Salainen rakkaus sydämmessä

Anonyymi

Olen yrittänyt miettiä miten laitasi on. Taidat sinäkin siellä miettiä että miten kannattaisi tehdä seuraako sydäntään vai unohtaako. Naiselta miehelle.

88

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kenelle

• Anonyymi

Tänne tuskin kannattaa kertoa, mutta onhan sitä kaikkea käyny mielessä ja miettinyt myös.

• Anonyymi

Niin tää on niin raastavaa puolin ja toisin.
        T:ap

• Anonyymi

Kyllä minä tunteitani kuuntelen, on eri asia mitä sinä haluat, kun et oikein osoita minulle mitään.

• Anonyymi

Niimpä. Vastakaikua pitäisi saada, edes vähäsen.

• Anonyymi

Minulla samanlainen tilanne. Ei oikein uskalla edetä, kun ei tiedä mitä toinen ajattelee. Haluaako edes olla muuta kuin heippa -tuttu.

• Anonyymi

Kerrotko sinä vähän tilanteestasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrotko sinä vähän tilanteestasi?

En. Kerro sinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En. Kerro sinä.

En.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En.

Kukaan ei kerro, silti kirjoitatte.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei kerro, silti kirjoitatte.

No jos toinen päivittelee täällä, ettei tiedä eikä uskalla, niin oletan hänen kertovan jotain sillä ajatuksella, että jotain voisi selvitä, mutta ei väkisin. Itse en tiedä kenenkään kaipaavan mua, niin ei ole mitään pakottavaa tarvetta aloittaa vihjeiden kertomista. Jatkaa kyllä voin, jos joku täsmää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos toinen päivittelee täällä, ettei tiedä eikä uskalla, niin oletan hänen kertovan jotain sillä ajatuksella, että jotain voisi selvitä, mutta ei väkisin. Itse en tiedä kenenkään kaipaavan mua, niin ei ole mitään pakottavaa tarvetta aloittaa vihjeiden kertomista. Jatkaa kyllä voin, jos joku täsmää.

Ootko nainen? Mikä pitäisi täsmätä?

• Anonyymi

Teistä kukaan ei ole ap.

• Anonyymi

Ei salaisessa rakkaudessa ole mitään hävettävää. Jos uskaltaa antautua tirkisteltäväksi.

• Anonyymi

En ole unohtamassa en. Palstalla vaan on se riski että on kuvitellut yhteyden. Ei tahdo elää sellaisessa epävarmuudessa kokoaikaa.

• Anonyymi

Voisitko tarkentaa? Vaikea muuten lähteä vastaamaan.

• Anonyymi

Ai millä tavoin salainen? Varattujako molemmat?

• Anonyymi

Olen nainen ja samassa tilanteessa. Olen käynyt aikamoisen myllerryksen läpi. Olen todella punninnut asiaa. Tunteet ei ole ajalla hävinnyt,vaan vahvistunee. Jotenkin sydämessäni on intuitio, että tässä olisi elämäni rakkaus. Tunteet voima on vaan jotain niin suurta. Enkä ymmärrä miten se on näin pienellä kasvanut söin isoksi. Siksi se varmaankin on suuri rakkaus. Ei tätä voi ohittaa, mutta silti en ole uskaltanut.

Hän on sinkku, mutta yli 10v nuorempi ja en itse ole enää tyttönen enkä enää urheilullisessa kropassa. Hänen katseensa ja eleensä kertoo paljon, mutta pelkään tulkitsevani vaan väärin omien tunteideni takia. Olen avoliitossa, mutta teen eroa. En ole vielä hänelle kertonut irl. Pitäisi varmaan.

Itse en voi vain siirtyä eteenpäin. Tunne on liian syvä siihen. Hänen pitäisi sanoa selvä ei, että pääsisin surutyön alkuun.

• Anonyymi

Tee oma ketju tämä on minun ketjuni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tee oma ketju tämä on minun ketjuni.

