Maapallo on litteä ja ison lentokoneen

Anonyymi

7

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Litteä maamme on pallo, ja syyskyyn 2001 lentokoneet olivat kauko-ohjattuina lentämään kohti pilvenpiirtäjiä. Esim. koneiden mustat laatikot tuhoutuivat kaikki vaikka ne on suunniteltu kestämään ääriolosuhteita, ja teräsrakennus wtc ei tosiasiassa sortuisi alumiinipurkin lentäessä siihen pahki vaan saisi vain pintavaurioita joten tornit jostain syystä purettiin hallitusti räjähteillä,

      On esiintynyt myös epäilyksiä että lentokoneita ei olisi edes lentänyt torneihin, vaan ne olisi vain räjäytetty. Kukaan ei nähnyt lentokoneiden osumista torneihin ja siitä tilanteesta on olemassa vain yksi julkisuuteen levinnyt cgi video väärennyt jonka aitoutta on syytä epäillä videota tarkemmin analysoitaessa.

      • Anonyymi

        Hörönlöpsis. Ystäväni oli tuona päivänä New Yorkissa ja näki toisen koneen törmäyksen livenä.

        Tornien teräsrakenteet eivät sulaneet, mutta pehenivät, jolloin niiden kantokyky heikkeni tulipalon seurauksena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hörönlöpsis. Ystäväni oli tuona päivänä New Yorkissa ja näki toisen koneen törmäyksen livenä.

        Tornien teräsrakenteet eivät sulaneet, mutta pehenivät, jolloin niiden kantokyky heikkeni tulipalon seurauksena.

        Oliko joku heidän joukostaan?

        https://www.ae911truth.org/


      • On niitä videoita enemmänkin, nimittäin toisesta törmäyksestä, kun suuret joukot medioita ja yksityisiä ihmisiä oli jo paikalla, jälkimmäisiä myös naapuruston ikkunoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hörönlöpsis. Ystäväni oli tuona päivänä New Yorkissa ja näki toisen koneen törmäyksen livenä.

        Tornien teräsrakenteet eivät sulaneet, mutta pehenivät, jolloin niiden kantokyky heikkeni tulipalon seurauksena.

        Rakenteet pehmenivät palopesäkkeen yläpuolelta ja alapuoliset rakenteet hajosivat?


    • Yhden terroristin passi oli lentänyt mäjäyksessä jonkin matkan päähän.
      Se löydettiin ja sen perusteella Osama selvitettiin pääsuunnittelijaksi.

      Tämä on virallinen selitys ja tietysti siihen uskomme. Epäilijät ovat mielenvikaisia salaliittoteoreetikkoja.

    • Anonyymi

      Muslimit ovat kauhian huolimattomia noiden passiensa kanssa.
      Tänne meille tulevat ukkelitkin ovat kaikki sen hävittäneet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe