On kiva vaellella uskomisessa

Anonyymi

Nyt kun on kesä ja suvi niin on kiva vaellella uskomisessa. Luonnossa on kiva kuunnella Jumalallisia ääniä.
4. Moos. 11:1 Jumala vihaa vaikertajia. Jos hän kuulee sinun valittavan, hän polttaa sinut kuoliaaksi.
Jos siis kuulet jonkun vaikertavan, niin ole rauhassa: Jumala polttaa siellä vaikertelijaa kuoliaaksi.

On myös hyvä huomata että Jumala on läsnä myös hädässä aja ahdistuksessa
Jer. 19:9 ”Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa …”
Älkää siis nälkäänne valittako, Jumala antaa uskovaisille lihaa.

Ja kun nyt olemme tällä matkalla ja tiellä, niin muistakaamme, että Jumala on armollinen ja laupias:
5. Moos. 32:23-24 ”Minä (Herra) kasaan onnettomuuksia heidän päällensä, kaikki nuoleni minä heihin ammun. He nääntyvät nälkään ja menehtyvät ruttoon, kulkutautien poltteeseen; minä lähetän heidän kimppuunsa petojen hampaat ja tomussa matelevaisten myrkyn

Ja kuten usein seuroissa olemme saaneet todeksi kuulla, Joulupukki ei tuo lahjoja tuhmille. Kannattaa siis pysä uskomassa. Saat nytkin uskoa kaikki synnit anteeksi.
Muistakaa, että tontut kurkkivat jo ikkunan takana.

Ja lopuksi voimallisen Siionin laulun sanoin:
ota nyt kun annan sulle kaiken
välillämme kuumat säpinät käy
vuoren huipulla ratsastan
ja sinun puhtisi katsastan
ei vielä huumamme loppua näy
sun tunnen mä kuumentuneen
näin vallassas kaiken nyt mä teen
pian teet se sinäkin kun tätä tahtoo kumpikin
nyt syöksyy sukkula veenukseen
anna tulla tahdon saada kaiken
sisällein mun herkät värinät lyö
kun me villisti taiteillaan
meille rakkauden…

Jumalan rauhaa ja siunausta

Kuivasen Olli

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kristityllä on myös syksyllä ja talvellakin ilo vaeltaa Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa ja 24/7.

• Anonyymi

Niin, en nyt ihan varma ole siitä, onko tuo Herrassa vaeltelu uskovaiselle miehelle soveliasta. Joku saattaa pitää sitä syntinä.
        Naisessa vaeltelu on miehelle sallittua.
        Naisen rinnoilla, pepulla vaeltelevat kädet on varmasti Jumalalle mieluisa näky.

• Anonyymi

voi kun oli veljeltä hyvä ja muistuttavia raamatun kohtia. voisitko rakas uskon veli vielä joitakin raamatun kohtia tänne laittaa. minäkin huono matkamies täällä kaidalla tiellä.

• Anonyymi

Rakas veli, voin laittaa. On hyvä olla tukemassa matkamiestä kaidalla tiellä ja matkalla ja vaelluksella ja Taivastiellä ja kilvoittelussa ja syntien pois panemisessa sekä uskon taaperruksessa.

Siionin laulun sanoin:

Sun katsees vaeltaa vartalossain
        ja aivan lähelles tulen jo näin
        kun polte pakottaa lantiossain
        se vetää väkisin sinua päin
        Me teemme toisillemme hyvää niin
        niin että mennään, me lähes tainnoksiin
        Mä haluun kiihdyttää, sua viihdyttää
        tehdä sitä milloin vaan
        Kun sinuun painaudun tunnen sykkees sun
        sylissäsi kaiken saan
        Mä haluun kiihdyttää, sua viihdyttää
        aina yhä uudelleen
        kun katsees kuumat nuo kerran kutsuu luo
        joka hetki yhteyteen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe