Ikävä minulla vaan :)
Missä sinä oot Tee?
77
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko naiselta miehelle?
Kysyy T . mies- Anonyymi
Naiselta kyllä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselta naiselle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselta naiselle?
Kyllä ikävöin naisena T naista mut en ole ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ikävöin naisena T naista mut en ole ap.
Kukas olet?
- Anonyymi
enpäs kerro,koitas arvata? ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
enpäs kerro,koitas arvata? ;)
Luuletko että ketään kiinnostaa alkaa leikkiä kissahiiri leikkejä anonyymipalstalla. Miks ylipäätään olet täällä.
- Anonyymi
No ei häntä taida muutenkaan kiinnostaa :( Minä edelleen kaipaan T naista. Eikä se tässä ydessä yössä miksään muutu kun olen kohta jo useamman vuoden näitä tunteita tuntenut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko sitten miehelle?
- Anonyymi
Mikäs kirjain Teetä kaipailee?
- Anonyymi
J kaipailee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J kaipailee.
Jätä mun ukko rauhaan! Se ei sua halua! Ymmärrätkö ämmä????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J kaipailee.
Mäkin kaipailen J:tä. T:yks tee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin kaipailen J:tä. T:yks tee
Toivottavasti miestä?
- Anonyymi
Ajattelin lähteä ulos teelle :)))
- Anonyymi
No mene sitten. 😊
- Anonyymi
Sairaslomalla Taee on
- Anonyymi
Mikä sillä on?
- Anonyymi
Terve täällä mää oon. Mitäs kuuluu?
- Anonyymi
Teelle hyvää päivänjatkoa😊
- Anonyymi
Liiitti😁
- Anonyymi
Kuin myös hyvää päivänjatkoa 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liiitti😁
Ihana T kulta😘 mukavaa iltaa täältä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana T kulta😘 mukavaa iltaa täältä
T littäå ja nakittaa takas omalle 😍hellulleen
- Anonyymi
En ainakaan täällä.
https://www.zerohedge.com/news/2019-05-24/ongoing-destruction-minds-children - Anonyymi
sadetta pitämässä
ei pyörällä - Anonyymi
Äitillä saunassa.
- Anonyymi
Kaukanakin???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaukanakin???
Aika lähellä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika lähellä on.
Äitisi olemus huokuu sitä että sydämensä n täyttä kultaa ❤️ Herkkä myös samaistun jotenkin
- Anonyymi
aika jää-kekkonen, ottelu venäjä vastaan suomi :D
- Anonyymi
Kellä on ikävä kerro haluan tietää..
- Anonyymi
TaitaA olla
- Anonyymi
A kaipaa T:aa
T kaipaa A:aa
👩❤️👩❣️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A kaipaa T:aa
T kaipaa A:aa
👩❤️👩❣️Missä päin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin?
Pks
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pks
Ohi
- Anonyymi
Tämä menee näin kun ei tehdä omia ketjuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä menee näin kun ei tehdä omia ketjuja.
Niin just. Ikiomissa ketjuissa kaipaaja löytää aina kaivattunsa. Poikkeuksetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pks
Tee-miehestä päiväkahviseuraa? Kaikenlaista sitä...
- Anonyymi
Voiku muakin joku ikävöis? Mulki yks Tee mielessä, en uskalla edes ikävöidä, ku en tiedä toisen ajatuksia mua kohtaan? Ajatteleeko mua hyvällä vai pahalla vai ei ollenkaan? Itse ajatellut vain hyvällä.
- Anonyymi
Et voi tietää ellet ota asiasta selvää. Eikös epätietoisuus oo kaikkein kuluttavinta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi tietää ellet ota asiasta selvää. Eikös epätietoisuus oo kaikkein kuluttavinta?
Olen tavallaan ottanut selvää, mutten ole halunnut uskoa vastinetta häneltä?
- Anonyymi
Tänään oli muuta ohjelmaa, joka sotki normin. Voiku hän ikävöis näin mua, leijailisin varmaan sen tiedon jälkeen taivaissa? Kokisin Vau- efektin. ajattelisin et eihän tällainen voi olla mahdollista? Vai voiko, no ei voi? Herää jo pahvi unestasi?
- Anonyymi
Hyvää yötä Teelle :)
- Anonyymi
Hyvää yötä Lauralle!
- Anonyymi
Taitaa olla huumepöllyssä jossain. ;D
- Anonyymi
Parempi huumassa ku fleguna vitussa.
- Anonyymi
En käytä huumeita. Himpun verran kännissä jos sallit 😀 hyvää yötä 😊
- Anonyymi
Varmaan taas piikittämässä itseään jossin hämyporukassa tai sitten suunnittelemassa uusia rikoksia. :-((
- Anonyymi
Jännä juttu miten ihmisiä leimataan tollasiksi vaikka ihminen ei käytä huumeita vaan elää normaalia elämää ja painaa töitä ahkerasti, inhottava kuulla muualta että ykskin idiootti nainen noin luulee, tahallaan väänsi asiat noin kun ei ollut pokkaa edes suoraan puhua mikä vaivas vaikka tiesi että mulle voi suoraan sanoa, inhottavaa että oletetaan ja vielä mennään mukaan valheita levitteleen, aika säälittävää ettei ollut pokkaa kysyä kasvotusten minä nimittäin huomasin että jossain mättäs.
Todella loukkaavaa, ei voi antaa anteeksi tollasta, kuunnelkaa jatkossakin valheita ottamatta selvää asioista. Onneksi tiedän ketkä levitteli niin joku päivä se karma kostaa pahalla tavalla. - Anonyymi
Hetkinen, niin mitä tässä nyt sitten ajettiinkaan takaa, ensin trolli 1 heittää raikkaan oletuksen ilmaan ja trolli 2 eli yksi ja sama hepokatti tulee mokeltamaan jotain harhaista mielipahaa ei kuule oikeen pysy narratiivi kasassa. Mutta millainen pää sellainen näppäinoksennus. Eipä voi muuta sanoa kun että ihan silkan vittumaisuuden varassa mennään jos tämä iskee vielä kipinää. Ps muista tehdä niitä yksinpuheluketjuja niin maan perkeleesti, niin jospa joku kanssakiihottuu sitten
- Anonyymi
Kaikki me ollaan elämämme aikana sekä nuoria, että vanhojakin, eikä siinä ole mitään ihmeellistä saati sitten nautettavaa. Naurettavaa vanhemmissa naisissa ja miksei miehissäkin tekee vain se, jos he käyttäytyvät ja puhuvat kuin teinit ja yrittävät miellyttää (tai jopa iskeä!!) itseään paljon nuorempia. Silloin ymmärrän jos muita saattaa vähän naurattaakin. Niin minuakin, jos törmään tällaisiin pareihin. :I
- Anonyymi
Se on varmaan tällä hetkellä ruttopuistossa sekoittamassa päätään omanlaistensa seurassa.
- Anonyymi
Pitkä harmaa tukka roikkuen, kuten kunnon hämyllä. :((
- Anonyymi
Vitun primadonna!
Hahaha!
Yritä edes! - Anonyymi
Hei mielenkiintoista, missä sijaitsee ruttopuisto? Onko siellä jatkot, katkot vai kotkot, tuo haittalajina tunnettu kanaa leikkivä kukko
- Anonyymi
Hyvää yötä.
- Anonyymi
HyväT huomenet
- Anonyymi
Olen pian haudan levossa mutta jatkan eloa kuitenkin bitti avaruudessa kadonneena sieluna 😁
- Anonyymi
Kotona sohvalla. Vähän venähti reissu suunniteltua pidemmäksi.
- Anonyymi
Kotona Muistan aina
🍽️☕️🚗🚶🎴📖📒
📚 - Anonyymi
Hyvää yötä T.. ajattelen sinua.
- Anonyymi
Pst... pistin ton baby-ketjun sulle. Suomi voitti kans!
Usko siihen vastineeseen! Mäkin uskon!
- Anonyymi
Hyvää huomenta;))
mäelle- Anonyymi
Kokemäellekö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokemäellekö?
Otanan,)))
- Anonyymi
Mielessäni joka hetki,
sydämessäni aina.
Sait hymyn huulilleni tänäkin aamuna.- Anonyymi
Arvasin.❤️
- Anonyymi
Hänkin on.. huomenta hänelle.
- Anonyymi
Hyvää päivänjotkoa,))
Myös - Anonyymi
Täälähä mie mut miss oot sie?
- Anonyymi
Täällä mä oon.. ❤️
- Anonyymi
tällekin päivälle;))
- Anonyymi
Hyvää huomenta;))
- Anonyymi
Sadetta pitelen;((
Ei edes pyöräilyä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770