Nyt kun olet möhlinyt rakkaus

Anonyymi

maku, haju, kuulo, tunto, näkö ja kaikki muutkin asiat elämästäni, niin oletko ylpeä itsestäsi? Pidätkö itseäsi ammattitaitoisena?

16

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Narsistiko yrittää syyllistää? Ei kenenkään tarvitse hoitaa asioitaan tämän paikan varassa. Mieti siis omaa käytöstä. Itse olet asiat möhlinyt, jos jotain olet.

• Anonyymi

Ja miten kenenkään ammattitaito liittyy tänne? Oletko mukana jossain laittomassa mustamaalauskampanjassa? Asia ei todellakaan jää tähän.

• Anonyymi

Olen! Minua mustamaalataan sosiaaliviranomaisten toimesta, mutta he ovat delegoineet kaiken paskan psykiatreille ja lääkäreille!

• Anonyymi

Ja sinä kysyt haju kuulo näkö ja kaikkien aistien valtijaana et onko kaikki ok? Sä halusit liikaa.. kaikkea kaikkea ihan KAIKKEA et MINUA. Tämä setti on osa sinua.

• Anonyymi

Eiköhän jokainen möhli ihan itse asiansa! Jos joku on noin huono sulle, niin anna olla ja mene eteenpäin! Usein unohtuu kuitenkin se oma rooli suhteessa. Tuskin kukaan voi kaikkea yksin möhliä

• Anonyymi

Aika ympäripyöreä lätinä

• Anonyymi

Miten kukaan voi olla huono toiselle, kun ei ole toisen elämässä. Ei pääse. Ja se on OK. Mutta miksi haluaa täällä silti mustamaalata ja tuhlata omaakin aikaansa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten kukaan voi olla huono toiselle, kun ei ole toisen elämässä. Ei pääse. Ja se on OK. Mutta miksi haluaa täällä silti mustamaalata ja tuhlata omaakin aikaansa?

Se olet sinä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitten aloitus ei varmaan ollu sulle...tai jos olet aloittaja, niin ei ole silloin voinut möhliä kaikkea jos ei ole sun elämässäkään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitten aloitus ei varmaan ollu sulle...tai jos olet aloittaja, niin ei ole silloin voinut möhliä kaikkea jos ei ole sun elämässäkään!

Sinä sinä SINÄ

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä sinä SINÄ

Ai minäkö olen möhlinyt aloittajan elämän?

• Anonyymi

Itse olet tainnut oman elämäsi möhliä.

• Anonyymi

Anteeksi. Se oli vaan pieni paukku tai piti olla.
      En tiennyt että se olisi niin äänekäs ja sakea.

• Anonyymi

Nyt taidat liiotella :D

t.huonohkonäkö

• Anonyymi

vaikka onhan se elämä joskus kärsimystä. En tiedä onko vapaa, vapaa, varmaan naruttanut, jotenkin vielä selville, tilanteet kun ne tuppaa muuttua

t.huonohkonäkö

• Anonyymi

En yhtään! Näin on asiat! Haluan olla oma itseni.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2908
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      49
      2298
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1664
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      56
      1189
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe