Se surettaa kun en sinua varmaan ikinä enää näe. Jokin sinussa on mitä en voi sanoilla kuvailla.
Kohta me ei nähdä enää
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksei nähdä?
Tänään rakas tule mun luokse? - Anonyymi
Netin kautta ei kaikki näe tai tunnista, ainakaan riittävän paljon. Missäs ootte nähny. Tuskin tää mulle kuitenkaan on.
- Anonyymi
Mitään muuta en odota!
- Anonyymi
Miksi noin kiukkuinen vastaus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi noin kiukkuinen vastaus?
Koska rakastan olla yksin. Elän sille, se on kaikkein tärkeintä elämässäni. Jos joku ajattelee ja tunnen jotain niin olen samalla sairas henkisesti ja fyysisesti. Olen sen takia menettänyt työni, perheeni ja terveyteni.
- Anonyymi
Meneekö miehelle vai naiselle?
- Anonyymi
Naiselle.
- Anonyymi
On tuon naisen näkemisestä jo aikaa.
En aloittaja - Anonyymi
Minä taas suren että en näe erästä mieshenkilöä. En edes halua ajatella että emme näe ehkä koskaan 😥
- Anonyymi
Milloin olette viimeksi nähneet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin olette viimeksi nähneet?
Olisko 15.5. Keskiviikkona...
- Anonyymi
Miksi ei nähtäis?
- Anonyymi
Koska toinen lähtee ja toinen jää.
- Anonyymi
Kumpi lähtee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi lähtee?
Kauniimpi osapuoli.
- Anonyymi
Toivottavasti et ole T mies.
- Anonyymi
Kaikki me ollaan elämämme aikana sekä nuoria, että vanhojakin, eikä siinä ole mitään ihmeellistä saati sitten naurettavaa. Naurettavaa vanhemmissa naisissa ja miksei miehissäkin tekee vain se, jos he käyttäytyvät ja puhuvat kuin teinit ja yrittävät miellyttää (tai jopa iskeä!!) itseään paljon nuorempia. Silloin ymmärrän jos muita saattaa vähän naurattaakin. Niin minuakin, jos törmään tällaisiin pareihin. :I
- Anonyymi
Vähän samat ajatukset tälläkin miehellä naisesta mutta olenkin tulkinnut hänet väärin niin ei se niin paljoa kirvele.
- Anonyymi
Ero pitkästä suhteesta......toteutanko sen....ei enää odotuksia.........itsensä eheytyminen.......erillainen elämä.....ilman rakasta ihmistä........ilman pettymysten tuojaa.........yksin loppuelämä......ajatus musertaa ja kiehtoo
- Anonyymi
No nyt veit jalat suustani sukkien kera. Samoja uomia menee omat ajatukset.
- Anonyymi
Ja sä luulit et se mies kirjoittaa.
- Anonyymi
Liittyykö nämä kevään "ei enää nähdä" koulujen päättymiseen? Onko uskallusta tunnustaa!
- Anonyymi
Tunnustan!
- Anonyymi
Saat työrauhan nyt viimeiselle viikolle. Ei tarvitse meidän enää pakoilla.. Kaikkea hyvää sinulle.. Nyt on helpompi hengittää, kun sydän ei jyskytä ja tule ulos rinnastani...
- Anonyymi
Kenelle tämä?
- Anonyymi
En halua mitään työrauhaa. Haluan hänet.
- Anonyymi
Maalimaan mestarit jääkiekossa. Juhlinta jatkuu kautta maan, maapallon kautta.
Maalikauppaan, Värimaailmaan juhlimaan ostamaan maaleja, erilaisia värejä.
Onneksi ei ole mustavalkoista televisiota, ei näkisi värejä jos olisi.
Öljyvärejä ostamaan, voi leikkiä Salvador Dalia kun maalailee väreillä erilaisia kuvia. - Anonyymi
Minne nainen häipyy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780