Missä olet nainen?

Anonyymi

Ajoit eilen mustalla farkku-Volvolla Kuopion Petosissa? Pitkät hiukset, silmälasit. Kiitit morjestaen, kun annoin sinulle tietä. Hymy ja käden heilautus jäi mieleen.
Olet muualta todennäköisesti, koska et ihan huomannut liikennemerkkiä.
Kyselee sen punaisen auton kuljettaja lähellä Pelastusopistoa.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Helpostihan tuon rekkarin perusteella selvität, miksi ihmeessä tänne kirjoittelet?

• Anonyymi

Niinhän teinkin, mutta kun tuli vaan omistajan nimi, ei muuta. Ei tänne nimiä laiteta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän teinkin, mutta kun tuli vaan omistajan nimi, ei muuta. Ei tänne nimiä laiteta.

Eipä tämä palsta ole tällaisia hakuja varten muutenkaan.

• Anonyymi

Ai ei vai? No jos ymmärtänyt oikein, tämähän on ikävä palsta, kun näin tunsin. Joopa, selvitän muualta. Mutta älä ole idiootti, täällähän on ihan perseestä nämä jutut, sen verran kerkesin muutamia lukea. Nainen selviää kyllä muuta kautta.
        Kysyn vielä, onko sulla ihan kaikki hyvin, kun noin tyly olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai ei vai? No jos ymmärtänyt oikein, tämähän on ikävä palsta, kun näin tunsin. Joopa, selvitän muualta. Mutta älä ole idiootti, täällähän on ihan perseestä nämä jutut, sen verran kerkesin muutamia lukea. Nainen selviää kyllä muuta kautta.
        Kysyn vielä, onko sulla ihan kaikki hyvin, kun noin tyly olet?

Joku voisi ottaa tuon jo ahdisteluna ja stalkkauksena. Etsintäkuulutus on sitä varten, missä etsitään jotakuta, ei tämä palsta.

• Anonyymi

Idiootti olet. Näin ulkopuolisena kommentoin. Ei kai etsijä ketään stalkkaa tai ahdistele. Älä ole naivi ja vainoharhainen. Etsintäkuulutus on kait ihan muihin tarkoituksiin. Toivottavasti mies löytää hakemansa. Onnea hakuun vaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Idiootti olet. Näin ulkopuolisena kommentoin. Ei kai etsijä ketään stalkkaa tai ahdistele. Älä ole naivi ja vainoharhainen. Etsintäkuulutus on kait ihan muihin tarkoituksiin. Toivottavasti mies löytää hakemansa. Onnea hakuun vaan!

En ole mikään idiootti, aika usein lehdistä saa lukea kaikenmoisia uutisia ahdistelijoista ja naisten raiskaajista. Sellainen voi lähestyä myös tätä kautta.

• Anonyymi

Höpö höpö. Toivotan myös onnea etsintään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole mikään idiootti, aika usein lehdistä saa lukea kaikenmoisia uutisia ahdistelijoista ja naisten raiskaajista. Sellainen voi lähestyä myös tätä kautta.

Totuus on tämä valitettavasti. En tätä kautta tutustu kehenkään mieheen, kaipailen vain jo ennestään tuttua miestä täällä.

• Anonyymi

Hyvänen aika sentään, jos sinä näin teet. Aloittaja kyselee ei muuta, kenties nainen herätti hänessä mielenkiintoa. Kaipaile sinä ihan rauhassa. Tutustu tai älä, anna muidenkin tehdä niin. Minusta naisena olisi ihanaa, jos noilla spekseillä joku minua etsisi. Mutta minulla ei ole mustaa farkku-Volvoa, valitettavasti. Löydä kyselijä etsimäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvänen aika sentään, jos sinä näin teet. Aloittaja kyselee ei muuta, kenties nainen herätti hänessä mielenkiintoa. Kaipaile sinä ihan rauhassa. Tutustu tai älä, anna muidenkin tehdä niin. Minusta naisena olisi ihanaa, jos noilla spekseillä joku minua etsisi. Mutta minulla ei ole mustaa farkku-Volvoa, valitettavasti. Löydä kyselijä etsimäsi.

Mutta yllätys voisi olla kova, jos ihailijasi olisi jotain aivan muuta kuin itse ajattelet ja omassa mielessäsi toivot, ja varmasti et kuuna päivänä enää viittisi tätä kautta lähteä tutustumaan kehenkään.

• Anonyymi

Ei kait hän ihailija ole. Heräsi kiinnostus. Mitään kait kukaan voi ennakolta tietää. Hän nyt haki, jos tämän kautta löytäisi. Ketään voi tuomita yrityksestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe