hieman erikoinen puheen aihe seistä vessan takana kuuntelemassa ja IMITOIMASSA ääntä samalla kun naureskelee.
        Elämä on... pääsihän tuosta yli mutta ei siihen ihmettelyyn löydy vastausta kymmenessä vuodessakaan, että miten tuosta löytää huvia... ehkäpä siksi en kyseiseen joukkoon yrittänyt edes liittyä osalliseksi, kun pissi jutut, vittuilu ja pojista riitely ei innostanut.

        Harmittaa eniten että ei ikinä tiedä mikä on nuorilla tai oikeastaan kenellä tahansa se viimeinen pisara ennenkuin kyllästyy koko elämään ja ei näe enää tarkoitusta olemassa olemisessaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan niitä nuoria tyttöjä jotka naureskelee toisille tytöille jos lorisee vessassa käydessä...
        omalla kokemuksella sanon.
        Vieläpä kolmen porukka oli oven takana omalla kohdalla.
        Ehkä se on joku lauman miellyttämiseen liittyvä asia... hieman erikoinen puheen aihe seistä vessan takana kuuntelemassa ja IMITOIMASSA ääntä samalla kun naureskelee.
        Elämä on... pääsihän tuosta yli mutta ei siihen ihmettelyyn löydy vastausta kymmenessä vuodessakaan, että miten tuosta löytää huvia... ehkäpä siksi en kyseiseen joukkoon yrittänyt edes liittyä osalliseksi, kun pissi jutut, vittuilu ja pojista riitely ei innostanut.

        Harmittaa eniten että ei ikinä tiedä mikä on nuorilla tai oikeastaan kenellä tahansa se viimeinen pisara ennenkuin kyllästyy koko elämään ja ei näe enää tarkoitusta olemassa olemisessaan...

        Siitä jää kieltämättä sellainen ikuinen pieni ääni takaraivoon vessassa käydessä.
        Erityisesti julkisessa vessassa, jos kukaan on yhtään lähistöllä..


    • Anonyymi

      miten tuollainen yhteiskunnan kuluerä edes kehtaa pitää itsestään niin suurta meteliä ja arvostella muita??

    • Anonyymi

      ja Henna kalinainen
      ovat miehiä. "hennan" munat näkyvät Big Brotherissa, kun käy alasti suihkussa. Löytyi vielä eilen Youtubesta. Ilmoittaja on samuli vapaasalo.
      myös johanna tukiaisen munat näkyvät Seiska lehden suihkukuvissa bileilloissa (melkein kaikissa)
      (tämä on miehimyskirous kaikille, kuolette hormonipulan aiheuttamaan sydämen vajaatoimintaan kaikki).
      Learn more

    • Anonyymi

      Minulle pahin on kyllä kun nainen yrittää epätoivoissaan olla yksi jätkistä. Ei, ei koskaan tule olemaan yksi jätkistä ja naisen äijäkäyttäytyminen yököttä!!

    • Anonyymi

      Hei miksi kukaan nainen ei vastaa???? Tarkoitus oli puhua NAISTEN turnoffeista eikä miesten!!!! heti miehet täällä pätemässä ja naisia parjaamassa, kuten aina!!!! T. Aloittaja

      Naiset on näköjään parempia ihmisiä kun eivät käy arvostelemaan...

    • Anonyymi

      Ja miksihän ei nainen saisi ottaa nuorempaa komeaa miestä???? Eikun välttämättä pitää ottaa joku, joka ei sytytä ollenkaan ja jonka kanssa seksistä tulee pakkopullaa!

    • Anonyymi

      Aah.. mieheni pyysi anteeksi ja rakensi taas todella hyvän yhteyden minuun puhumalla asioista avoimesti ja rakastavasti kanssani. Miten hän voikin olla noin ihana, minun mieheni. Ja seksi ei kutittanut todellakaan ollenkaan! :) Eikä tarvinnut kauaa ehdotella... <3 <3 <3

      • Anonyymi

        Ihanaa 🤗😘


    • Aloittajan kirjoitustyylistä ja ongelman asettelusta päättelen, että minä olen setämies häneen verrattuna. Siis mies joka tapauksessa.

      Olen odotellut, että kuinka tämä keskustelu kehittyy, että oppisin ymmärtämään naisten ajatusmaailmaa paremmin. Vaimollani on kesto-turnoff, mikä on yleisen mielipiteen mukaan miehen vika.
      Mies on siis iljettävä, jos ei osallistu aktiivisesti naisen ongelman ratkaisuun. Naisen näkökulmasta ongelma on tietysti yhteinen, mutta tuntee olevansa ongelman kanssa yksin. Mies ei siis ota tilannetta vakavasti, eikä tue puolisoaan. Aloittajan ongelma on kuvattu niin epämääräisesti, että on vaikeaa päätellä onko ratkaisu edes miehen toimin saavutettavissa.
      Mietin vaan, että entä jos tilanne olisi toisin päin. Jos mies kokee jonkun asian vaativan parannusta, niin odottaako hän, että nainen osallistuu ongelman ratkaisuun? Jotenkin tuntuu, että miehen pitäisi olla aina naisen tukena ja ymmärtäjänä, mutta kukaan ei odota samaa naiselta. Täydellistä tasa-arvoa on vaikea saavuttaa.

      • Anonyymi

        Voisit vähän avata tätä setämies-juttua. Mutta. Ei naisen haluttomuus varmaan AINA ole miehen vika, sanoin vain että kyllä se sitäkin voi olla ja varmaan usein on. Itsekkyys ja tylyys ja ylimielisyys on miehillä tosi yleistä vaimoja kohtaan. Ei toki Luojan kiitos kaikilla. Mut tosi moni pitää vaimoa itsestäänselvyytenä, ja moni vaimoparka sitä onkin. Vaikka kaipa niitä narsisteja löytyy molemmista sukupuolista. ENKÄ edes ollut vaatimassa parannusta mieheltä. Enkä pihdannut tai mitään. Mulla on niin fiksu mies, että hän huomaa itse jos olen johonkin asiaan tyytymätön, vaikka en sitä sanoisikaan enkä nakkelisi niskojani. Ja niin fiksu että haluaa saada asiat kuntoon. Johtuu varmaan siitä, että hän haluaa aina intohimoista seksiä ja sellaista, jossa hän on vähän "naisen asemassa" himoittuna ja haluttuna, ei oikeen tunnu syttyvän velvollisuusseksistä yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit vähän avata tätä setämies-juttua. Mutta. Ei naisen haluttomuus varmaan AINA ole miehen vika, sanoin vain että kyllä se sitäkin voi olla ja varmaan usein on. Itsekkyys ja tylyys ja ylimielisyys on miehillä tosi yleistä vaimoja kohtaan. Ei toki Luojan kiitos kaikilla. Mut tosi moni pitää vaimoa itsestäänselvyytenä, ja moni vaimoparka sitä onkin. Vaikka kaipa niitä narsisteja löytyy molemmista sukupuolista. ENKÄ edes ollut vaatimassa parannusta mieheltä. Enkä pihdannut tai mitään. Mulla on niin fiksu mies, että hän huomaa itse jos olen johonkin asiaan tyytymätön, vaikka en sitä sanoisikaan enkä nakkelisi niskojani. Ja niin fiksu että haluaa saada asiat kuntoon. Johtuu varmaan siitä, että hän haluaa aina intohimoista seksiä ja sellaista, jossa hän on vähän "naisen asemassa" himoittuna ja haluttuna, ei oikeen tunnu syttyvän velvollisuusseksistä yhtään.

        T. ap...


      • Anonyymi

        Setämies on vähän vanhempi, yleensä sedät ovat isän ikäisiä, poikkeuksia tietysti on.


      • Anonyymi

        Anteeks?? Eli nainen, jolle seksi ja toimiva elämä makuuhuoneessa on tärkeää, on välttämättä jotenkin nuori??? Sun ikäises naiset ei enää seksistä välitä?? Hurraa??? Aah kypsä frigidi nainen.... niin sen olla pitää. t. ap


      • Anonyymi

        En tiedä mistä tämmöinen purkaus. Minä totesin että kirjoitustyyli, eli sanojen valinnat yms viittaa siihen, että olet nuorempi kuin minä. Tutkin kirjoittamani tekstin ja pääni, eikä tuossa sanota missään, ei edes rivien välissä, että olisin syyttänyt vanhoja naisia haluttomiksi. Tai että naisen on oltava nuori ollakseen haluttava. Kirjoitit avauksessa:"Eli naisen haluttomuudelle on useinkin syynsä, joka myös on helposti korjattavissa -mies, elä vastuullista elämää ja osoita rakkautesi teoin ja kantamalla ihan normaali helppo vastuusi perheestänne! "
        Naisen voi kokea miehen vastuuttomaksi, jos tämä ei puutu naisen ongelmiin. Iästä riippumatta naisen ongelmat eivät välttämättä ole miehen aivoilla ajateltuna ongelmia ollenkaan, tai sitten mies ei voi tehdä yhtään mitään ongelman poistamiseksi. Kirjautuminen vanheni kesken kommentoinnin NN


