Suomi hävinnyt jo USA:lle, Saksalle ja tulee häviämään Venäjälle - ISOSTI!
On tärkeää, että osaa erottaa epäolennaisen olennaisesta. Maailmanmestaruuden tulee voittamaan Venäjä ja finaalivastustajana on Tshekki!
Suomi häviää ISOSTI!
8
68
Vastaukset
- Anonyymi
Heh.. Taavetti siellä taas koittaa päteä, mutta odotetusti päin helvettiä.
- Anonyymi
Hiehot rukoilevat Kanadaa voittamaan. Muuten Taavetti tulee kostamaan pelitappionsa lehmille.
- Anonyymi
Ei hätää. Taavetti ja lehmät pureskelevat heinää navettassa tyytyväisinä kun Taavetti vihdoin voittaa vedonlyönnissä Kanadan opettaessa Suomen pyrkyripoikia tavoille.
- Anonyymi
Nyt taisi käydä Taavetin vedoille jälleen ohkaisesti ja lehmät tulevat saamaan opetuksen. Saa nähdä kestääkö lypsyjakkara yön rasitukset.
- Anonyymi
Hikikarpalot Gilbertin otsalla yhtyvä noroiksi. Gilbertin sydän takoo kahtasataa, mutta purkupallon kokoinen terskannuppi ei vain millään uppoa nuoren pojankollin uskomattoman tiukkaan herkkureikään. Epätoivo valtaa Gilbertin mielen. Onko tämä ensimmäinen kerta, kun yhdyntä epäonnistuu liian tiukan tavaran takia?
- Anonyymi
Japanlainen samuraimiekka helpottaa kummasti Gilbertin ongelmia kun sinikärki katkaistaan yhdellä liipaisulla pois kuleksimasta.
- Anonyymi
Jos vedonlyönnillä tienata meinaa, kannattaa jättää tuo showpainista vaikutteita saanut jääkiekon MM vedonlyönti vähenmmälle huomiolle.
- Anonyymi
Jääkiekon MM-kisat on ihan paskaa kun jämämaat juhlii. On helvetinmoinen jääkiekon pyhäinhäväistys, että tolla jengillä nostellaan pystiä kansainvälisessä turnauksessa.
Maailman valtaapitävissä metropoleissa tosin yksi kuppainen jääkiekko on tuntematon käsite ihmisten mielissä. NIinkuin pitää ollakin. Jalkapallo tätä maailmaa pyörittää. Onneksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559