https://www.suomenuutiset.fi/poliisi-sai-tarpeekseen-samuli-sibakoff-paljastaa-suomeen-pakolaisina-saapuneiden-todelliset-tarinat-kaikista-kohtaamistani-yhdella-hata/
Tornion järjestelykeskuksessa töissä ollut poliisi kertoo tuossa rehellisesti, miten pääosin kaikki Tornioon vuonna 2015 saapuneet "turvapaikanhakijat" olivat todellisuudessa valeturvapaikanhakijoita.
POLIISI SAI TARPEEKSEEN VALETURVAPAIKANHAKIJOISTA.
12
106
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ne kaikki olivat vainottuja homoja ja kristittyjä. Aliravittuja raukkoja.
- Anonyymi
Kumiveneestä heitettiin passit veteen ja eräs heistä piti sormea reiässä kun kumivene vuoti.
- Anonyymi
Mitäpä tuota turhaan enää kertomaan, vuosien kuluttua?
Valveutuneet kansalaiset kun tiesivät asian jo invaasion alettua, mutta heille naurettiin, heitä pilkattiin ja ivattiin. Niitä rohkeita ihmisiä, jotka näkivät ja ymmärsivät.
Asialla olivat ihmiset korkeimpia poliitikkoja myöten. Eräskin heistä sanoi, että tulijoiden motiivien arvostelu on rasismia.
Nyt on jäljellä pska housussa ja moraalinen krapula, jota turhaan yritetään selitellä parhain päin.
Liian myöhään. Ehditte jo tuhota suomalaisten luottamuksen. - Anonyymi
Tuon linkin jutun "erikoinen tapaus" eli Ruotsiin saapuneen afrikkalaisen TURISTIN muiluttaminen Suomeen on suorastaan hulvaton!!! DDDD
Todellakin elävä elämä voi olla taruakin ihmeellisempää. Tuo tapaus on kuin suoraan jostain sketsiohjelmasta...- Anonyymi
Huomattavin asia on se; Ruotsalaiset viranomaiset
järjestivät myös hänet tänne.
-kuten kymmeniä tuhansia muita.
Mutta tuskin ilman suomalaista myötävaikutusta.
- Anonyymi
Tosiasioista on aina hyvä muistuttaa kansalaisia vaalien alla.
- Anonyymi
Tämä tapaus kyllä haisee vuosienkin kuluttua. Jotain hämärää tässä on. Joko tahallista tai huonoa lakien ja sopimusten tulkintaa. Ruotsalaiset ovat saaneet "myytyä" suomalaisille " asukkaita". Hyviä kauppamiehiä kun ovat.
- Anonyymi
Se oli tuo pakolais aalto joka olisi pitänytt käsitellä hallitusti ja rekkisteröidä siellä mihin tuo kohdistui. Merkel päästi kävelemään läpi Euroopan koska halusi taakanjakoa pakolaisille. Tuli kaaos,jost seurasi mm. Ruotsissa samainen teko,jolla ohjattiin pakolaisia Suomeen .
Lieveilmiönä paperittomia ,pimeetä työvoimaa ym tapauksia joita on uutisoinnessa esiin noussut .. Suomalaiset politiikot huusivat työvoimapulaa .Nyt on pimeetä työvoimaa .Silälaillako ne työt oli tarkoitus jatkossa teettää?
https://yle.fi/uutiset/3-10802385
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005611420.html
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005611420.html
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/269227-poliisin-uudet-tilastot-seksuaalirikokset-lisaantyivat-eniten-helsingissa - Anonyymi
YK:n tutkimuksen mukaan 85 % eurooppaan tulijoista on elintasopakolaisia, he hakevat vain parempaa elämää.
Heitä ei vainota- Anonyymi
Juuri näin tilastot kertovat. Totta kommentoit.
EI SUOMEA VOI PELASTAA.
SUOMEA ODOTTAA JUMALAN KURITUS KAIKISTA SEN SYNNEISTÄ.
TEHKÄÄ PARANNUS JA USKOKAA EVANKELIUMI JOTTA ETTE JOUDU SYNNEISSÄNNE IKUISEEN HELVETTIIN VAAN JOTTA PÄÄSETTE USKOSSA IKUISEEN ELÄMÄÄN.- Anonyymi
Tervejärkiset tietää totuuden, noin viisi prosenttia oli oikeutettuja turvapaikkaan, loput oli juurikin niitä sosiaalisurffareita jotka kulkee euroopan läpi juuri suomeen, täältä kun ei poisteta vaikka saisi kielteisen päätösen ja sekin on jo lainvastaista.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519