Olen yrittänyt miettiä miten laitasi on. Taidat sinäkin siellä miettiä että miten kannattaisi tehdä seuraako sydäntään vai unohtaako. Naiselta miehelle.
Salainen rakkaus sydämmessä
88
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle
- Anonyymi
Tänne tuskin kannattaa kertoa, mutta onhan sitä kaikkea käyny mielessä ja miettinyt myös.
- Anonyymi
Niin tää on niin raastavaa puolin ja toisin.
T:ap
- Anonyymi
Kyllä minä tunteitani kuuntelen, on eri asia mitä sinä haluat, kun et oikein osoita minulle mitään.
- Anonyymi
Niimpä. Vastakaikua pitäisi saada, edes vähäsen.
- Anonyymi
Minulla samanlainen tilanne. Ei oikein uskalla edetä, kun ei tiedä mitä toinen ajattelee. Haluaako edes olla muuta kuin heippa -tuttu.
- Anonyymi
Kerrotko sinä vähän tilanteestasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko sinä vähän tilanteestasi?
En. Kerro sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En. Kerro sinä.
En.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En.
Kukaan ei kerro, silti kirjoitatte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei kerro, silti kirjoitatte.
No jos toinen päivittelee täällä, ettei tiedä eikä uskalla, niin oletan hänen kertovan jotain sillä ajatuksella, että jotain voisi selvitä, mutta ei väkisin. Itse en tiedä kenenkään kaipaavan mua, niin ei ole mitään pakottavaa tarvetta aloittaa vihjeiden kertomista. Jatkaa kyllä voin, jos joku täsmää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos toinen päivittelee täällä, ettei tiedä eikä uskalla, niin oletan hänen kertovan jotain sillä ajatuksella, että jotain voisi selvitä, mutta ei väkisin. Itse en tiedä kenenkään kaipaavan mua, niin ei ole mitään pakottavaa tarvetta aloittaa vihjeiden kertomista. Jatkaa kyllä voin, jos joku täsmää.
Ootko nainen? Mikä pitäisi täsmätä?
- Anonyymi
Teistä kukaan ei ole ap.
- Anonyymi
Ei salaisessa rakkaudessa ole mitään hävettävää. Jos uskaltaa antautua tirkisteltäväksi.
- Anonyymi
En ole unohtamassa en. Palstalla vaan on se riski että on kuvitellut yhteyden. Ei tahdo elää sellaisessa epävarmuudessa kokoaikaa.
- Anonyymi
Voisitko tarkentaa? Vaikea muuten lähteä vastaamaan.
- Anonyymi
Ai millä tavoin salainen? Varattujako molemmat?
- Anonyymi
Olen nainen ja samassa tilanteessa. Olen käynyt aikamoisen myllerryksen läpi. Olen todella punninnut asiaa. Tunteet ei ole ajalla hävinnyt,vaan vahvistunee. Jotenkin sydämessäni on intuitio, että tässä olisi elämäni rakkaus. Tunteet voima on vaan jotain niin suurta. Enkä ymmärrä miten se on näin pienellä kasvanut söin isoksi. Siksi se varmaankin on suuri rakkaus. Ei tätä voi ohittaa, mutta silti en ole uskaltanut.
Hän on sinkku, mutta yli 10v nuorempi ja en itse ole enää tyttönen enkä enää urheilullisessa kropassa. Hänen katseensa ja eleensä kertoo paljon, mutta pelkään tulkitsevani vaan väärin omien tunteideni takia. Olen avoliitossa, mutta teen eroa. En ole vielä hänelle kertonut irl. Pitäisi varmaan.
Itse en voi vain siirtyä eteenpäin. Tunne on liian syvä siihen. Hänen pitäisi sanoa selvä ei, että pääsisin surutyön alkuun.- Anonyymi
Tee oma ketju tämä on minun ketjuni.
T:ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee oma ketju tämä on minun ketjuni.
T:apEi täällä ole mitään "omia" ketjuja. Tämä on Keskustelupalsta.