Ei täällä ole mitään "omia" ketjuja. Tämä on Keskustelupalsta.

• Anonyymi

Itse ajattelen niin että voimakkaat tunteet tulevat siksi, että ne kertoo mihin suuntaan pitäisi mennä. Ei ne turhaan tule. Samoin intuitio. Tänä päivänä tuntuu että liikaa tehdään valintoja järjellä ja logiikalla, vaikka sisin sanoisi muuta.

Todennäköisesti tulkitset hänen katseensa ja eleensä aivan oikein, ei ihminen sellaisia kuvittele. Millaiset teidän välit on? Voisitko ottaa tunteesi puheeksi hänen kanssa?

• Anonyymi

Onko kysymys ap:lle mieheltä?

• Anonyymi

Toisten ketjuihin ei tarvitse ruveta omia sepustuksiaan kirjoittelemaan koska se ei kuulu tähän.

• Anonyymi

Voisin ottaa puheeksi hänen kanssaan, tosin joutuisin kysymään aikaa jutella kahden. Emme vietä vapaa-aikaa yhdessä, joten joutuisin suoraan kertomaan tunteista jollain tasolla heti alkuunsa. Jos olisi joku keino päästä tekemisiin vapaa-ajalla, kertominen olisi paljon helpompaa kun voisi peilata sanoja hänen elekieleensä ja tarpeen mukaan jarruttaa tai kiihdyttää, Olen jo pitkään haaveillut liikunnan aloittamisesta, kunpa saisin hänet jotenkin treenikaveriksi.

Juttelemme arjessa, mutta emme juuri koskaan ilman ylimääräisiä korvia. Olen jo useamman kerran ollut hyvin lähellä lähettää kirjeen hänelle, kuitenkaan Kynnys on iso.

• Anonyymi

Oletko mies?

• Anonyymi

Lähetä kirje.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähetä kirje.

En. Hänestä ei ole kuulunut mitään niin en ala tungettelemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin ottaa puheeksi hänen kanssaan, tosin joutuisin kysymään aikaa jutella kahden. Emme vietä vapaa-aikaa yhdessä, joten joutuisin suoraan kertomaan tunteista jollain tasolla heti alkuunsa. Jos olisi joku keino päästä tekemisiin vapaa-ajalla, kertominen olisi paljon helpompaa kun voisi peilata sanoja hänen elekieleensä ja tarpeen mukaan jarruttaa tai kiihdyttää, Olen jo pitkään haaveillut liikunnan aloittamisesta, kunpa saisin hänet jotenkin treenikaveriksi.

Juttelemme arjessa, mutta emme juuri koskaan ilman ylimääräisiä korvia. Olen jo useamman kerran ollut hyvin lähellä lähettää kirjeen hänelle, kuitenkaan Kynnys on iso.

Joskus on vaan pakko olla rohkea.
        Itse menisin suoraan asiaan, ilman että ensin alkaisin yhteisiä harrastuksia ehdottamaan.
        Ehkä hänestä ei kuulu, koska tietää sinun olevan varattu.

• Anonyymi

Hän kyllä antaa vihjeitä, mutta niin hienovaraisesti etten voi olla varma. Hän antaa vihjeitä sanoja painottamalla ja katsomalla silmiin tai kumpikaan ei vedä ”vahinkokosketusta” pois. Osa vihjeistä on sellaisiakin, jotka nyt ei ihan taideta huvikseen sanoa ;-) Hän on mm. sanonut joskus jo kauan sitten, että hän ei halua lemmikkiä, mutta voisi ottaa vaimon ja lapsen ja sen jälkeen katsoi silmiin (joutui erikseen kääntämään katseen minuun, koska istuimme rinnakkain).

Uskon/kuvittelen, että hänkin, jos on kiinnostunut käy mielessään painiottelua, koska olen ”varattu”. Pitäähän minun uskaltaa, se että kertoisin eroprosessista irl, voisi myös auttaa eteenpäin. Yhdessä mailissä tosin vihjaisin epäsuorasti, jos hän osaa rivien välistä tulkita.

• Anonyymi

Parempi kun et lähetäkkään ei hän kirjoittaisi kirjettä on enemmän toiminnan mies joten en usko että hän olet.

• Anonyymi

Sinä se et ainakaan ole koska ei hän ole mitään sähköpostia mulle lähettänyt enkä minä hänelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse ajattelen niin että voimakkaat tunteet tulevat siksi, että ne kertoo mihin suuntaan pitäisi mennä. Ei ne turhaan tule. Samoin intuitio. Tänä päivänä tuntuu että liikaa tehdään valintoja järjellä ja logiikalla, vaikka sisin sanoisi muuta.

Todennäköisesti tulkitset hänen katseensa ja eleensä aivan oikein, ei ihminen sellaisia kuvittele. Millaiset teidän välit on? Voisitko ottaa tunteesi puheeksi hänen kanssa?

Järjellä ja logiikalla on viisasta edetä. Tunteet usein heittelee, ne voi myös sammua syystä tau toisesta. Ei tunteille pelkästään voi mitään perustaa, ei myöskään seksille.

• Anonyymi

Meidän välillä ei ole ollut seksiä.

• Anonyymi

Yhteen sydämeen ei mahdu kahta ämmää!

• Anonyymi

Ei tarvi mahtuakkaan yksi riittää.

• Anonyymi

Mitähän kyseinen mies tekee tällä hetkellä?

• Anonyymi

Jos tietäisi kuka mies niin voisi vastata?

• Anonyymi

Oon vaa joku mies jostain ja en tee tällä hetkellä mitään. Oon vaa kotona ja ajattelin alkaa pelaamaan kohta.

• Anonyymi

Menee nukkumaan.

• Anonyymi

Mitä meinaat pelata?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä meinaat pelata?

No pip-peliä aluksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä meinaat pelata?

Sitä samaa mitä olen viime kuukaudet pelannut.

• Anonyymi

Kaikki me ollaan elämämme aikana sekä nuoria, että vanhojakin, eikä siinä ole mitään ihmeellistä saati sitten naurettavaa. Naurettavaa vanhemmissa naisissa ja miksei miehissäkin tekee vain se, jos he käyttäytyvät ja puhuvat kuin teinit ja yrittävät miellyttää (tai jopa iskeä!!) itseään paljon nuorempia. Silloin ymmärrän jos muita saattaa vähän alkaa naurattaakin. Niin minuakin, jos törmään tällaisiin pareihin. :DDD

• Anonyymi

En ole koskaan iskenyt ketään.

• Anonyymi

En halua olla mikään punakynä, mutta sattui silmään nuo otsikon kaksi ämmää sydämessä.
      Sydämeen ei mahdu kahta ämmää. (=muistisääntö)
      Otsikon tulee siis olla:
      Salainen rakkaus SYDÄMESSÄ.

• Anonyymi

Minä seuraan aina sydäntäni. Mutta en tietenkään tuputa itseäni jos toinen ei vastaa tunteisiini.

• Anonyymi

Yksipuolista taitaa olla.

• Anonyymi

Oletko milloin nähnyt miehen? Itselläni tuon kiinnostavan naisen oikein kunnon näkemisestä, |ei siis mitään sekunnin ajan nähtyä|yli vuosi.

• Anonyymi

Kuukausi sitten olen hänet nähnyt tai vähemmän.

• Anonyymi

Näkikö hän silloin sinut kun viimeksi näit hänet?

• Anonyymi

Näki.

• Anonyymi

Jos ei nähnyt niin on sokea🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei nähnyt niin on sokea🤭

Mitä teit silloin?

• Anonyymi

Mitä itse teit jos hän olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä itse teit jos hän olet?

Kysyin ensin

• Anonyymi

Taitaa aloittajalla olla kaksi miestä sydämessä. 🤔 Toivottavasti minä en ole kumpikaan. Ei tulisi lisää pettymyksiä.

• Anonyymi

Ei sun kannata pettyä sellaisesta ihmisestä, joka hoitelee suhteitansa palstalla. Kannattaa keskittyä niihin ihmissuhteisiin, jotka ovat todellisia ja oikeasti toteutettavissa.

• Anonyymi

Ei se teidän miettimisellä minun ja hänen välit etene.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se teidän miettimisellä minun ja hänen välit etene.

Eipä ne näytä etenevän sinunkaan miettimisellä.

• Anonyymi

Olen tehnyt kaiken voitavani.

• Anonyymi

No sitten pitää vaan ymmärtää lopettaa

• Anonyymi

No en ehkä kaikkea selviää aikanaan ei pidä hötkyillä. 🤭

• Anonyymi

Unohtaminen on ainoa vaihtoehto! Valehtelijat eivät kiinnosta!

• Anonyymi

Ihme vinkumista. Jos ette tajua että se on elämäni rakkaus niin menkää pois.
      Jk. Thän ketjuun ei vastaa kukaan joka puhuu muuta, minun ketju minun rakkaus!
      T.ap

• Anonyymi

Sinä et ole ap älä valehtele.

• Anonyymi

Samanlainen kiukkupylly anyway 👍
        Never gonna happen....

• Anonyymi

En ole pylly. Eipä ollut sulle. Etpä voi tietää tapahtuuko se on hänen ja minun välinen asia. 🤭

• Anonyymi
    • Anonyymi

Hirveitä juttuja hirvistä ja peuroista: on syönyt jotain kokaiinia liikaa silloin jos sormetkin alkavat puutumaan käsissä :D

• Anonyymi

Kerros nyt aloittaja jotain vihjettä miehestä? T:J

• Anonyymi

Aloitus on p nimiselle miehelle.

• Anonyymi

Pekalle.

• Anonyymi

Tämähän oli jo selvä yli vuosi sitten.

• Anonyymi

En voi täysin luvata että vaikka hän irl kertoisi tunteistaan että uskaltaisin ottaa seuraavan askeleleen. Voi olla että jäisi vain ystävyyteen vaikkemme ystäviä olekkaan. Jutella meidän pitäisi kyllä siitä vakavasti.

• Anonyymi

Rakkaushan on iloinen, kepeä kupliva tunne kuin vuosikerta shampanja. Kai sitä vakavastikin pitää silti jutella. Kuinka vakavasti ajattelit? Kosaset ekoilla treffeillä? Pussaat ekoilla treffeillä? Katsot varovasti silmiin vai mitä?

• Anonyymi

Ei ne mitkään treffit olisi. Hänen ja minun pitäisi jutella että onko yhteiset ajatukset ja onko tässä järkeä. Halaus ja kädestä pitäminen ei muuta.

• Anonyymi

Ja ihan pienen pusun jos käy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ihan pienen pusun jos käy?

Ihan pienen t.Pekka😍

• Anonyymi

Juu🙂

• Anonyymi

Olenko minä sinun ajatuksissasi ja sydämessäsi?

• Anonyymi

Hän tavallaan yhdessä vaiheessa osoitti minulle kiinnostustaan enkä silloin edennyt se on voinut mennä häneltä jo ohi mieli on voinut muuttua olemme oikeastaan nyt tasoissa. Kumpikin on jollainlailla yrittänyt tunteistaan kertoa kummallakin on ollut hidas tapa ja se on oikeastaan hyvä.

• Anonyymi

Ei kerjuuun liittyvää.
      Mielenkiintoinen nainen. Sporttinen, kaunis.

• Anonyymi

En aijo hänelle mitään tapaamista ehdottaa se on kohtalon käsissä ja jos hänet jossain näen en muuta kuin moikkaan niitä näitä puhuminen saa olla hänen aloittamansa.

• Anonyymi

Lopeta jätkä se sepittäminen. Vai eikö sulla ole muuta tekemistä😡

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3793
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      148
      3516
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      43
      1997
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      126
      1074
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1000
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe