Sinä sielä jossain ikävissäsi?
Mene tiedä kun en osaa lukea ajatuksia etänä.
Sen tiedän minä olen ikävissäni.
Minä kuvittelin että kuulut minulle.
En tiedä haluatko edes minua elämääsi.
Olen mies sinä olet nainen.
Minä täälä sinä
34
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen täällä. Vähän etäämmällä, kuin yleensä.
- Anonyymi
Ai 2-3 km vai?
Jos 21 km - 23 km noin suuntaan tai toiseen.
- Anonyymi
Minä Tarzan sinä Jane
- Anonyymi
Ei!
Minä Tarzan Hän Jane!
- Anonyymi
Kaikkeahan voipi luulla.
- Anonyymi
Eikä voi lulla.
- Anonyymi
Jos olet hän, niin tee nyt hyvä mies joku aloite. Siis jos minut haluat elämääsi. Minä en sitä voi tehdä tietystä syystä.
- Anonyymi
Mikset muka voi?
- Anonyymi
Tuskin mieskään pystyy yhtään sen enempää, jos itselläsi on joku syy, ettet voi tehdä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset muka voi?
Minä olen vapaa ja hän (mies) ei ole
- Anonyymi
Pallo on nyt sulla, sun vuoro potkasta tätä juttua eteenpäin.
- Anonyymi
Ei mulla ole sitä..
- Anonyymi
Enkä minä edes voi
- Anonyymi
Miksi et voi?
- Anonyymi
Kuvittelet, että kuulun sinulle? Meeppä hoitoon.
- Anonyymi
Ethän edes tiedä kuka aloittaja on. Eikö ole aika törkeästi sanottu tuntemattomalle?
- Anonyymi
Housut pois ja hoitoon, Niinkö? Ja arvoitus on leidi.
- Anonyymi
Halua sinut elämääni 😊
- Anonyymi
Kiva niin 😁
- Anonyymi
Mitäs tehdään asialle? 😊
- Anonyymi
Kuulutaan me toisillemme. Mutta mutta...
- Anonyymi
Niin mitä mutta ?
- Anonyymi
Ei mitään muttia. Ei ihan helppoakaan... oisko kananlento vaan? Vai ikuinen taistelupari-rakkaus?
- Anonyymi
Mistä päättelit hänen kuuluvan juuri SINULLE?
- Anonyymi
Sinä voisit olla hän ja minä sinun hän.
Emme ehkä kuitenkaan ole oikeita henkilöitä - vastaan silti.
Minäkään en osaa lukee ajatuksia, en etänä enkä edes lähellä.
Jo sillon joskus kiinnitin huomiota suhun ja jostakin syystä koin, että sinäkin myös muhun. Vaikka sanat ovat olemassa, ne katoavat aina nähdessämme. Ainut mitä jää ovat katseet. Olen ihastunut suhun, en voi tunteelle mitään, se ei ole kontrolloitavissa niin kuin moni muu asia. Voi hyvin sinä. Mahdollisuus yhteyteen on meillä molemmilla, voimme valita.- Anonyymi
Kerro lisää.
- Anonyymi
Puhut fiksusti. Olen samaa mieltä, että valinta on molemmilla.
Jos valinnan ulkoistaa vain toiselle, eikä ole valmis itse ottamaan riskiä tai näyttämään tunteitaan tai tunnistautumaan toiselle selkeästi tai tekemään aloitetta RAI vihjailemaan irl kiinnostuksesta (edes jotain minkä uskaltaa), ei itse halua antaa mahdollisuutta.
Kun on varma mitä haluaa, yleensä on valmis myös itse ottamaan vastuuta ja myös kestää riskin. Joskus uskalluksen kerääminen vaan vie aikaa, se on inhimillistä.
- Anonyymi
EN KUULU!!!!!!!!!!
- Anonyymi
MITÄ EI KUULU OLETKO KUURO?
- Anonyymi
Ei ihmisiä omisteta
- Anonyymi
Ei mutta yhteen kuuluvaisuus on kuin olisi vain yksi vaikka on kaksi.
Kyllä nykypäivänäkin on ORJIA joka raatava töitä yötä päivää
Jos olet ummistanut silmäsi mailmanmenolle ORJUTTA ei ole mailmasta poistettu. Varmaan tänäkin päivän on ihmisiä jotka tekevät töitä ruokapalkalla.
Et ole ikinä ollut oikeesti kehenkään rakastunut.
Koska et kirjoittaisi noin jos olisit.
- Anonyymi
ale ale, molto piccolo.
- Anonyymi
Grazie sanoi joskus italialaisten tämä Berlusconi kun kirjoitin hänelle :D
- Anonyymi
Aloitus oli söpö miksi ajattelet että hän kuuluu sinulle? Yhtä miestä kaipaava nainen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p575775Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "772983Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella222238No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401985- 191848
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621833Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61569Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83118281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191181Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah751026