- Anonyymi
Itse ajattelen niin että voimakkaat tunteet tulevat siksi, että ne kertoo mihin suuntaan pitäisi mennä. Ei ne turhaan tule. Samoin intuitio. Tänä päivänä tuntuu että liikaa tehdään valintoja järjellä ja logiikalla, vaikka sisin sanoisi muuta.
Todennäköisesti tulkitset hänen katseensa ja eleensä aivan oikein, ei ihminen sellaisia kuvittele. Millaiset teidän välit on? Voisitko ottaa tunteesi puheeksi hänen kanssa? - Anonyymi
Onko kysymys ap:lle mieheltä?
Toisten ketjuihin ei tarvitse ruveta omia sepustuksiaan kirjoittelemaan koska se ei kuulu tähän.
Voisin ottaa puheeksi hänen kanssaan, tosin joutuisin kysymään aikaa jutella kahden. Emme vietä vapaa-aikaa yhdessä, joten joutuisin suoraan kertomaan tunteista jollain tasolla heti alkuunsa. Jos olisi joku keino päästä tekemisiin vapaa-ajalla, kertominen olisi paljon helpompaa kun voisi peilata sanoja hänen elekieleensä ja tarpeen mukaan jarruttaa tai kiihdyttää, Olen jo pitkään haaveillut liikunnan aloittamisesta, kunpa saisin hänet jotenkin treenikaveriksi.
Juttelemme arjessa, mutta emme juuri koskaan ilman ylimääräisiä korvia. Olen jo useamman kerran ollut hyvin lähellä lähettää kirjeen hänelle, kuitenkaan Kynnys on iso. - Anonyymi
Oletko mies?
Lähetä kirje.
Anonyymi kirjoitti:
Lähetä kirje.
T:apEn. Hänestä ei ole kuulunut mitään niin en ala tungettelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin ottaa puheeksi hänen kanssaan, tosin joutuisin kysymään aikaa jutella kahden. Emme vietä vapaa-aikaa yhdessä, joten joutuisin suoraan kertomaan tunteista jollain tasolla heti alkuunsa. Jos olisi joku keino päästä tekemisiin vapaa-ajalla, kertominen olisi paljon helpompaa kun voisi peilata sanoja hänen elekieleensä ja tarpeen mukaan jarruttaa tai kiihdyttää, Olen jo pitkään haaveillut liikunnan aloittamisesta, kunpa saisin hänet jotenkin treenikaveriksi.
Juttelemme arjessa, mutta emme juuri koskaan ilman ylimääräisiä korvia. Olen jo useamman kerran ollut hyvin lähellä lähettää kirjeen hänelle, kuitenkaan Kynnys on iso.Joskus on vaan pakko olla rohkea.
Itse menisin suoraan asiaan, ilman että ensin alkaisin yhteisiä harrastuksia ehdottamaan.
Ehkä hänestä ei kuulu, koska tietää sinun olevan varattu. - Anonyymi
Hän kyllä antaa vihjeitä, mutta niin hienovaraisesti etten voi olla varma. Hän antaa vihjeitä sanoja painottamalla ja katsomalla silmiin tai kumpikaan ei vedä ”vahinkokosketusta” pois. Osa vihjeistä on sellaisiakin, jotka nyt ei ihan taideta huvikseen sanoa ;-) Hän on mm. sanonut joskus jo kauan sitten, että hän ei halua lemmikkiä, mutta voisi ottaa vaimon ja lapsen ja sen jälkeen katsoi silmiin (joutui erikseen kääntämään katseen minuun, koska istuimme rinnakkain).
Uskon/kuvittelen, että hänkin, jos on kiinnostunut käy mielessään painiottelua, koska olen ”varattu”. Pitäähän minun uskaltaa, se että kertoisin eroprosessista irl, voisi myös auttaa eteenpäin. Yhdessä mailissä tosin vihjaisin epäsuorasti, jos hän osaa rivien välistä tulkita. - Anonyymi
Parempi kun et lähetäkkään ei hän kirjoittaisi kirjettä on enemmän toiminnan mies joten en usko että hän olet.
Sinä se et ainakaan ole koska ei hän ole mitään sähköpostia mulle lähettänyt enkä minä hänelle.
Anonyymi kirjoitti:
Itse ajattelen niin että voimakkaat tunteet tulevat siksi, että ne kertoo mihin suuntaan pitäisi mennä. Ei ne turhaan tule. Samoin intuitio. Tänä päivänä tuntuu että liikaa tehdään valintoja järjellä ja logiikalla, vaikka sisin sanoisi muuta.
Todennäköisesti tulkitset hänen katseensa ja eleensä aivan oikein, ei ihminen sellaisia kuvittele. Millaiset teidän välit on? Voisitko ottaa tunteesi puheeksi hänen kanssa?Järjellä ja logiikalla on viisasta edetä. Tunteet usein heittelee, ne voi myös sammua syystä tau toisesta. Ei tunteille pelkästään voi mitään perustaa, ei myöskään seksille.
- Anonyymi
Meidän välillä ei ole ollut seksiä.
- Anonyymi
Yhteen sydämeen ei mahdu kahta ämmää!
- Anonyymi
Ei tarvi mahtuakkaan yksi riittää.
- Anonyymi
Mitähän kyseinen mies tekee tällä hetkellä?
T:ap- Anonyymi
Jos tietäisi kuka mies niin voisi vastata?
- Anonyymi
Oon vaa joku mies jostain ja en tee tällä hetkellä mitään. Oon vaa kotona ja ajattelin alkaa pelaamaan kohta.
- Anonyymi
Menee nukkumaan.
- Anonyymi
Mitä meinaat pelata?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä meinaat pelata?
T:apNo pip-peliä aluksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä meinaat pelata?
T:apSitä samaa mitä olen viime kuukaudet pelannut.
- Anonyymi
Kaikki me ollaan elämämme aikana sekä nuoria, että vanhojakin, eikä siinä ole mitään ihmeellistä saati sitten naurettavaa. Naurettavaa vanhemmissa naisissa ja miksei miehissäkin tekee vain se, jos he käyttäytyvät ja puhuvat kuin teinit ja yrittävät miellyttää (tai jopa iskeä!!) itseään paljon nuorempia. Silloin ymmärrän jos muita saattaa vähän alkaa naurattaakin. Niin minuakin, jos törmään tällaisiin pareihin. :DDD
- Anonyymi
En ole koskaan iskenyt ketään.
- Anonyymi
En halua olla mikään punakynä, mutta sattui silmään nuo otsikon kaksi ämmää sydämessä.
Sydämeen ei mahdu kahta ämmää. (=muistisääntö)
Otsikon tulee siis olla:
Salainen rakkaus SYDÄMESSÄ. - Anonyymi
Minä seuraan aina sydäntäni. Mutta en tietenkään tuputa itseäni jos toinen ei vastaa tunteisiini.
- Anonyymi
Yksipuolista taitaa olla.
Oletko milloin nähnyt miehen? Itselläni tuon kiinnostavan naisen oikein kunnon näkemisestä, |ei siis mitään sekunnin ajan nähtyä|yli vuosi.
- Anonyymi
Kuukausi sitten olen hänet nähnyt tai vähemmän.
Näkikö hän silloin sinut kun viimeksi näit hänet?
- Anonyymi
Näki.
Jos ei nähnyt niin on sokea🤭
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei nähnyt niin on sokea🤭
T:apMitä teit silloin?
- Anonyymi
Mitä itse teit jos hän olet?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä itse teit jos hän olet?
T:apKysyin ensin
- Anonyymi
Taitaa aloittajalla olla kaksi miestä sydämessä. 🤔 Toivottavasti minä en ole kumpikaan. Ei tulisi lisää pettymyksiä.
- Anonyymi
Ei sun kannata pettyä sellaisesta ihmisestä, joka hoitelee suhteitansa palstalla. Kannattaa keskittyä niihin ihmissuhteisiin, jotka ovat todellisia ja oikeasti toteutettavissa.
- Anonyymi
Ei se teidän miettimisellä minun ja hänen välit etene.
Anonyymi kirjoitti:
Ei se teidän miettimisellä minun ja hänen välit etene.
T:apEipä ne näytä etenevän sinunkaan miettimisellä.
- Anonyymi
Olen tehnyt kaiken voitavani.
No sitten pitää vaan ymmärtää lopettaa
- Anonyymi
No en ehkä kaikkea selviää aikanaan ei pidä hötkyillä. 🤭
- Anonyymi
Unohtaminen on ainoa vaihtoehto! Valehtelijat eivät kiinnosta!
- Anonyymi
Ihme vinkumista. Jos ette tajua että se on elämäni rakkaus niin menkää pois.
Jk. Thän ketjuun ei vastaa kukaan joka puhuu muuta, minun ketju minun rakkaus!
T.ap- Anonyymi
Sinä et ole ap älä valehtele.
Samanlainen kiukkupylly anyway 👍
Never gonna happen.... - Anonyymi
En ole pylly. Eipä ollut sulle. Etpä voi tietää tapahtuuko se on hänen ja minun välinen asia. 🤭
- Anonyymi
Käyttäydyn matalalla profiililla, ja se riittää arjessani.
https://www.msn.com/fi-fi/lifestyle/ihmissuhteet/onko-sinulla-hyvät-käytöstavat-20-etikettisääntöä-jotka-sinun-pitäisi-tietää/ss-BBO7zBG?li=BBr5KbI#image=21 - Anonyymi
Hirveitä juttuja hirvistä ja peuroista: on syönyt jotain kokaiinia liikaa silloin jos sormetkin alkavat puutumaan käsissä :D
- Anonyymi
Kerros nyt aloittaja jotain vihjettä miehestä? T:J
- Anonyymi
Aloitus on p nimiselle miehelle.
Pekalle.
- Anonyymi
Tämähän oli jo selvä yli vuosi sitten.
- Anonyymi
En voi täysin luvata että vaikka hän irl kertoisi tunteistaan että uskaltaisin ottaa seuraavan askeleleen. Voi olla että jäisi vain ystävyyteen vaikkemme ystäviä olekkaan. Jutella meidän pitäisi kyllä siitä vakavasti.
Rakkaushan on iloinen, kepeä kupliva tunne kuin vuosikerta shampanja. Kai sitä vakavastikin pitää silti jutella. Kuinka vakavasti ajattelit? Kosaset ekoilla treffeillä? Pussaat ekoilla treffeillä? Katsot varovasti silmiin vai mitä?
- Anonyymi
Ei ne mitkään treffit olisi. Hänen ja minun pitäisi jutella että onko yhteiset ajatukset ja onko tässä järkeä. Halaus ja kädestä pitäminen ei muuta.
- Anonyymi
Ja ihan pienen pusun jos käy?
Anonyymi kirjoitti:
Ja ihan pienen pusun jos käy?
T:apIhan pienen t.Pekka😍
- Anonyymi
Juu🙂
Olenko minä sinun ajatuksissasi ja sydämessäsi?
- Anonyymi
Hän tavallaan yhdessä vaiheessa osoitti minulle kiinnostustaan enkä silloin edennyt se on voinut mennä häneltä jo ohi mieli on voinut muuttua olemme oikeastaan nyt tasoissa. Kumpikin on jollainlailla yrittänyt tunteistaan kertoa kummallakin on ollut hidas tapa ja se on oikeastaan hyvä.
Ei kerjuuun liittyvää.
Mielenkiintoinen nainen. Sporttinen, kaunis. - Anonyymi
En aijo hänelle mitään tapaamista ehdottaa se on kohtalon käsissä ja jos hänet jossain näen en muuta kuin moikkaan niitä näitä puhuminen saa olla hänen aloittamansa.
Lopeta jätkä se sepittäminen. Vai eikö sulla ole muuta tekemistä😡
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1483516Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.431997Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1261074
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381000- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847