      • Anonyymi

        Ahaa ok. No kun jonkun verran on tullut vastaan tuota, että jos on ihastunut tai rakastunut ja toivoo seksiltä jotain ja kokeekin jotain ja on ehkä hiukan hurmaantunut, niin on muka lapsellinen ja epäkypsä. En sitten tiedä millainen olisi kypsä aikuinen nainen muka, elämäänsä kyllästynyt ja alistunut, ei toivo seksielämältään yhtään mitään?? Epäselväksi jää, harrastaako hän silti edelleen seksiä ja onko se edelleen hänen velvollisuutensa, vai lasketaanko koko seksi joksikin lapsellisten nuorten jutuksi?? Minusta seksiin kuuluu aina myös jonkin asteinen romantiikka eikä se ole nuorten yksinoikeus, kauhea mikä ajatuskin! Naisellahan seksuaalinen elämä ja itsetuntemus vain paranee iän myötä, en sitten tiedä mihin pisteeseen mutta jonkinlainen loppuhuipennus siinä näyttää tulevan, kun naisen ruumis tietää, että aika saada lapsia käy vähiin. En siis mikään nuori ole mutta silti elämän iloinen ja haluinen, enkä haluakaan kalkkeutua katkeraksi kypsäksi vanhukseksi joka ei elämältä mitään odota.


    • Anonyymi

      Jep homous sopii sinulle

    • Anonyymi

      Pahin turn-off ainakin sinulla on tällaisten tyhjäpää -avausten teko useammalle palstalle.

      • Anonyymi

        Uu... onko vittuilu niin ihanan coolia ja muodikasta nykyään... ÄLÄ AVAA VIESTEJÄ JOTKA EIVÄT KIINNOSTA. OTSIKOSTA NÄET MISTÄ SIELLÄ PUHUTAAN. NIIN HELPPOA ON TÄSTÄKIN KÄRSIMYKSESTÄ PÄÄSTÄ. Jos miehiä ei kiinnosta, mikä sammuttaa naisten mielenkiinnon, niin turhaa on sitten kyllä kaikki valitus ja marmatus naisten nirsoudesta, mitä tälläkin saitilla saa lukea... naiset eivät ole nirsoja niitä miehiä kohtaan, jotka huolehtivat itsestään! Ja jotka satsaavat siihen, että ovat kiinnostavia! T. ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uu... onko vittuilu niin ihanan coolia ja muodikasta nykyään... ÄLÄ AVAA VIESTEJÄ JOTKA EIVÄT KIINNOSTA. OTSIKOSTA NÄET MISTÄ SIELLÄ PUHUTAAN. NIIN HELPPOA ON TÄSTÄKIN KÄRSIMYKSESTÄ PÄÄSTÄ. Jos miehiä ei kiinnosta, mikä sammuttaa naisten mielenkiinnon, niin turhaa on sitten kyllä kaikki valitus ja marmatus naisten nirsoudesta, mitä tälläkin saitilla saa lukea... naiset eivät ole nirsoja niitä miehiä kohtaan, jotka huolehtivat itsestään! Ja jotka satsaavat siihen, että ovat kiinnostavia! T. ap.

        Ja kyllä mä nyt mieleni taas niin pahoitin ... :D

        Hanki elämä reppana!!!

        T. ap.


    • Anonyymi

      Kuka mahtanee kirjoittaa?

      • Anonyymi

        Kuka muu kirjoittaa kuin T. ap...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka muu kirjoittaa kuin T. ap...

        Ei täällä kirjoita kukaan muu kuin T. ap.


    • Anonyymi

      Tässä kohtaan päästään siihen että miehet ovat Marsista ja naiset Venuksesta. Erilaisuus on selkeää.
      Miehet kiihottuvat naisen ulkoisista seikoista jne. Naiset kiihottuvat siitä kuinka hyvin mies kohtelee häntä arjessa/ pitää jumalattarena.
      Millä tavoin puhuu naiselleen ,antaa aikaansa.
      ->puhuu kauniisti , huomioi , on kohtelias , hienotunteinen jne.
      Kun taas ehdoton turn off on päinvastainen käytös. Huono hygienia. Ei arvosteta. Ei huomioida. Töykeys , Tökerö käytös jne.
      Toki miehen keho on myös asia joka kiihottaa naisia mutta nuo tietyt asiat ensiksi.

      Tietysti ihmiset ovat erilaisia ja seksi mieltymyksetkin erilaisia mutta tavallaan se naisen esileikki alkaa jo paljon ennen itse aktia.
      Tässä tällainen pieni fakta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1461
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1265
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1205
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe