Huomenna hymy hyytyy

Anonyymi

Kanada vie. Näin se vaan on.

13

73

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuinka monta kertaa oma hymysi on hyytynyt tämän turnauksen aikana?

• Anonyymi

Kanadan tähtipelaajien voittaminen kaksi kertaa peräkkäin samassa turnauksessa on erittäin vaikeaa. Mutta tärkeintä on Leijonat lähtevät taistelemaan tosissaan ja uskovat mahdollisuuteensa pärjätä Joukkueena loppuun asti.

• Anonyymi

No eivät ainakaan huonolle häviä jos niin kävisi

• Anonyymi

Kanadaa ilmeisesti tarkoitat?

• Anonyymi

Jaahas, viisi lammasta minulle, kun epäilin Lankista. Venäjää vastaan kaikki meni nappiin, voiko sen vielä toistaa? Jos puolustus- ja maalivahtipeli toimii yhtä hyvin, niin kanukeilla tulee olemaan vaikeata. Sitten kaapomainen ratkaisu ja se on siinä.

Juuri tämä onkin parasta jääkiekossa. Lähdetään vahvinta vastaan, eikä kukaan tiedä, miten tulee käymään. Parasta viihdettä ikinä ja toinen sijakin lämmittää mieltä.

• Anonyymi

Olisi voinut olla SuperSunnuntai.
      Monacon F1-voitto Bottas.
      Jääkiekon MM-kulta Suomi.
      Voittoja ei vaan tänään tule.

• Anonyymi

Kun venäläiset arvostelivat Suomen maalia, että mikä sekin nyt oli ja Suomen peliä epäjääkiekoksi, ei siis jääkiekoksi ollenkaan.
      Niin esitänkin siksi jääkiekossa otettavaksi käyttöön puolikkaat maalit.

Jolloin vaikkapa kolme videotuomaria arvostelee kunkin tehdyn maalin siten, että ns. likaiset maalit, maalinedussutaisut ja kimpoamiset vastustajan luistimista yms. määriteltäisiin pääsääntöisesti puolikkaiksi maaleiksi. Kun taas hienosti pelaamalla ja rajusti laukomalla tehdyt olisivat koko maaleja. Aivan erikoisen hienot maalit voitaisiin arvostella puolentoista maalin arvoisiksi.

Ja ottelun voisi voittaa vain koko maalin tai tietenkin kahden puolen maalin tai enemmän etumatkalla.

:)

• Anonyymi

Heja Finland!

• Anonyymi

Hymy hyytyy kun ei vienykään kanada Nyt tuota vouhotusta pitää kuunnella vuositolkulla

• Anonyymi

Lätkä on paska laji.
      Apinat jahtaa tikuilla mustaa nuuska rullaa jäällä.

• Anonyymi

Niin olisi luullut! Kun Ruotsi johti Suomea vastaan 3-1 lopetin katselun. pidin Ruotsin voittoa varmana. Kanadaa vastaan arvelin Kanadan tutkineen Suomen peliä ja tässä toisessa keskinäisessä yhteenotossa voittavan Suomen helposti, jotain 4-1. Minulle oli Suomen voitto Kanadasta jättiyllätys. Jotain merkillistä oli Suomen pelissä - tai olisivatko vastustajat arvioineet Suomen kyvyt alakanttiin. Järjellistä selitystä ei ole. Oli se niin suuri yllätys!

• Anonyymi

Onhan tuolle olemassa ihan järjellinen selitys. Seurasitko kisoja? Luistelivatko suomalaispelaajat hitaanlaisesti? Ei luistellut, vauhtia riitti luistimien terissä pelin viimeiseen minuuttiin saakka joka ikisessä Suomen pelissä. Vauhdin määrä hyydyttää kovimmankin vastustajan. Paras ei silloin jaksa välttämättä olla paras.
      Toinen selkeä ero Suomen aiempien vuosien peleihin.Kun jätkät laukoivat toisilleen niin se kiekko pysyi siinä mailan lavassa eikä lipunut vastustajalle tai päin kaukalon laitoja. Vertailepa pelejä! Kiekon ja mailankäsittelytaito näillä nuorilla huippuluokkaa, silloinkin kun oltiin jo täydessä vauhdissa.
      Puolustus huippuluokkaa eikä tyydytty vain laukomaan kohti vastustajan maalia. Sinne vastustajan maalille mentiin röyhkeästi. Hyökättiin kuvia kumartelematta. Pelasivat jokaisen peliminuutin loopuun asti. Fyysinen kunto kohdillaan. Siinä se!
      Tuollaista joukkuetta vastaan tarvii olla jo saatanan onnekas, että sen voittaa!

• Anonyymi

Nunnuka nunnuka lai lailaa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1469
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1255
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      222
      1225
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      203
      1223
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1049
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1019
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      946
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      923
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      79
      821
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      808
    Aihe