Kreationistiset rinnat

Anonyymi

Kesä tulee ja yläosattomissa aurinkoa ottavat. Hyväksyykö kreationismi paljaat rinnat vai ovatko ne kreationistien jumalalle kauhistus? Jos jumalanne kauhistelee niitä niin pitääkö hän naisen rintoja rumina?

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jla loi ihmisen - Aadamin ja Eevan alastomiksi. He olivat alasti eivätkä tunteneet häpeää. Ei siis mitään merkkiä kauhistuksesta. - Päinvastoin, sitten sana sanoo, että kaikki oli sangen hyvää.

      • Anonyymi

        Jumala puki ihmisen syntiinlankeemuksen jälkeen. Nykyaikana Saatana taas on riisumassa ihmistä, kun julkisilla paikoilla ja tv-ohjelmissakin ollaan alasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumala puki ihmisen syntiinlankeemuksen jälkeen. Nykyaikana Saatana taas on riisumassa ihmistä, kun julkisilla paikoilla ja tv-ohjelmissakin ollaan alasti.

        Julkisilla paikoilla ja televisio-ohjelmissa ihan tavalliset ihmiset puhumattakaan julkkiksista harjoittavat seksiä ja makaavat usean eri kumppanin kanssa. Kaikki ateistit hyväksyvät tällaisen käytöksen ja pyrkivät itsekin elämään samalla tavalla sillä poikkeuksella, että harjoittavat näitä teeveetähtiä useammin homoseksuaalista seksiä ja vaihtavat sukupuoltaan. Opettavat lapsilleenkin sitä, että homoseksuaalisuus ja sukupuolenvaihtaminen ovat hyviä juttuja, johon heti lapsiaan kannustavat, jos sattuvat epäilemään omaa sukupuoltaan.


      • Anonyymi

        Nykyään on myös esim. alastonjuoksuja.


      • Anonyymi

        Miten tällä on mitään tekemistä ateismiin kanssa?


      • Anonyymi
        G4G kirjoitti:

        Julkisilla paikoilla ja televisio-ohjelmissa ihan tavalliset ihmiset puhumattakaan julkkiksista harjoittavat seksiä ja makaavat usean eri kumppanin kanssa. Kaikki ateistit hyväksyvät tällaisen käytöksen ja pyrkivät itsekin elämään samalla tavalla sillä poikkeuksella, että harjoittavat näitä teeveetähtiä useammin homoseksuaalista seksiä ja vaihtavat sukupuoltaan. Opettavat lapsilleenkin sitä, että homoseksuaalisuus ja sukupuolenvaihtaminen ovat hyviä juttuja, johon heti lapsiaan kannustavat, jos sattuvat epäilemään omaa sukupuoltaan.

        Evousskovat sanoivat latimeria-kalan kadonneen 66 miljoonaa vuotta sitten ja tuolloin mahdollisesti evolutioituneena joksikin muuksi jne.

        Mutta heh heh, googlaamalla homaat että meidän päivinämme on havaittu elossa olevia täysin evolutioitumattomia latimeria-kaloja, ehehe!

        Mites pon evopkkiateistihomofanittaja, todistaako tämä kiistaton havainto evoluution puolesta vai vaiko ei????? Heheheheh!


      • Anonyymi

        Tämän takia käyn suihkussa, ja saunassakin vaatteet päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Evousskovat sanoivat latimeria-kalan kadonneen 66 miljoonaa vuotta sitten ja tuolloin mahdollisesti evolutioituneena joksikin muuksi jne.

        Mutta heh heh, googlaamalla homaat että meidän päivinämme on havaittu elossa olevia täysin evolutioitumattomia latimeria-kaloja, ehehe!

        Mites pon evopkkiateistihomofanittaja, todistaako tämä kiistaton havainto evoluution puolesta vai vaiko ei????? Heheheheh!

        Kai tiedät että latimeria ei ole kala vaan suku, jossa on eri lajeja?

        Että heheh vaan sinulle jälleen kerran. Jokos muuten olet löytänyt niitä suolaisessa vedessä olevia kultakaloja. hehehheee.


    • Anonyymi

      Ei sellainen tissit paljaana keekoilu ole kuin Eevan ja kärmeksen metkuja vanhurskaiden syntiin houkuttelemiseksi.

    • Ei pitäisi ottaa aurinkoa. Kenenkään. On epäterveellistä ja pitemmän päälle vanhentaa ja kurtistaa ihon.

      Kerran TV-dokumentissa asiaa tutkittiin, ja parikymppisillä Espanjassa säännöllisesti ihonsa kärventävillä nuorilla englantilaisnaisilla oli kymmeniä vuosia heidän todellista ikäänsä vanhempi nahka.

      Se melanoomakin sitten. Tulee ja tappaa.

    • Missään kohtaa Raamattuahan ei mainita, että naisten pitäisi peittää rintansa. Sen sijaan mm. Laulujen laulussa rinnoista puhutaan hyvin ylistävään sävyyn.

      Olen pitkään ihmetellyt, missä ja milloin on syntynyt tämä isien perinnäissääntö, joka on tehnyt naisten rinnoista, noista Jumalan luomistyön kirkkaimmista ja kauneimmista kruunuista, häpeän ja salattavuuden kohteen.

      Monien alkuperäiskansojen keskuudessa naiset kulkevat edelleen aivan luontevasti rinnat paljaina. Koska asia on heille täysin luonnollinen, olettaisin, etteivät paljaat rinnat varmaankaan edes herätä miehille seksuaalista kiihottumista. Mutta toisin on meidän kulttuurissamme, jossa rinnoista on tehty sukupuolielinten veroinen häpeän (ja tästä seuraten vastavuoroisesti kiinnostuksen) kohde. Ainahan kaikki kielletty kiinnostaa. Jos joku olisi keksinyt perinnäissäännön, että kyynärpäät on ehdottomasti peitettävä, niin voi veljet, miten meitä kiihottaisi, kun vastakkaisen sukupuolen edustajan kyynärpää vilahtaisi.

      • Anonyymi

        Taidat olla väärässä:

        "..olettaisin, etteivät paljaat rinnat varmaankaan edes herätä miehille seksuaalista kiihottumista."

        Ehkä ei joka miehelle, mutta niin monelle kyllä, että sitä voi käyttää tuohon tarkoituksellakin. Eikä tarvitse aina edes paljastaa; keskiajalla naisen jalkaan suhtauduttiin niinkun kyynärpäästä kirjoitit. Ääriesimerkkinä kerrotaan, että oli majesteettirikos, jos oletti Espanjan kuningattarella olevan jalat.


    • Kaikkein inhottavimmat tissit on miesten läskitissit.

      Esteettisesti ajatellen olisi tietenkin suotavaa että naisista rumatissiset, eli riippurintaiset, ja ne, joilla tissit on kuin pitkulaiset tyhjät ilmapallot, pitäisivät ne katseilta piilossa, pitkulaistissiset käärikööt ne vaikka rullalle.

      • Anonyymi

        Mulla on semmoset tissit. Olen kuin nainen. Jumala loi minut tämmöiseksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on semmoset tissit. Olen kuin nainen. Jumala loi minut tämmöiseksi.

        Ne läskitissit siis? Kiitä Herraasi niistä. Hallelujaa!


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Ne läskitissit siis? Kiitä Herraasi niistä. Hallelujaa!

        Kyllä. jumala on siunannut minua runsaudella läskiä.


      • Anonyymi

        Entäs rintasyöpäpotilaat? Toinen tissi voi olla muodollisesti pätevä, mutta toinen poistettu ja täynnä arpia?

        Tässä tulee myös mieleen, kuinka sitten riippuvarintaiset joutuisivat hankkimaan silikonia, jotta saa ottaa aurinkoa ilman yläosaa.

        Itselleni on ainakin miehenä tehnyt ihan hyvää nähdä esimerkiksi yhteissaunoissa myös niitä "ei niin houkuttelevia rintoja". Se on herättänyt siihen miten näkee rinnat aivan liian isona osana henkilöä.

        Ylipainon takia hankitut ominaisuudet kuten monet manboobsit ovat sitten asia erikseen, josta ei kuulukaan olla ylpeä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entäs rintasyöpäpotilaat? Toinen tissi voi olla muodollisesti pätevä, mutta toinen poistettu ja täynnä arpia?

        Tässä tulee myös mieleen, kuinka sitten riippuvarintaiset joutuisivat hankkimaan silikonia, jotta saa ottaa aurinkoa ilman yläosaa.

        Itselleni on ainakin miehenä tehnyt ihan hyvää nähdä esimerkiksi yhteissaunoissa myös niitä "ei niin houkuttelevia rintoja". Se on herättänyt siihen miten näkee rinnat aivan liian isona osana henkilöä.

        Ylipainon takia hankitut ominaisuudet kuten monet manboobsit ovat sitten asia erikseen, josta ei kuulukaan olla ylpeä.

        Kohottaahan se itsetuntoa rumien henkilöiden näkeminen, jos arvelee ettei itse ole yhtä ruma, joskin myös inhoa herättää.


    • Anonyymi

      Varmaan korkealta vuorelta veisaten gasellitkin karkaa, ja niin on jo käynytkin. Ei tietenkään jäävuorien huipuilta. Niiden päät punoittaa ennen räjähdystä. Alamalle nimpparionnee.

    • Eikös Ameriikan ihmemaassa vaadita taaperoikäisillekin tytöille yläosallinen uimapuku? Koto-Suomessakin joku pahoitti mielipidepalstalla mielensä kun kolmivuotias tyttö oli uimahallissa pelkissä pöksyissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe