Lauantaita. Sateinen ja harmaa, mutta kaunista on aina. Loppujen lopuksi kaikki on vain elämää.
Mitähän sillä hellisi tänään itseään. Ajattelin, jos berliininmunkilla :D
Millä sinä tänään hellit itseäsi ?
Tai onko jotain kivaa tapahtumaa tälle päivää? Mikä on se tämän päivän piristyksesi?
Tai ihan yleisestikkin, mikä saa sinut jaksamaan elämässäsi?
Lauantain luxusta
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos nyt vain söisit sitä munkkia.
- Anonyymi
Osaan minä puhua ruoka suussakin. Kerronko kuinka kävin äsken nauttimassa kukkasista pihalla?
- Anonyymi
Menen sängyn päälle pötköttään ja lukemaan hyvää kirjaa.
Illalla saunaan ja pulahdus kylmään järveen.- Anonyymi
Ihanaa! Kuulostaa mahtavalta. Rentouttavalta.sauna on maailman parhaimpia keksintöjä.
Millaisia kirjoja tykkäät lukea? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa! Kuulostaa mahtavalta. Rentouttavalta.sauna on maailman parhaimpia keksintöjä.
Millaisia kirjoja tykkäät lukea?Tällä hetkellä luen Jennifer Eganin 'Manhattan Beach' -kirjaa. Tykkään historiallisista romaaneista ja hyvistä tarinoista, joissa on ripaus fantasiaa mukana. Waltarin Turms-kuolematon on tästä hyvä esimerkki tai vaikka Winter's Tale ja Murakamin kirjat. Tykkään myös että teksti on hyvin kirjoitettua, runsasta ja soljuvaa. Ärsyttää lukea latteuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä hetkellä luen Jennifer Eganin 'Manhattan Beach' -kirjaa. Tykkään historiallisista romaaneista ja hyvistä tarinoista, joissa on ripaus fantasiaa mukana. Waltarin Turms-kuolematon on tästä hyvä esimerkki tai vaikka Winter's Tale ja Murakamin kirjat. Tykkään myös että teksti on hyvin kirjoitettua, runsasta ja soljuvaa. Ärsyttää lukea latteuksia.
Nautinnollisia lukuhetkiä! Luetko muutes kesäisin ulkona luonnosta nauttien?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nautinnollisia lukuhetkiä! Luetko muutes kesäisin ulkona luonnosta nauttien?
Joskus joo. Lapsena oli hauskempaa kun oli kahden vaahteran välissä riippumatto. Siellä tykkäsin lukea. Nyt on eräänlainen soffa terassilla, mutta jos on kauhean aurinkoinen päivä niin tahtoo mennä torkkumiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus joo. Lapsena oli hauskempaa kun oli kahden vaahteran välissä riippumatto. Siellä tykkäsin lukea. Nyt on eräänlainen soffa terassilla, mutta jos on kauhean aurinkoinen päivä niin tahtoo mennä torkkumiseksi.
Heh heh niimpä..ihanan löysiä hetkiä sinne kesäaurinkoosi.
- Anonyymi
Tälläviikolla olen oppinut pitämään asiat itselläni.
Se on hyvä oppi elämältä taas.- Anonyymi
Totta. On hyvä suojella itseään ja ajatella myös itseään ja sanoa ei tarvittaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592